Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 15:59 
 
Artiest

Broken Balance schreef:
Geen idee wat deze man voor setjes draait.

Maar heb niet echt en track van hem die me zo bij blijft. Misschien de remix van Lost In The Forest en die Neophyte remix. Maar te hopen dat hij hier de vrijheid krijgt om een leuke gevarieerde hardcore set neer te zetten en niet uiteindelijk na alle raw en early, die er ongetwijfeld langs zullen komen, eindigt met een TiH setje. Dat zou imo een flinke domper wezen
Ik ben op de hoogte van het concept ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 16:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ok, ik ook :P.
Maar gezien dat jij onder Neopyhte Records (Adrenaline) zit, toch?
Is het toch logisch dat ik het verband leg met TiH?
Ik zou het persoonlijk jammer vinden als aflsuiter, maar je moet het vooral niet zien alsof ik je iets wil opleggen of zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2014 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n heerlijk millennium setje en ik ben er :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 10:31 
 
Artiest

Zal waarschijnlijk een combi worden van het oude werk (wat ik voornamelijk in mn podcasts draai), en het nieuwe werk (dus ook wat #TiH).

hardcore/prankster-the-forgotten-tunes-1-podcast-t39389.html
hardcore/prankster-the-forgotten-tunes-2-podcast-t42253.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat is TiH?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 11:35 
 

TIZH: This is zogenaamd hardcore. Als je dat als hardcore op een feest laat draaien (niets ten nadele van Prankster want het is zijn goedrecht) dan snap je het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 12:27 
 

Nerazzurro93 schreef:
TIZH: This is zogenaamd hardcore. Als je dat als hardcore op een feest laat draaien (niets ten nadele van Prankster want het is zijn goedrecht) dan snap je het niet.

Is dat heel erg commercieel of soft? Je geeft nog steeds niet echt uitleg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 12:36 
 

TiH is een samenwerkingsproject tussen Neophyte Records en Traxtorm records. De afkorting betekent This Is Hardcore. Er zijn nu twee albums uitgebracht en er zijn soms TiH stages op feesten.

Of het commercieel is kan ik niet bepalen maar daar lijkt het wel op. Op dat album wordt alleen de meest toegankelijke vorm van hardcore aangeprezen, wat dus een vertekend beeld van hardcore geeft. Ik zelf beschouw het niet als hardcore omdat ik het heel erg slappe muziek vind. De kicks zijn echt niet om aan te horen. Er zit geen enkele kracht of drive in de tracks en er worden super blije geluidjes gebruikt. Ik vind happy hardcore een verademing om naar te luisteren in vergelijking met dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:00 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
TiH is een samenwerkingsproject tussen Neophyte Records en Traxtorm records. De afkorting betekent This Is Hardcore. Er zijn nu twee albums uitgebracht en er zijn soms TiH stages op feesten.

Of het commercieel is kan ik niet bepalen maar daar lijkt het wel op. Op dat album wordt alleen de meest toegankelijke vorm van hardcore aangeprezen, wat dus een vertekend beeld van hardcore geeft. Ik zelf beschouw het niet als hardcore omdat ik het heel erg slappe muziek vind. De kicks zijn echt niet om aan te horen. Er zit geen enkele kracht of drive in de tracks en er worden super blije geluidjes gebruikt. Ik vind happy hardcore een verademing om naar te luisteren in vergelijking met dit.


misschien kan TiH zichzelf beter gaan profileren als een soort overgangsfase :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 13:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat laatste wat Neraz zegt is ook weer overdreven maar het klopt in zekere zin wel.
TiH heeft 2 albums.
Waar, granted, wel een handje vol leuke mainstream tracks tussenstaan. Maar ze hebben met het laatste album bijna allen maar trage halve hardstyle uitgebracht. Wat inderdaad een enorm vertekend en commercieel beeld van Hardcore laat zien.

Terwijl je aan de andere kant van de mainstream nog artiesten op labels als Hardcore Blasters, Noize Records, Negatve Audio, The Third Movement en Master Of Hardcore hebt. En die labels zitten op het moment veel dichter tegen de definitie van Mainstream Hardcore aan. Dat niet alleen maar, vooral MOH en Third Movement, hebben een gevarieerde mainstream divisie. Dat zou representatief wezen. Een colabboratie tussen The Third Movement, Traxtorm en Negative Audio, zou imo juist het goeie beeld geven van Mainstream hardcore. Het hybride en commerciele mainstream voor het grote publiek, tot gewone mainstream tot gevarieerde en harde mainstream.

Zie het als Scantraxx die met hun eigen label een album zou maken met This Is Hardstyle en daar alleen mainstream op zouden gooien. En dan labels als A2 en Fusion compleet buiten het plaatje laten.
Dat geeft een enorm vertekend beeld.

Het zou eigenlijk leuk zijn als het album anders had geheten. Maar This Is Hardcore is gewoon een heel slecht gekozen naam als je met Hardstyle/Hardcore hybride spul en commerciele mainstream aan komt zetten. Daar tussen zijn wel een paar artiesten die in ieder geval nog het concept volgen (Tommyknocker, The Stunned Guys, The Viper, Unexist)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Toch weer bijzonder om te zien hoe goed Hardtraxx is in het trekken van voorbarige conclusies. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2014 17:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Toch weer bijzonder om te zien hoe goed Hardtraxx is in het trekken van voorbarige conclusies. :P


Hoezo is het voorbarig conclusies trekken dan? Volgens mij gaat dit over de nieuwe en oude TiH albums. En die zijn beide al uit.

Als je bedoelt of we Prankster al beoordelen, ik beoordeel nog niet, ik zeg alleen dat ik het persoonlijk jammer zou vinden als er een TiH afsluiter komt omdat dat imo het de kracht uit de buildup van de line-up haalt.
Vervolgens zegt hij zelf een mix met eventueel TiH maar ook ouder spul wil doen. Dat klinkt imo niet verkeerd oud + nieuw is lekker gevarieerd, vooral als ik naar die TL's van die podcasts kijk.

Dus ik snap niet zo goed wat je bedoelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ik doelde eigenlijk op alle negatieve posts in dit topic bij elkaar. :) Er worden weer eens statements gemaakt op basis van halve flarden informatie, wat gewoon jammer is. Op deze manier wordt een heel topic ondergesneeuwd met irrelevante posts. Het hoort hier om het feest zelf te gaan, niet om iemands mening over een hardcore album :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 21:37 
 
Organisator

Vijfde aankondiging Delusion line-up: Spectre & DJ Nazale
Spectre & DJ Nazale zijn vandaag toegevoegd aan de line-up van Delusion. Voor eerstgenoemde zal dit de derde editie op rij worden dat hij draait op de mainstage, en niet voor niets: tot 2 keer toe wist Spectre het publiek gek te maken met energieke sets. Voor DJ Nazale wordt dit de tweede editie als artiest. Hij doopte op Delusion 2, samen met Spectre, ‘De Haagsche Poptempel’ om tot één groot gekkenhuis!

Op 21 juni zullen de Brabanders uit een ander vaatje tappen. Ze weten wat ze moeten verwachten en zullen daarom de juiste snaar gaan raken! Laat je verrassen door Spectre & DJ Nazale!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat komt onverwachts
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2014 23:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Dat komt onverwachts

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 09:33 
 

Nie zo he patrickjeb! Ik heb idd wel veel gepost maar ondanks m'n plekkie hier sta ik daar gewoon achter hoor :p

Anyway, zwaar vet weer. Vorige keer was echt heel tof! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2014 12:59 
 
Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
Anyway, zwaar vet weer. Vorige keer was echt heel tof! :cool:


Vorige set van jullie op Delusion was zo baas!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Nazale schreef:
Anyway, zwaar vet weer. Vorige keer was echt heel tof! :cool:


Vorige set van jullie op Delusion was zo baas!! :worship:

Bedankt :-) Deze keer wordt het een iets ander stijltje maar niet minder energiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:44 
 
Organisator

Zesde aankondiging: Eluzive & Diffused
Als we over talent spreken hebben we het over Eluzive en Diffused. Beide heren draaien al lang en doen dit vooral als hobby. Op Hardtraxx staan ze al vele jaren bekend als leveranciers van puike Hardstyle sets. Op Delusion zullen ze de mainstage betreden.

Beide heren kijken erg uit naar 21 juni. Ze spreken samen uit dat de set iets bijzonders gaat worden; een energieke ‘one of a kind’ set. De samenwerking is voor het eerst, maar dat het gaat lukken is een weet. Maak je klaar voor Eluzive & Diffused!

De kaartverkoop voor Delusion is in volle gang. In de early-bird, die nog actief is, kosten tickets maar €10,- per stuk, sla je slag!

Aanstaande donderdag maken we ‘De stem van Delusion’ bekend; The Master of Ceremony. Tot dan.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 19:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Erg veel zin in! Denk dat de mensen een hoop 'Tijdmachineplaten' kunnen verwachten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2014 23:08 
 
Hardtraxx Elite

Vet hoor!
Beide leuk mixwerk en goede platenkeuze altijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 19:11 
 
Organisator

MC Livid gastheer op Delusion - The Hardstyle Community
The Master of Ceremony van Delusion is bekend: MC Livid. Dit megatalent uit de hechte familie van Theracords weet als geen ander een feestavond in goede banen te leiden. Hij werd snel ontdekt en stond eerder al op grote podia als Xxlerator Raw, Dance Valley, Dream Village en Penoze. A.s. zaterdag vindt je hem op Loudness.

MC Livid, welkom op Delusion!

Met MC Livid is de line-up compleet voor de Delusion mainstage. Volgende week maken we de volledige line-up bekend, inclusief zaal 2. Wil jij deel uitmaken van de Delusion line-up en je droom uit laten komen, klik dan hier: http://www.hardtraxx.nl/nieuws/dj-conte ... unity.html

De kaartverkoop is in volle gang. Tickets in de early-bird kosten maar €10,- dus sla je slag voordat de early-bird eruit is: https://www.facebook.com/bmlevents/app_153680921360383

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg veel zin in :D ! :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten