Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2014 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we daar de Q&A vervolgen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie wilt er met me treinreizen vanuit Venlo/Eindhoven? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 00:30 
 
Hardtraxx Elite

Super tof initiatief, ben ook benieuwd naar de contest!
En heerlijke eerste naam, hoop dat ik hier aanwezig kan zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 11:45 
 

sowieso bij, talenten en B-front :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2014 19:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Beetje jammer dat dit in Den Haag is.. Nogal een reis vanuit Groningen. Maarja bijna alles is nogal een reis vanuit Groningen. Misschien aanwezig!

Er gaat een trein direct naar Den Haag centraal vanaf Groningen wat wil je nog meer! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2014 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje gekocht :)

voor mensen die dat ook willen, hier ff klikken:

https://www.facebook.com/bmlevents/app_153680921360383
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige week werd de eerste headliner al bekend: B-Front. Vandaag presenteren de organisatoren met veel trots de volgende headliner: Noisecontrollers! Al vele jaren behoort Noisecontrollers bij één van de populairste artiesten die de Nederlandse harddance scene kent, en niet voor niets, Bas Oskam, de man achter Noisecontrollers, kan worden gezien als één van de beste producers uit de scene en laat zijn publiek kwalitatief gezien nooit in de steek. Met zijn gloednieuwe album ‘All Around’ bewijst Noisecontrollers dat creativiteit en kwaliteit een gouden formule kan zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:07 
 
Organisator

Noisecontrollers aanwezig op Delusion – The Hardstyle Community
Vorige week werd de eerste headliner al bekend: B-Front. Vandaag presenteren de organisatoren met veel trots de volgende headliner: Noisecontrollers! Al vele jaren behoort Noisecontrollers bij één van de populairste artiesten die de Nederlandse harddance scene kent, en niet voor niets, Bas Oskam, de man achter Noisecontrollers, kan worden gezien als één van de beste producers uit de scene en laat zijn publiek kwalitatief gezien nooit in de steek. Met zijn gloednieuwe album ‘All Around’ bewijst Noisecontrollers dat creativiteit en kwaliteit een gouden formule kan zijn.

Kaartverkoop
De kaartverkoop is begonnen met een early-bird actie. Voor maar €10,- kunnen bezoekers een ticket bestellen via de volgende link: https://www.facebook.com/bmlevents/app_153680921360383 Tickets zijn ook af te halen bij de plaatselijke Primera shops.

Line-up en DJ Contest
In de komende dagen/weken maakt de organisatie meer namen bekend. Deze week zal ook meer informatie volgen over de DJ Contest.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:14 
 
Hardtraxx Veteran

Wow erg vet dat NC ook komt! Kans dat ik aanwezig ben is nu wel flink verhoogt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 20:54 
 
Hardtraxx Addict

Shit hey, B-Front en NC, mijn twee absolute helden. Dit feest klinkt toch als een serieuze optie voor mij :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balen dat ik op dat moment in Spanje zit. Had hier namelijk erg veel zin in met deze twee namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:44 
 
Hardtraxx Newbie

Perfect! Maar 100 meter kruipen om thuis te komen. Als iemand het geluid fixt misschien wel afterparty waardig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2014 21:51 
 
Hardtraxxer

Sappige schreef:
Perfect! Maar 100 meter kruipen om thuis te komen. Als iemand het geluid fixt misschien wel afterparty waardig ;)


Jaa met joins
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 10:43 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt steeds beter! Hopen dat ik tegen die tijd mijn rijbewijs heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 11:11 
 

Goed om te zien dat hier meer mensen naartoe willen. T geluid is top, de locatie is vet en je hebt nu al 2 dikke namen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 11:14 
 
Hardtraxx Elite

Wordt op deze manier wel een zekerheidje ja!
Erg benieuwd nu naar de contest en evt. de andere namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 05:54 
 
Hardtraxxer

2 flinke namen ik ben aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2014 21:01 
 
Hardtraxx Newbie

Wordt Delusion III nou 16+ of 18+?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 10:20 
 

Ik denk 16+! Dat was het in ieder geval bij de vorige edities :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2014 20:12 
 
Organisator

Reactie op hierboven: Het feest is 18+

Derde aankondiging line-up Delusion: High Definition & Hard Society
Deze beide heren, uit het Westlandse De Lier, zijn geen onbekenden van Delusion. Op de eerste editie van Delusion betraden zij ook al het podium onder de naam Westland Allstars.

Ze weten wat het is om een dikke set neer te zetten. Vorig jaar nog wonnen ze de felbegeerde DJ Contest van de Lierse feestweek en maandelijks betreden ze het podium van de Hollywood Music Hall. Maak je klaar voor een flinke dosis energie en kwaliteit!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 12:45 
 
Hardtraxx Newbie

chicken schreef:
Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cool haha! See you there! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2014 23:06 
 
Hardtraxx Elite

BML Events schreef:
Derde aankondiging line-up Delusion: High Definition & Hard Society



Gefeliciteerd mannen echt verdient! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2014 14:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Informatie over de DJ contest staat online! http://www.hardtraxx.nl/nieuws/dj-conte ... unity.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten