Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch apart dat je een community feest houdt, om de groep daarna in tweeën te splitsen, maar goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima contest! Als oud winnaar wens ik de deelnemers veel succes! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In het andere topic ook al, maar...
Citaat:
Waarom altijd openen met early? Dat snap ik serieus niet. Ik was eigenlijk van plan om een kneiterharde early-demo te maken… moet ik dat nu dus gaan bijstellen naar een softere, hardtrance-achtige set? (Wat overigens nog steeds een stuk harder is dan de meeste mainstream hardstyle xd )

Een harde early set zou imo namelijk beter in de 2e helft van de nacht kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer van de stemronde, dan houdt het voor mij op, succes aan de deelnemers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Jammer van de stemronde, dan houdt het voor mij op, succes aan de deelnemers.

Dat had ik nog niet eens gelezen. Ben ik ook wel ernstig allergisch voor ja... Hm. Mss wel ff proberen, maar mss dan ook maar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Jammer van de stemronde, dan houdt het voor mij op, succes aan de deelnemers.

Inderdaad, al is 70% jury wel een pluspunt. Ik ga er nog over nadenken of ik meedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer van de stemronde en jammer van maar 3 acts (Terwijl de mainstage van 10 tot een uur of 5 duurt). Doe dan gewoon van 11 tot 4 of 10 tot 5 acts die mogen draaien.

Ook vraag ik me af, mag iemand die 5 minuten een HT account heeft ook meedoen met die contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 17:09 
 

Het liep hetzelfde als vorig jaar. Ik vind eerlijk gezegd dat 70/30 nog net acceptabel is. Ik snap goed dat ze de factor populariteit wel iets laten meetellen, maar niet de boventoon laten voeren. 100% ideaal voor de getalenteerde, maar nog niet doorgebroken, dj is t niet - maar goed het is wel gewoon echt een vet feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Jammer van de stemronde en jammer van maar 3 acts (Terwijl de mainstage van 10 tot een uur of 5 duurt). Doe dan gewoon van 11 tot 4 of 10 tot 5 acts die mogen draaien.

Ook vraag ik me af, mag iemand die 5 minuten een HT account heeft ook meedoen met die contest?


Je hoeft geen lid te zijn van Hardtraxx om mee te doen aan de DJ Contest. Over het stemmen; we doen dit nu op deze manier vanaf onze eerste DJ Contest en het werkt fijn voor iedereen. Bij de eerste contest won Spectre en bij de tweede contest ging Authentic er met de overwinning vandoor. Geen gekke namen toch? Kwaliteit gaat boven alles en mocht de stemronde je afschrikken verplichten we je niet om mee te doen. Niets moet, alles mag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, maar ik moet zeggen dat dit nieuwsbericht me toch wel teleurstelt op verschillende punten. Komt er ook mede door omdat ik wel had verwacht dat ik eindelijk weer is een goede kans had bij een contest qua stijl, maar dit is dus niet het geval.
Allereerst had ik verwacht dat een feest waar Hardtraxx zijn naam aan verbind toch uit meerdere stijlen zal bestaan. Namelijk te weten: hardtrance, hardstyle en hardcore. De community beslaat immers al deze drie stijlen. Dat hardstyle de boventoon voert kan ik best begrijpen, maar ik had op zijn minst in area 2 een opbouw van hardtrance>hardstyle>hardcore gezien. Zover ik nu zie is dit niet het geval helaas.
Verder vind ik de contest ook jammer qua opzet. Categorie 1: early hardstyle, waarbij een tijdslimiet wordt gegeven van 2002-2008, maar geopend moet worden in de hoofdzaal? Sowieso is het raar om de term early hardstyle in de mond te nemen en dan te beginnen bij 2002, toen was het zo'n beetje al aan het aflopen.. 2008 is toch echt verschrikkelijk anders.. Door deze tijdsperiode krijg je ook zoals The Skribbler al terecht aangeeft dat je bepaalde platen niet kan draaien omdat die simpelweg te hard zijn. Goed, ik zal die toch niet draaien omdat dat al mijn ding niet is (ben meer van tot 2002/3 met hardtrance invloeden), maar anderen zouden dit wellicht wel willen. Dit kan nu helaas niet. Ook het stemmen is jammerlijk, maar wel te overzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ook op z'n minst merkwaardig dat noch hardtrance, noch hardcore aan bod komt.. Gaat dus (voorlopig?) van de optielijst af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wie zegt dat er geen Hardcore is op Delusion? Wie weet hier de opbouw van zaal 2? Weet jij die? Is de volledige line-up al bekend of wordt er gegokt?

Doe je ding, stuur in en dan zien we wel waar het schip zal stranden. Eigen creativiteit gaat boven alles. Je kan ons beter verrassen dan tegen elk zinnetje schoppen. Vooraf conclusies trekken heeft geen zin. Als wij voor 1 ding zullen zorgen is dat we een mooi feest neer gaan zetten, niks meer en niks minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Gejank.

Dit is toch een prima initiatief man. Nee het is niet voor de early hardstyle puristen en misschien komen de jaartallen van de platen niet perfect overeen met wat jij als early zou willen bestempelen. Hardtraxx is op een paar leden na sowieso nooit een earlycommunity geweest. En ja er zit een stemronde in waardoor het voor een klein gedeelte aankomt op populariteit. Toen ik de contest won van Delusion 1 had ik by far niet de meeste stemmen en volgens mij geldt hetzelfde voor Authentic bij de contest van Delusion 2. Dus ook zonder grote fanbase kun je gewoon winnen. Succes en als je niet meedoet is dat vooral jammer voor jezelf! Staat er binnenkort iemand anders te knallen in die monsterlijke zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Gejank.

Dit is toch een prima initiatief man. Nee het is niet voor de early hardstyle puristen en misschien komen de jaartallen van de platen niet perfect overeen met wat jij als early zou willen bestempelen. Hardtraxx is op een paar leden na sowieso nooit een earlycommunity geweest. En ja er zit een stemronde in waardoor het voor een klein gedeelte aankomt op populariteit. Toen ik de contest won van Delusion 1 had ik by far niet de meeste stemmen en volgens mij geldt hetzelfde voor Authentic bij de contest van Delusion 2. Dus ook zonder grote fanbase kun je gewoon winnen. Succes en als je niet meedoet is dat vooral jammer voor jezelf! Staat er binnenkort iemand anders te knallen in die monsterlijke zaal.

Goed punt. Denk dat ik toch wel een leuke early-set in elkaar ga zetten ^^ Mixje vol met gated kicks en reversed basses. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 10:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

+1 voor Draidy afsluiten in een van de zalen. Lekker op 200 bpm iedereen de deur uitjagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:04 
 
Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Gejank.

Dit is toch een prima initiatief man. Nee het is niet voor de early hardstyle puristen en misschien komen de jaartallen van de platen niet perfect overeen met wat jij als early zou willen bestempelen. Hardtraxx is op een paar leden na sowieso nooit een earlycommunity geweest. En ja er zit een stemronde in waardoor het voor een klein gedeelte aankomt op populariteit. Toen ik de contest won van Delusion 1 had ik by far niet de meeste stemmen en volgens mij geldt hetzelfde voor Authentic bij de contest van Delusion 2. Dus ook zonder grote fanbase kun je gewoon winnen. Succes en als je niet meedoet is dat vooral jammer voor jezelf! Staat er binnenkort iemand anders te knallen in die monsterlijke zaal.



En zo is het maar net
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ben het eigenlijk wel met Edwin eens. Niet dat het mij verder wat interesseert want ik kan hier toch niet heen, maar als je creativiteit wil bevorderen, dan moet je zelfs geen categorieën maken. Laat iedereen gewoon iets inzenden en zorg er als organisatie voor (desnoods met een jury) dat er een gevarieerde avond komt te staan. Niet met een voorgedefinieerde timetable en een restrictie op jaartallen et cetera. Uiteindelijk krijg je toch wel een variatie aan inzendingen die representatief is voor de Hardtraxx community die achteraf veel beter in te delen is dan vooraf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben het eigenlijk wel met Edwin eens. Niet dat het mij verder wat interesseert want ik kan hier toch niet heen, maar als je creativiteit wil bevorderen, dan moet je zelfs geen categorieën maken. Laat iedereen gewoon iets inzenden en zorg er als organisatie voor (desnoods met een jury) dat er een gevarieerde avond komt te staan. Niet met een voorgedefinieerde timetable en een restrictie op jaartallen et cetera. Uiteindelijk krijg je toch wel een variatie aan inzendingen die representatief is voor de Hardtraxx community die achteraf veel beter in te delen is dan vooraf.


FRArnold schreef:
Doe je ding, stuur in en dan zien we wel waar het schip zal stranden. Eigen creativiteit gaat boven alles. Je kan ons beter verrassen dan tegen elk zinnetje schoppen. Vooraf conclusies trekken heeft geen zin. Als wij voor 1 ding zullen zorgen is dat we een mooi feest neer gaan zetten, niks meer en niks minder.


Dit zegt waarschijnlijk wel alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben het eigenlijk wel met Edwin eens.


Ik ook, dus:

STAN- schreef:
Gaat dus (voorlopig?) van de optielijst af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 13:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik ben het eigenlijk wel met Edwin eens. Niet dat het mij verder wat interesseert want ik kan hier toch niet heen, maar als je creativiteit wil bevorderen, dan moet je zelfs geen categorieën maken. Laat iedereen gewoon iets inzenden en zorg er als organisatie voor (desnoods met een jury) dat er een gevarieerde avond komt te staan. Niet met een voorgedefinieerde timetable en een restrictie op jaartallen et cetera. Uiteindelijk krijg je toch wel een variatie aan inzendingen die representatief is voor de Hardtraxx community die achteraf veel beter in te delen is dan vooraf.


Niet zozeer hebben we die categorieën om de creativiteit te bevorderen, maar meer om een gevarieerde avond creëren met een degelijke opbouw :)

Met de artiesten die al geboekt waren om zo het publiek te trekken was het dus even passen en meten wat er nog overbleef. Ik vind dat we hier prima in geslaagd zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:13 
 

Broken Balance schreef:
+1 voor Draidy afsluiten in een van de zalen. Lekker op 200 bpm iedereen de deur uitjagen :P

+2

Daarbij komt nog dat hij kwalitatief het beste kan mixen van deze site denk ik. Steffnov, Ordinairy Joe en Broken Balance (als hij hardcore draait) horen hier sowieso ook te staan. Nee ik wil niet slijmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Daarbij komt nog dat hij kwalitatief het beste kan mixen van deze site denk ik.

Niks tegen Draidy, verre van zelfs, maar er zijn meerdere DJ's op dit forum actief die gewaagde, boeiende, snelle en altijd strakke mixjes verzorgen. Ik ben ook een voorstander van Draidy lekker laten afsluiten, maar ik vind wel dat jij met deze opmerking menig DJ te kort doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 20:06 
 
Organisator

Afsluiter Mainstage Delusion: Prankster
Als je dacht dat we het alleen bij Hardstyle zouden houden heb je het mis. Deze vierde aankondiging bevat niemand minder dan Prankster. Hij zal Delusion in stijl afsluiten met een energieke en beukende hardcore set zoals we van hem gewend zijn.

Prankster stond eerder al op Project Hardcore, Defqon.1, Freaqshow, Fantasy Island en X-Qlusive Noisecontrollers; die zoals inmiddels bekend ook op Delusion aanwezig zal zijn. Er staat nog genoeg op de planning voor deze man uit Breezand en wij gaan het meemaken de 21ste. Welkom op Delusion Toine!

Donderdag maken we de vijfde act bekend welke geen onbekende(n) zijn van Delusion! Er zijn nog altijd kaarten beschikbaar voor maar €10,- in de Early-Bird. Haal ze voordat het te laat is en profiteer van deze fikse korting. Tickets: https://www.facebook.com/bmlevents/app_153680921360383

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2014 23:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Geen idee wat deze man voor setjes draait.

Maar heb niet echt en track van hem die me zo bij blijft. Misschien de remix van Lost In The Forest en die Neophyte remix. Maar te hopen dat hij hier de vrijheid krijgt om een leuke gevarieerde hardcore set neer te zetten en niet uiteindelijk na alle raw en early, die er ongetwijfeld langs zullen komen, eindigt met een TiH setje. Dat zou imo een flinke domper wezen

Ik bedenk me ook net dat er een directe trein naar Den Haag gaat vanaf waar ik woon dus dit is wel een optie. Voor de mensen van Hardtraxx en de mogelijkheden op gevarieerde creatieve setjes met natuurlijk de standaard goeie DJ´s die al geboekt zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten