Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:24 
 

Onder de rivieren staan we binnenkort weer op z'n kop! Carnaval, een evenement van enorme weerga dat slecht vertegenwoordigd is hier op Hardtraxx. Elk jaar vertrekken karren vol met mensen op weg naar de klote, wat jammer genoeg van de kaart ligt. Om dat feest compleet te maken voegen we een overdosis van hardstyle muziek toe. Succes gegarandeerd!

Om meteen maar een indruk te wekken voor de ongelovigen onder ons heeft Styl0w vorig jaar de fotocamera gepakt om de gebeurtenissen in onze omgevingen in kleur vast te leggen :cool:.



Discusseer dus er maar op los :P.


Als de mods dit niet leuk vinden verplaats het dan maar naar Algemeen of Off-Topic ofzo

HAGHORST
Afbeelding
http://partyflock.nl/party/197091:Het_Stuiterbal.html

HILVARENBEEK
Afbeelding
http://partyflock.nl/party/197105:Dolle ... _2011.html

MOERGESTEL
http://partyflock.nl/party/196086:Gessel_open_air.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

is dat gewoon 5 dagen lang hardstyle of wa
en waaris dat dan precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:34 
 

Pommer schreef:
is dat gewoon 5 dagen lang hardstyle of wa
en waaris dat dan precies?


Het is 5 dagen lang feesten. Met stampwagens (Wagens vol met mensen met bier + dj + (meestal) een dik geluidssysteem), en evenementen. Stampwagens gaan ronddwijlen enzo en 's avonds / 's middags is het één groot feest als er een heleboel stampwagens bij elkaar komen, in een cirkel gaan staan en dan al het geluid op elkaar aansluiten. Dan komen DJs zoals bijv DBSTF die hier zwart draaien of Psyko Punkz, B-Front, Frontliner, Brennan Heart, Alpha Twins enz. Vaak afgewisseld met amateur / lokale DJs enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oke, noujah ik was wel van plan om dit jaar carnaval te vieren in brabant, dus misschien wel ff een kijkje nemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi!
Wanneer word er wat meer bekend omtrent Gessel Open Air, Udenhout en Dollen Dinsdag? Binnenkort zouden de line ups toch wel online moeten staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 13:54 
 

Vik schreef:
Hier in de gemeente Hilvarenbeek is nu een hoop heisa omtrent deze stampwagens. Dit komt omdat vorig jaar (of wat langer geleden) een stampwagen op zn kantje gevallen is en er doden zijn gevallen. Nu moeten deze aan strenge maatregelen voldoen en er moet 1 hoofdverantwoordelijke zijn op de wagen. In sommige groepen wil er niemand de titel hoofdverantwoordelijke op zich nemen, omdat je dan gewoon de zak bent als er iets gebeurd. Hierdoor vallen sommige CV's al af.

Ook het geluidssysteem mag tijdens het rijden niet vol open staan, het bier moet direct in een plastic beker gegoten worden en nog wat meer regeltjes.

Dit geld overigens alleen voor gemeente Hilvarenbeek als ik het goed heb. :) Daarbuiten is het gewoon vlammen!


Snap wel dat we niet echt verantwoordelijk bezig zijn in deze periode van het jaar. Maar om dan gelijk met zulke maatregelingen te komen...

We zoeken onze toevlucht wel in Udenhout en Moergestel :P.

@ Robert, ik denk dat ze deze maand wel online komen te staan. Niet verbaast zijn als je DBSTF niet ziet in de line-up van 't Plein :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:43 
 
Hardtraxxer

Denk dat het dit jaar maandag Haghorst wordt een geen Moergestel. Waren vorig jaar veel klachten over de organisatie bij Gessel open air had ik gehoord dus heeft J-town gezegd dan organiseren we zelf maar iets ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 16:52 
 

Co-Zone schreef:
Denk dat het dit jaar maandag Haghorst wordt een geen Moergestel. Waren vorig jaar veel klachten over de organisatie bij Gessel open air had ik gehoord dus heeft J-town gezegd dan organiseren we zelf maar iets ;)


Ik had ook gehoord dat er klachten waren geweest over het geluid. Ik ben benieuwd wat ze neerzetten ;). Als't maar niet zo'n modderpoel als vorig jaar wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Haha echt schitterend hier, hoop verklede mensen keihard gaan op wat Fusion beatzzz :D

Deden ze zoiets maar hier in het echte zuiden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het niet handig om in de eerste post netjes bij te houden wanneer jullie waar staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:37 
 

Khadber schreef:
Is het niet handig om in de eerste post netjes bij te houden wanneer jullie waar staan?


Brabant/Limburg is groot :P Maar zal de voor mij bekende bijzondere evens wel in de 1e post neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
Denk dat het dit jaar maandag Haghorst wordt een geen Moergestel. Waren vorig jaar veel klachten over de organisatie bij Gessel open air had ik gehoord dus heeft J-town gezegd dan organiseren we zelf maar iets ;)

Dat is wel de bedoeling idd.. Maar er staat nog helemaal niets vast geloof ik, komt mede door de gemeente enz.

Heb er wel weer zin in baas! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Als't maar niet zo'n modderpoel als vorig jaar wordt!


Ik vond die modder wel wat hebben. Iedereen non-stop los daar. De modder zat tot in mn nek, maar heb t zwaar naar mn zin gehad. Echt een van de hoogtepunten van carnaval dat jaar voor me, wat n sfeer. :worship:

Dit jaar ben ik zowiezo in Udenhout en Gestel (of Haghorst) en de rest moet ik nog ff bekijken. Hoop dr in ieder geval bij te zijn.

Het lijkt me ook zeker chill met zon wagen mee te gaan. Heb alleen geen idee wat t nu precies in houd (qua aanmelden, regels etc. :whistle: ).

Het valt me ook op hoeveel Hardtraxxers hier uit de buurt komen. :P Alleen maar mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De modder boeit me nog niet zoveel maar al dat glas bij gessel open air :x gelukkig had ik air max aan (dikke zool) maar dan nog. Mocht je vallen dan ligt alles open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had ook Air Max aan, maar toch n scherf door mn zool heen.... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Ik had ook Air Max aan, maar toch n scherf door mn zool heen.... :/

Sportschoenen hebben ook niet de sterkste zolen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:24 
 

Gwn schoenen met stalen neuzen/keiharde zool :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:39 
 
Hardtraxxer

marsiascout schreef:
stefaneke schreef:
Als't maar niet zo'n modderpoel als vorig jaar wordt!


Ik vond die modder wel wat hebben. Iedereen non-stop los daar. De modder zat tot in mn nek, maar heb t zwaar naar mn zin gehad. Echt een van de hoogtepunten van carnaval dat jaar voor me, wat n sfeer. :worship:

Dit jaar ben ik zowiezo in Udenhout en Gestel (of Haghorst) en de rest moet ik nog ff bekijken. Hoop dr in ieder geval bij te zijn.

Het lijkt me ook zeker chill met zon wagen mee te gaan. Heb alleen geen idee wat t nu precies in houd (qua aanmelden, regels etc. :whistle: ).

Het valt me ook op hoeveel Hardtraxxers hier uit de buurt komen. :P Alleen maar mooi.

Stamwagen is heel simpel, je betaald tussen de 25 en 35 euro per dag dat je mee wilt (afhankelijk van welke wagen). Daarvoor mag je op de wagen en kan je gratis zuipen op de wagen. 's ochtends om 11 uur vertrekt de wagen en rij je (met een omweg) naar een pleinfeest toe. En na het pleinfeest rij je weer met de wagen terug en kom je rond 11 uur ladderzat weer terug bij de opstapplaats :p Inschrijven kun je via de site van de carnavalsvereniging met wie je mee wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:46 
 
Hardtraxxer

Wat meer beeldmateriaal, Hilverhood aftermovie


Bedenk me net tijdens het kijken van de beelden dat als er geen harde muziek meer gedraaid mag worden in de gemeente hilvarenbeek er een klassieker verdwijnt: Het stampen onder het viaduct, tering wat gaat dat hard altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 19:58 
 

Co-Zone schreef:
Wat meer beeldmateriaal, Hilverhood aftermovie


Bedenk me net tijdens het kijken van de beelden dat als er geen harde muziek meer gedraaid mag worden in de gemeente hilvarenbeek er een klassieker verdwijnt: Het stampen onder het viaduct, tering wat gaat dat hard altijd :P


Ja, was vet vorig jaar :P. Ik stond toen bij de Swatsers op de wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 20:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Co-Zone schreef:
marsiascout schreef:
stefaneke schreef:
Als't maar niet zo'n modderpoel als vorig jaar wordt!


Ik vond die modder wel wat hebben. Iedereen non-stop los daar. De modder zat tot in mn nek, maar heb t zwaar naar mn zin gehad. Echt een van de hoogtepunten van carnaval dat jaar voor me, wat n sfeer. :worship:

Dit jaar ben ik zowiezo in Udenhout en Gestel (of Haghorst) en de rest moet ik nog ff bekijken. Hoop dr in ieder geval bij te zijn.

Het lijkt me ook zeker chill met zon wagen mee te gaan. Heb alleen geen idee wat t nu precies in houd (qua aanmelden, regels etc. :whistle: ).

Het valt me ook op hoeveel Hardtraxxers hier uit de buurt komen. :P Alleen maar mooi.

Stamwagen is heel simpel, je betaald tussen de 25 en 35 euro per dag dat je mee wilt (afhankelijk van welke wagen). Daarvoor mag je op de wagen en kan je gratis zuipen op de wagen. 's ochtends om 11 uur vertrekt de wagen en rij je (met een omweg) naar een pleinfeest toe. En na het pleinfeest rij je weer met de wagen terug en kom je rond 11 uur ladderzat weer terug bij de opstapplaats :p Inschrijven kun je via de site van de carnavalsvereniging met wie je mee wilt


Ah ok. 't lijkt me wel erg chill. Het is alleen dat nu geen mensen ken die met zo'n wagen meegaan, en alleen daarheen zie ik ook niet zitten. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

ComingHard!RealHard! schreef:
Co-Zone schreef:
Denk dat het dit jaar maandag Haghorst wordt een geen Moergestel. Waren vorig jaar veel klachten over de organisatie bij Gessel open air had ik gehoord dus heeft J-town gezegd dan organiseren we zelf maar iets ;)

Dat is wel de bedoeling idd.. Maar er staat nog helemaal niets vast geloof ik, komt mede door de gemeente enz.

Heb er wel weer zin in baas! :bomb:


Gessel was inderdaad de slechtste dag vorig jaar! Ik denk dat de haghorst dat wel kan verbeteren!

En rob wanneer inschrijven voor J-Town? Want ik moet echt mee :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
waren er dit jaar niet best veel wagens 18+ ofzo??? heb ik gelezen?? of klopt dat niet?? en word er altijd om ID gevraagd als je een wagen op gaat?? (en daarbij naar de leeftijd gekeken) ben met carnaval nog 15 :whistle: Of moet ik dan gewoon ID van iemand anders lenen en ook met de naam van diegene inschrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:11 
 

Timmer schreef:
En rob wanneer inschrijven voor J-Town? Want ik moet echt mee :woot:


Desnoods mee viskar erachteraan geknoopt :lol:.


RobertV schreef:
waren er dit jaar niet best veel wagens 18+ ofzo??? heb ik gelezen?? of klopt dat niet?? en word er altijd om ID gevraagd als je een wagen op gaat?? (en daarbij naar de leeftijd gekeken) ben met carnaval nog 15 :whistle: Of moet ik dan gewoon ID van iemand anders lenen en ook met de naam van diegene inschrijven?



Als je eenmaal met die gasten van de wagen mee bent gaan ze echt niet je id controleren hoor :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2011 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:

RobertV schreef:
waren er dit jaar niet best veel wagens 18+ ofzo??? heb ik gelezen?? of klopt dat niet?? en word er altijd om ID gevraagd als je een wagen op gaat?? (en daarbij naar de leeftijd gekeken) ben met carnaval nog 15 :whistle: Of moet ik dan gewoon ID van iemand anders lenen en ook met de naam van diegene inschrijven?



Als je eenmaal met die gasten van de wagen mee bent gaan ze echt niet je id controleren hoor :P.

Nee? Ze moeten toch weten of jij degene bent die zich ingeschreven heeft? Misschien dat ze dat bij zo'n kleine wagen niet doen maar bij de J-town wagen ofzo toch wel?
1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten