Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 01:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stuiterbal was AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNN! GRUWELIJK gewoon!

Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Stuiterbal was AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNN! GRUWELIJK gewoon!

Hulde :worship:


Verrekte kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 14:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jammer dat de hardstyle zo kort was. de sfeer kwam er toen pas echt in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 16:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja het duurte te lang met de house idd, die johnstar had van mij niet hoeven komen. Top feest!! menus geluid! jammer van de vechtpartij, maar verder was het echt DIK!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zooo zojuist thuis gekomen van Hilvarenbeek, 150km gereist om ff te knallen.
Stond op PF dat het half 3 begon, nou mooi dat er pas 6 uur voor het eerst hardstyle werd gedraaid door Brennan Heart. BH draaide een leuk setje voor een dorpje, opende nummers waren Tatanka - Yellow // hardbass 2011 anthem. Dus begon zeker lekker, daarna paar mooie mee zing nummertjes.

om 7 uur begon Zany, wat is dat een HELD!!! :bomb:

gewoon midden in dat dorp heerlijke knallers erdoorheen gooien, wat ging ik hard los.
under attack // again we will rise // silver bullet // gangsters dont dance // face the enemy // frequency // gangtah // son of torture

mensen stonden me aan te kijken alsof ik een debiel was , hoe ik los ging op Under Attack heerlijk die Anti :love:

Nou vond het een leuke middagje , volgend jaarmaar alle dagen mee pakken! ;)

nu heerlijk me bedje in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

was weer geslaagd in beek al 3 jaar op 'n rij!
Brennan Heart draaide lekker, setje van zany was gewoon heilig!
Lekkere sfeer, op laatst helaas aantal keer ruzie tijdens DJ Only.
Totaal plaatje was: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 02:04 
 
Hardtraxxer

Wat een afsluiter van carnaval zeg :thumbup: Persoonlijk vond ik beek het vetste pleinfeest dit jaar. Ook al komt dat ook wel door de betere opzet vergeleken met andere feesten met de dj's op de kiosk enzo :thumbup: Was weer knallen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 02:20 
 

Da-Izzok schreef:
Persoonlijk vond ik haghorst het vetste pleinfeest dit jaar.



D.O.N.K.E.Y. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 09:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Da-Izzok schreef:
Persoonlijk vond ik haghorst het vetste pleinfeest dit jaar.



D.O.N.K.E.Y. :yay:


Klopt!! Wat ging ik los!! ROLL WITH THE MOTHERFUCKING DONKEY STYLE!!! :yay:

zany = held! :worship:.

Oja, en ik vond dat het VDK gehalte voor zoon klein dorpsfeestje nog aardig hoog was >.<
aardig wat mensen met hun eigen ogen zien tongzoenen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat de hardstyle pas om 6 uur begon, maar heb het prima naar mn zin gehad gister :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:56 
 

Kevin-Raw schreef:

Oja, en ik vond dat het VDK gehalte voor zoon klein dorpsfeestje nog aardig hoog was >.<
aardig wat mensen met hun eigen ogen zien tongzoenen :x


Haha, ik heb heel carnaval maar één zo'n koekerd gezien :P. Maarja er zijn best wel wat mensen hier in de buurt die gebruiken.

En dat de hardstyle pas om 18:00 begon had ik wel verwacht. Maarja wij hadden al vanaf 11u hardstyle opstaan op de wagen :P.

Gek genoeg geen één B-Front of AVIO plaat gehoord tijdens heel carnaval...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Gek genoeg geen één B-Front of AVIO plaat gehoord tijdens heel carnaval...

Ik heb bij ons op de wagen ook geen gehoordt van AVIO maar wel B-Front -Inner Creativity, 2-Sidez - Nomansland en ook nog eens Chris One - Psycho!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart draaide net als vorig jaar voor zijn doen een aardig setje. Maar zany was gewoon eindbaas :worship: , hij mixte trouwens wel heel snel door!

Carnaval is verder echt helemaal geslaagd! Ik vond zelf het Stuiterbal het gaafste!

Toen dat geluid van J-Town gisteren uitviel had het halve plein geen muziek mee joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kevin-Raw schreef:

Oja, en ik vond dat het VDK gehalte voor zoon klein dorpsfeestje nog aardig hoog was >.<
aardig wat mensen met hun eigen ogen zien tongzoenen :x


Haha, ik heb heel carnaval maar één zo'n koekerd gezien :P. Maarja er zijn best wel wat mensen hier in de buurt die gebruiken.



Ja ik stond helemaal vooraan tegen het hek, daar liepen er aardig wat. En toen daarna moest ik half uur wachten bij de bushalte nou daar stond een groep van 20 kaakschaatseers bij elkaar, allemaal uit Eindhoven :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:46 
 

dennis schreef:
stefaneke schreef:
Gek genoeg geen één B-Front of AVIO plaat gehoord tijdens heel carnaval...

Ik heb bij ons op de wagen ook geen gehoordt van AVIO maar wel B-Front -Inner Creativity, 2-Sidez - Nomansland en ook nog eens Chris One - Psycho!


En 's Maandags dikke promo's! (A2 shit zoals Gangsters Don't Dance, nieuwe Desnar, nog meer geile meuk :P)

Kevin-Raw schreef:
Ja ik stond helemaal vooraan tegen het hek, daar liepen er aardig wat. En toen daarna moest ik half uur wachten bij de bushalte nou daar stond een groep van 20 kaakschaatseers bij elkaar, allemaal uit Eindhoven :x


Ja, Eindhoven :P


Timmer schreef:
Toen dat geluid van J-Town gisteren uitviel had het halve plein geen muziek mee joh :P


Haha, dat merkte je inderdaad heel erg goed :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was weer een goeie carnaval dit jaar!


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij haghorst ook Haunter of the dark en Hit you with that bang shit :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Bij haghorst ook Haunter of the dark en Hit you with that bang shit :bomb:


Ja was dik! Maar opzich maakte het ook echt allemaal niet meer uit wat er gedraaid werd, men ging toch wel los. Ik vond dat ze op dolle dinsdag na die zanger al moesten beginnen met house, daarna gewoon klein beetje opbouwen naar electro. Die laatste 2 uur gewoon hardstyle houden natuurlijk maar nu stond je zo lang te luisteren naar die nederlandse shit, ze nemen niet voor niks die dikke Sub-kasten mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond het bij dollen dinsdag nog niet zo storend maar bij haghorst heb ik echt spijt gehad dat ik er zo vroeg heen ben gegaan. Die house & nederlandstalig duurde daar echt veel te lang. Stond bijna te slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Vond het bij dollen dinsdag nog niet zo storend maar bij haghorst heb ik echt spijt gehad dat ik er zo vroeg heen ben gegaan. Die house & nederlandstalig duurde daar echt veel te lang. Stond bijna te slapen.


Ik zag jou inderdaad beetje saai om je heen kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Vond het bij dollen dinsdag nog niet zo storend maar bij haghorst heb ik echt spijt gehad dat ik er zo vroeg heen ben gegaan. Die house & nederlandstalig duurde daar echt veel te lang. Stond bijna te slapen.


Bij het Stuiterbal @ Haghorst had ik me niet geïrriteerd aan de Nederlandstalige muziek en House, was namelijk al helemaal van de kaart toen we daar aankwamen :yay: (had maar 2 uur geslapen die nacht en stond bij de Swatsers op de wagen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
RobertV schreef:
Vond het bij dollen dinsdag nog niet zo storend maar bij haghorst heb ik echt spijt gehad dat ik er zo vroeg heen ben gegaan. Die house & nederlandstalig duurde daar echt veel te lang. Stond bijna te slapen.


Ik zag jou inderdaad beetje saai om je heen kijken

Ja, ik had een slaap tekort en was kats nuchter :P Toen maar flink gaan zuipen dat helpt wel.
Ook wel vet dat apster me gister op het podium riep omdat ik m'n zany jacket aan had :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Vond het bij dollen dinsdag nog niet zo storend maar bij haghorst heb ik echt spijt gehad dat ik er zo vroeg heen ben gegaan. Die house & nederlandstalig duurde daar echt veel te lang. Stond bijna te slapen.

Tsja, de sfeer bepaal je uiteindelijk toch zelf en je wist van te voren dat het niet alleen maar hardstyle zou zijn..
Alleen door Johnstar kakte het heel even in, maar voor de rest echt een top feest als je het mij vraagt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
stefaneke schreef:
Kevin-Raw schreef:

Oja, en ik vond dat het VDK gehalte voor zoon klein dorpsfeestje nog aardig hoog was >.<
aardig wat mensen met hun eigen ogen zien tongzoenen :x


Haha, ik heb heel carnaval maar één zo'n koekerd gezien :P. Maarja er zijn best wel wat mensen hier in de buurt die gebruiken.



Ja ik stond helemaal vooraan tegen het hek, daar liepen er aardig wat. En toen daarna moest ik half uur wachten bij de bushalte nou daar stond een groep van 20 kaakschaatseers bij elkaar, allemaal uit Eindhoven :x

zal wel weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net als afgelopen jaar, zelf een aftermovie gemaakt. Wat beelden om nog eens na te genieten.

Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten