Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 22:30 
 
Organisator

BML Events presents. Delusion

Zaterdag 15 Juni
22:00 - 04:45 uur


Adres:
Paard van Troje (Grote Zaal)
Prinsegracht 12
2512 GA Den Haag

Line-Up
* Radical Redemption
* Vantage Point
* The Znayzer
* Exitium & Zenda
* Maxtreme & N-ergetic
* Spectre (Contest Winner)
* Westland Allstars (High Definition, Hard Society, Luca Perra & The Obsession)

Kaartverkoop:
Vooverkoop: €12,-
Deurverkoop: €15,-

FB Event Pagina: https://www.facebook.com/events/148396861995106/

Voorverkoop Paylogic:
https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... le_id=5734

Kaarten kun je ook halen bij de Primera winkels of via http://www.paard.nl

It’s Time For BML Events. For Something Different! Big Time!
http://www.bmlevents.com

Persbericht 1 (Hardtraxx): http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardstyl ... troje.html
Persbericht 2 (Hardtraxx): http://www.hardtraxx.nl/nieuws/winnaar- ... ectre.html

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 22:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet, aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 23:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Aanwezig (wat een verrassing hehe) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff die contest crushen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 00:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beide winnen en vs. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ook met de contest meedoen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup: even een kip supporten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran

:loving:

Aanwezig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 14:11 
 
Organisator

Leuk dat jullie mee doen! Ik zie de demo's wel verschijnen! Succes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaat een gezellig feest worden volgens mij!! Paard van Troje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 21:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nu ook op pf: https://partyflock.nl/party/245367:Insomnia.html :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken of ik tijd heb voor de contest :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 17:53 
 
Organisator

Even de info over de contest: (staat ook in het contest topic)

Op 15 Juni zal BML Events een nieuw Hardstyle concept presenteren in de grote zaal van het befaamde Paard van Troje te Den Haag!

JIJ KAN EEN PLAATS IN DE LINE-UP VERDIENEN, HOE?
* Maak een Hardstyle set van ong. 30 minuten
(NU-Hardstyle, Raw of Early is toegestaan! Opmerking: Wij willen de tip meegeven dat een combinatie van minimaal 2 van die sub-stijlen wel gewenst is. Op die manier kunnen ook we ook beoordelen of je het in je hebt een balans te vinden in die stijlen. In 30 minuten heb je dus veel te doen, maar dat maakt het wel lekker uitdagend! Kan jij het aan?)

* Stuur je set naar [email protected] VOOR 15 APRIL 2013
(Upload je set op zippyshare en zet de downloadlink + tracklist in de mail)

* Onderwerp mail: (jouw DJ naam) @ BML Events Contest
Opmerking: Vermeld in je mail ook je naam, dj-naam, waarmee je de mix hebt opgenomen en een kort verhaal met waarom jij een boeking zou verdienen! Wat maakt jou bijzonder?

De vijf beste sets/acts worden uitgekozen door een jury (BML Events Crew) die terechtkomen in een poll op Facebook. De info hierover volgt in April.

We krijgen regelmatig klachten over het feit dat het ''alweer'' moet gaan om de meeste stemmen, want dan wint degene met de meeste vrienden. We willen jullie erop wijzen dat er naast de stemmen ook door een jury zal worden gekeken naar de sets en dat dus de definitieve winnaar niet alleen gekozen wordt op basis van veel stemmen!

Succes!

BML EVENTS
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:05 
 
Organisator

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/hardstyl ... troje.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:28 
 

aanwezig :thumbsup: (en misschien meedoen met contest maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zat al te kijken...vanwaar de naamswijziging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 17:36 
 
Organisator

Steffnov schreef:
Ik zat al te kijken...vanwaar de naamswijziging?


Tijdens het uittekenen, bedenken van decor, uitschrijven van thema etc. kwamen we erachter dat Delusion meer tot zijn recht zou komen dan Insomnia.

Voor de rest blijft alles hetzelfde, ook als het gaat om de contest waar jullie nog steeds aan mij kunnen doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 13:31 
 
Organisator

Citaat:
Wij willen jullie er graag op attenderen dat jullie vanaf vandaag nog een week hebben om demo's in te sturen voor de Delusion contest. De deadline voor het insturen van jouw spetterende Hardstyle demo sluit op maandag 15 april om 18:00 uur!

We hebben al een aantal heerlijke demo's binnen en het zal voor ons een 'helse' klus worden daar de beste vijf uit te halen! De concurrentie is moordend, maar dat maakt het lekker spannend!

Hier nogmaals de voorwaarden:
* Maak een Hardstyle set van ong. 30 minuten
(NU-Hardstyle, Raw of Early is toegestaan! Opmerking: Wij willen de tip meegeven dat een combinatie van minimaal 2 van die sub-stijlen wel gewenst is. Op die manier kunnen ook we ook beoordelen of je het in je hebt een balans te vinden in die stijlen. In 30 minuten heb je dus veel te doen, maar dat maakt het wel lekker uitdagend! Kan jij het aan?)

* Stuur je set naar [email protected] VOOR 15 APRIL 2013
(Upload je set op zippyshare en zet de downloadlink + tracklist in de mail)

* Onderwerp mail: (jouw DJ naam) @ BML Events Contest
Opmerking: Vermeld in je mail ook je naam, dj-naam, waarmee je de mix hebt opgenomen en een kort verhaal met waarom jij een boeking zou verdienen! Wat maakt jou bijzonder?

De vijf beste sets/acts worden uitgekozen door een jury, bestaande uit de volledige BML Events crew. Hierna volgt een stemmingsronde en een laatste oordeel van een jury, bestaande uit de volledige BML Events crew + afgevaardigden van de bestaande Delusion line-up.

Voor vragen, stuur ons een privé bericht, FB of Hardtraxx, of stuur een e-mail naar Arnold van der Marel, PR & Hardstyle manager; [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:20 
 
Organisator

Citaat:
DE UITSLAG IS BEKEND!

Ondanks dat wij veel demo's hebben ontvangen, wat ons veel luisterplezier heeft opgeleverd, zijn wij met veel pijn en moeite tot de volgende uitslag gekomen:

Finalist 1: Spectre
Demo: https://soundcloud.com/bml-events-conte ... al-spectre

Finalist 2: Duruz
Demo: https://soundcloud.com/bml-events-conte ... inal-duruz

Finalist 3: Lowrenz
Demo: https://soundcloud.com/bml-events-conte ... al-lowrenz

Finalist 4: Eluzive
Demo: https://soundcloud.com/bml-events-conte ... al-eluzive

Finalist 5: E-Q-Lizer
Demo: https://soundcloud.com/bml-events-conte ... inal-e-q-1

Finalist 6: Audacious
Demo: https://soundcloud.com/bml-events-conte ... test-final

Finalist 7: Soundcreators
Demo: https://soundcloud.com/bml-events-conte ... test-final

De volgende procedure gaat nu in werking:
* Je kunt stemmen op je favoriet d.m.v. het sturen van een privébericht naar www.facebook.com/bmlevents met daarin je eigen naam en de naam van de DJ/Act. Je kan je stem uitbrengen tot 24 april a.s. 23:59 uur. Je kan maximaal 1 stem uitbrengen p.p.

* Ook afgevaardigden van de bestaande Line-Up van Delusion zullen hun stemmen uitbrengen net als de volledige BML Events Crew.

Na dit alles zullen de Directeur en Hardstyle Manager van BML Events hun eindconclusie trekken en zal de winnaar bekend worden gemaakt.

Over de einduitslag kan niet gecorrespondeerd worden.

Wij willen alle deelnemers bedanken voor hun getoonde inzet tijdens het maken van hun demo. Wij wensen de finalisten veel succes bij de eindsprint.

Delusion: http://www.facebook.com/events/148396861995106/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten een paar goede demo's tussen :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iedereen nou ff op mij stemt! Dan bouwen we een mooi feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:56 
 

Citaat:
Dat BML Events er op uit is om jong talent een kans te geven in de Hardstyle scene bewijzen we op 15 juni door Exitium & Zenda een podium te geven. Exitium (Westlander, ja nog één) en Zenda (Brabander) leerden elkaar kennen via het forum Hardtraxx en draaiden samen al diverse heerlijke sets in elkaar. Ze mogen het nu in het ‘eggie’ proberen en ze hebben er ontzettend veel zin in! Net als wij uiteraard! Wat gaan ze ons brengen....


Dat klinkt alsof Sander nooit in het echt gedraaid heeft?

en met dat Westlander en Brander, en nog een Westlander, klinkt alsof jullie daar geen zin in hebben....


beetje jammer van die promotietekst op FB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje jammer ook dat de organisatie zich niet aan haar eigen regels heeft gehouden. (max. 30 min)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
Citaat:
Dat BML Events er op uit is om jong talent een kans te geven in de Hardstyle scene bewijzen we op 15 juni door Exitium & Zenda een podium te geven. Exitium (Westlander, ja nog één) en Zenda (Brabander) leerden elkaar kennen via het forum Hardtraxx en draaiden samen al diverse heerlijke sets in elkaar. Ze mogen het nu in het ‘eggie’ proberen en ze hebben er ontzettend veel zin in! Net als wij uiteraard! Wat gaan ze ons brengen....


Dat klinkt alsof Sander nooit in het echt gedraaid heeft?


Nog nooit samen op een feest -.- beetje leren lezen ;)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten