Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Onze zooi voor vrijdag is ook richting baarschot:

http://img703.imageshack.us/i/dsc00769ky.jpg/

zal wel weer zat werk in zitten zo te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twitter DBSTF:
Busy working on a new Boys van Hardstyle carnaval... HI-LA-RISCH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Timmer schreef:
Onze zooi voor vrijdag is ook richting baarschot:

http://img703.imageshack.us/i/dsc00769ky.jpg/

zal wel weer zat werk in zitten zo te zien :P

klopt...! Heb er wel menus zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2011 22:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik ok! er is verder geen ID controle ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 00:29 
 

RobertV schreef:
ik ok! er is verder geen ID controle ofzo?


Waarschijnlijk wel... Maar ik denk niet dat er streng gecontroleerd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 01:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nog ff 2 examens maken en dan alle remmen los :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 15:52 
 

DBSTF schreef:
Busy working on a new Boys van Hardstyle carnaval... HI-LA-RISCH!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2011 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
RobertV schreef:
ik ok! er is verder geen ID controle ofzo?


Waarschijnlijk wel... Maar ik denk niet dat er streng gecontroleerd wordt.

ow ok. dan neem ik wel een ander ID mee. is er professionele beveiliging dan? nee toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

net nog even naar baarschot geweest als aftrappertje voor carnaval, was wel leuk feestje opzich!
nu slapen en vanaf morgen 4 dagen knallen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 11:19 
 
Hardtraxxer

Goed vermaakt gister daar! Leuk setje van Hardtwins!
1.5 uur sinturimons was wel ruim lang maarja..

Verder wel vet decord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 14:43 
 
Hardtraxxer

Marijn schreef:
1.5 uur sinturimons was wel ruim lang maarja..


vond ik juist het vetst van de avond! die anderen waren ook zeker vet hoor, begrijp me niet verkeerd ;)
al met al een zeer leuk feestje!
leuke start van carnaval :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 15:02 
 

Met grote blijdschap kijk ik terug op gisteravond, ons eerste evenement en gelijk zooo goed geluk :thumbsup:. Natuurlijk waren er wat minpuntjes (glazen ipv bekers, gardarobe, irritante rock fans) maar er hing een gruwelijke sfeer! Veel bekend volk. Jammer voor DJ Vandall dat het wat rustig was op de dansvloer toen hij mocht draaien. Doen we de volgende keer beter! Ik was blij toen er bij Tobias en mij de sfeer er erg goed in kwam. Kregen positieve reacties over onze trackkeuzes (Triangle Of Life, Chaos, Destination Nowhere, Reputation Game enz :P.) En the Z. en Loudness openden met Gimme Love :thumbup:. Geluid mocht inderdaad nog een beetje harder. Want voor de dj booth was het goed te doen maar eenmaal achter die pillaren viel het een beetje weg.

En ja, 1,5u sinturimons vond ik een beetje te lang maarja ik vind zelf dat we ook wel op de wensen van de djs moeten ingaan aangezien zij al gratis kwamen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 15:54 
 
Hardtraxxer

Hier in Zuid Holland is nooit echt wat te doen met Carnaval, lijkt me opzich wel leuk om naar t Zuiden te gaan... Gaat wel iedereen net zo hard los op die outdoor hardstyle carnavals wagens of staat t beetje stil? Aangezien t gratis is lijkt t mij dat er niet echt heel veel liefhebbers zijn, maarja kan t natuurlijk mis hebben :P Anders lijkt t me erg vet om erheen te gaan !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 16:14 
 

Rammelslakje schreef:
Hier in Zuid Holland is nooit echt wat te doen met Carnaval, lijkt me opzich wel leuk om naar t Zuiden te gaan... Gaat wel iedereen net zo hard los op die outdoor hardstyle carnavals wagens of staat t beetje stil? Aangezien t gratis is lijkt t mij dat er niet echt heel veel liefhebbers zijn, maarja kan t natuurlijk mis hebben :P Anders lijkt t me erg vet om erheen te gaan !


Het is dan gewoon een groot gekkenhuis, iedereen gaat zowiezo los, al dan niet door de muziek dan helpt het bier wel mee. Overigens komen vaak mensen uit de dorpen naar deze soort feesten, en hardstyle is lokaal hier nogal populair, dus dat zit wel snor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 16:33 
 
Hardtraxxer

Toch maar even dat idee doorgeven aan een paar maten dan =) thanks !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Geluid mocht inderdaad nog een beetje harder. Want voor de dj booth was het goed te doen maar eenmaal achter die pillaren viel het een beetje weg.


Daar konden we niks aan doen, lag aan die trap in het plafond ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 18:51 
 

Vik schreef:
Prima feestje mannen! :thumbsup: Op het begin was het inderdaad echt te rustig.. Volgens mij waren mijn maten en ik de eerste echte bezoekers? :P


Haha ja daar leek het wel op :P

Vik schreef:
Zeker voor herhaling vatbaar!


Hopen wij ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 19:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die laser die heletijd in je ogen stond te schijnen was ook wel irritant :P had er van mij niet hoeven hangen maarja.
Ik heb t naar m'n zin gehad maar 1,5 uur hardcore was idd wel erg lang maar dat komt ook wel omdat ik niet zo'n hardcore fanaat ben.
Controle was trouwens ook best slecht :P (vind ik niet erg hoor anders was ik er niet in gekomen) Kwam eerst niet binnen omdat ik 15 ID bij had van m'n eigen maar er stonden al een paar maten van mij binnnen dus die hadden die deur daar acherin ook zo gevonden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 19:45 
 

RobertV schreef:
Die laser die heletijd in je ogen stond te schijnen was ook wel irritant :P had er van mij niet hoeven hangen maarja.


Die laser vonden wij ook onnodig, maar vond de baas van de schuur leuk :P.


RobertV schreef:
Controle was trouwens ook best slecht :P (vind ik niet erg hoor anders was ik er niet in gekomen) Kwam eerst niet binnen omdat ik 15 ID bij had van m'n eigen maar er stonden al een paar maten van mij binnnen dus die hadden die deur daar acherin ook zo gevonden :D


Ja, geniaal toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2011 20:58 
 

Vik schreef:
Ja ik kwam ook ineens m'n nichtje van 15 daar tegen met latex broek aan en al. :lol:


Britt xD. Zij was racer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 11:33 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Vik schreef:
Ja ik kwam ook ineens m'n nichtje van 15 daar tegen met latex broek aan en al. :lol:


Britt xD. Zij was racer :P


Die kwam ik gister weer tegen :D

Maar vanavond met onze zatte kop losgaan op Sound of the Thunder! Haha wordt vet, mijn bodempje van gebakken ei ligt al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2011 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DBSTF Twitter
Soon taking off from Madrid! Was real fun!! Next stop; carnaval udenhout! De boys van hardstyle carnaval
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 10:44 
 

Aan de overkant heb ik daar weinig van gemerkt. Was een gezellige zatte bedoeling :P. Setje was niet veel bijzonders. Wel een paar lekkere Digital Age tracks gehoord en Loopmachine, Underground Tacticz, Madhouse en Rebirth Anthem ( :oh: ). Jammer genoeg was het allemaal iets te kort. Grootste WTF moment was wel toen op een gegeven moment m'n ouders hun hoofd boven de railing van J-Town lieten zien. M'n zusje wouw nog met DBSTF op de foto omdat ze jarig was maar kreeg ze niet gevonden, goed pissed off :P. Ik had zelf D-Block nog even gesproken omdat ie langs me stond op het toilet maar dat gesprek ging helemaal nergens over :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2011 14:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij mij viel de sfeer nog wel mee, alleen was het wel te druk, overal werd geduwd omdat mensen erdoor wilden en kon je bijna niet vooruit.

Ook heb ik volgens mij een bierflesje tegen mn kop gegooid gekregen, maar kon niet zien waar ie vandaan kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 00:22 
 

So zegt, Stuiterbal is zeer geslaagd! Hulde aan de Djs en de organisatie!
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten