Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Kom je dan ook een lief verhaaltje voorlezen :$

Ik kan niet lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik deze keer wel aanwezig ben bij de meetings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

da's dan klote, want ik ben niet van plan naar S&I's te gaan, en ik word niet wappie, geen meeting dus voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
da's dan klote, want ik ben niet van plan naar S&I's te gaan, en ik word niet wappie, geen meeting dus voor mij.

B-front zet ik er denk nog bij voor de mensen die een middag meeting willen en niet naar de hardcore gaan.
Wappie meeting ben ik ook gewoon nuchter hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 18:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
Kom je dan ook een lief verhaaltje voorlezen :$

Ik kan niet lezen.


Hebben een heel weekend om je het te leren :thumbsup: Dus dat gaat goed komen :)

En je hebt ook leuke verhaaltjes, met korte teksten.. Die een kind van 3 nog snapt, dus dat lukt jou vast wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah prima, i'm in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tof dat er tijdens ons een meeting komt! Hoop velen van jullie te zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Links voor
Mindustries of Switch Darkness4life
14.45 of 16.16

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:12 
 
Hardtraxxer

mikeee schreef:
Waar:
Solutio & The I's


Jaaaa aanwezig dus :thumbup: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:17 
 
Hardtraxx Addict

meeting schreef:
Links voor
Solutio & The I's Loudness
19.45


Ik kom hier wel even langssnoeien of mijn groep nu meegaat of niet, S&I's is voor mij vanaf nu standaard prik :)
Die wappie meeting lijkt me ook wel tof, zal een poging wagen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 07:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Overdag lijkt me duidelijk?? Gelijk bij binnenkomst naar Acti toe :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaja jullie liggen allemaal nog in je nest tot 1 uur, nog brak van de avond ervoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 18:34 
 

Mellow schreef:
mikeee schreef:
Waar:
Solutio & The I's


Jaaaa aanwezig dus :thumbup: :D

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 16:56 
 
Hardtraxxer

ik zou zeggen doe 't om 3 uur bij de bungee http://www.facebook.com/events/13551451 ... mall_reply
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

opaa schreef:
ik zou zeggen doe 't om 3 uur bij de bungee http://www.facebook.com/events/13551451 ... mall_reply

Haha, ja misschien dat ik daar even kijkje kom nemen. Maar ga ik niet in de OP zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Moet ook 1tje overdag zijn... Bij B-Front ofzo

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij het watergevecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
Moet ook 1tje overdag zijn... Bij B-Front ofzo

Eens.

Staat al in de begin post, voor de mensen die niet naar Switch gaan is er meeting bij B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:32 
 

Olijfboompje schreef:
Bij het watergevecht?

welk watergevecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Bij het watergevecht?

welk watergevecht?

https://www.facebook.com/events/1355145 ... l_activity

You are invited bij deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:10 
 

mikeee schreef:
KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
Bij het watergevecht?

welk watergevecht?

https://www.facebook.com/events/1355145 ... l_activity

You are invited bij deze

oh bij de bungee :P
daar blijf ik dan wel uit te buurt, het is tenslotte tijdens Frontliner en daar mag ik niks van missen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:04 
 

Dat watergevecht wordt gewoon heldig :worship: Maakt niet uit wie er dan draait dit wil ik gewoon zien en meedoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het eerlijk gezegd alleen maar kinderachtig, maar hey that's just me ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:44 
 
Hardtraxxer

Ben bij solutio & the I's aanwezig :thumbup:

Zal wel eens iemand aanspreken want heb op foto's van wish wat mensen herkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 10:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kan iedereen bij de meeting mooi op de film voor onze aftermovie! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten