Lyst schreef:
Ik ben het eigenlijk wel met Edwin eens. Niet dat het mij verder wat interesseert want ik kan hier toch niet heen, maar als je creativiteit wil bevorderen, dan moet je zelfs geen categorieën maken. Laat iedereen gewoon iets inzenden en zorg er als organisatie voor (desnoods met een jury) dat er een gevarieerde avond komt te staan. Niet met een voorgedefinieerde timetable en een restrictie op jaartallen et cetera. Uiteindelijk krijg je toch wel een variatie aan inzendingen die representatief is voor de Hardtraxx community die achteraf veel beter in te delen is dan vooraf.
FRArnold schreef:
Doe je ding, stuur in en dan zien we wel waar het schip zal stranden. Eigen creativiteit gaat boven alles. Je kan ons beter verrassen dan tegen elk zinnetje schoppen. Vooraf conclusies trekken heeft geen zin. Als wij voor 1 ding zullen zorgen is dat we een mooi feest neer gaan zetten, niks meer en niks minder.
Dit zegt waarschijnlijk wel alles.