Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 10:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Solutio schreef:
Kan iedereen bij de meeting mooi op de film voor onze aftermovie! :thumbup:



Worden we straks ook nog bekend :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg de Darkness4life meeting bij Switch Technique :) 16:15 dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 11:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We zijn er allemaal bij de pre-party aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk aanwezig bij Solutio & The I's. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog even alle meetings op een rij.
meeting schreef:
De definitieve meeting tijd en plek:

Links voor
Mindustries Darkness4life
14.45


Links voor
Switch Technique Darkness4life
16.16


Links voor
B-Front Loudness
16:45


Links voor
Solutio & The I's Loudness
19.45


Extra Wappie Meeting:
Achterin
Thera Loudness
22:00

Ook voor de nuchtere mensen (ME!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 18:36 
 

zie jullie bij Solutio dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooeh, 2 Darkness4life meetings :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 07:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien bij S&I dat ik even naar voren kom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:15 
 

Huh was er een meeting?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Huh was er een meeting?

Ja 5 stuks, waarvan 4 kleine en een wat grotere meeting bij Solutio & The I's.
Alle meetings voor mij wel een beetje gelukt, vaak niet op de aangegeven plek, maar toch met een groepje hters gestaan.
Foto's komen morgen of vanavond nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:36 
 

haha, was dat bij Mindustries dat ik jou zag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
haha, was dat bij Mindustries dat ik jou zag?

Ja, klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:29 
 

Fijne foto die een-na-laatste..

maarre, heb je nou een pisvlek langs je shirt zitten? of zweet je daar nou zo hard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Fijne foto die een-na-laatste..

maarre, heb je nou een pisvlek langs je shirt zitten? of zweet je daar nou zo hard?


_0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar is marijn gebleven op die foto's? :p Volgens mij hebben we een goede fotograaf uitgezocht voor de foto :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Fijne foto die een-na-laatste..

maarre, heb je nou een pisvlek langs je shirt zitten? of zweet je daar nou zo hard?

Zegt de man met het pistooltje in zijn hand :mad:


Berenburg schreef:
Waar is marijn gebleven op die foto's? :p Volgens mij hebben we een goede fotograaf uitgezocht voor de foto :p

Niet alleen Marijn ook Daan staat er maar voor een kwart op en die 2de helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige van die foto's zijn niet internetproof zie ik wel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 19:59 
 

Stan, de man die met je waterweglopen kan en zegt dat hij je water vullen kan, maar vervolgens terugkomt met lege flesjes en het excuus het was te lang wachten voor stan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Stan, de man die met je waterweglopen kan en zegt dat hij je water vullen kan, maar vervolgens terugkomt met lege flesjes en het excuus het was te lang wachten voor stan.

Sorry Kasper :kiss: Volgende party? Zal ik je een pilsje geven om 't goed te maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 08:28 
 

STAN- schreef:
KSwoosh schreef:
Stan, de man die met je waterweglopen kan en zegt dat hij je water vullen kan, maar vervolgens terugkomt met lege flesjes en het excuus het was te lang wachten voor stan.

Sorry Kasper :kiss: Volgende party? Zal ik je een pilsje geven om 't goed te maken :thumbup:

haha doe maar :P
ik heb je nr nu iig haha
had project141 gesmst of ie je nr had, en precies toen jij terug kwam kreeg ik van hem een smsje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha okee, sms/wapp mij even dan :P Heb ik ook meteen jouwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En waar waren alle industrielehardcore liefhebbertjes nou in de darkness? STAN


Voor de rest genoeg mensjes gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:22 
 

Ik ben er anders genoeg geweest :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:34 
 

STAN- schreef:
Haha okee, sms/wapp mij even dan :P Heb ik ook meteen jouwe

:thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten