Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
En waar waren alle industrielehardcore liefhebbertjes nou in de darkness? STAN


Voor de rest genoeg mensjes gezien

Like I said @ Facebook: Tijdens Switch Technique was ik er gewoon, zoals was afgesproken :P Samen met Mikeee. Ben toen zelf gebleven tot iets voor zessen, voor de rest jammer genoeg niet meer daar geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
roberttt schreef:
En waar waren alle industrielehardcore liefhebbertjes nou in de darkness? STAN


Voor de rest genoeg mensjes gezien

Like I said @ Facebook: Tijdens Switch Technique was ik er gewoon, zoals was afgesproken :P Samen met Mikeee. Ben toen zelf gebleven tot iets voor zessen, voor de rest jammer genoeg niet meer daar geweest.

En dat was heul gezellig :loving:
Verder ben ik nog ook nog geweest tijdens Mindustries, daar stonden we ook met groepje van 4/5 (Uit mijn hoofd Dawasiknie, M-arijn, Chris Two, Olijf (Heul even))
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mindustries was bazig ja :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
En dat was heul gezellig :loving:
Verder ben ik nog ook nog geweest tijdens Mindustries, daar stonden we ook met groepje van 4/5 (Uit mijn hoofd Dawasiknie, M-arijn, Chris Two, Olijf (Heul even))

De lady had het warm en zocht een toilet. Daarna maar loesoe gegaan naar plekken waar het lekkah fris was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kwam 's avonds echt precies op het juiste moment binnenvallen volgens mij... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik kwam 's avonds echt precies op het juiste moment binnenvallen volgens mij... :x


Had ik ook xd , kwam heel toevallig Jeffie tegen xd en keek toen om me heen, en zag inene de hele groep staan haha! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 03:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik geen enkele meeting heb bezocht uiteindelijk toch nog aardig wat HT'ers gezien. Afgezien van het groepje waarmee ik al was :)
Mikeee
Jefferd
Olijf
Weskeejj
Mike-O
Nemesys
Falko-92
Rode Doffer
Beerenburg
Ruubiie
Hooli
Timothyb
XtD (toch?? :P)
Sjobie
93wesley93
-Stan-
Klos

En uiteraard met wie ik in een huisje zat:
Banaanslak
Chukkels
Roberttt
Dawasiknie
M-arijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 11:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vroeg jij mij nou naar een sleutel? en dat ik er toen achterkwam dat ik me huissleutel vergeten was? :lol:
Of was dat iemand anders? xd
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten