STAN- schreef:
roberttt schreef:
En waar waren alle industrielehardcore liefhebbertjes nou in de darkness? STAN
Voor de rest genoeg mensjes gezien
Like I said @ Facebook: Tijdens Switch Technique was ik er gewoon, zoals was afgesproken

Samen met Mikeee. Ben toen zelf gebleven tot iets voor zessen, voor de rest jammer genoeg niet meer daar geweest.
En dat was heul gezellig
Verder ben ik nog ook nog geweest tijdens Mindustries, daar stonden we ook met groepje van 4/5 (Uit mijn hoofd Dawasiknie, M-arijn, Chris Two, Olijf (Heul even))