Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 13:24 

styl0w schreef:
Carnaval gaat dit jaar weer wat meer geld kosten, met al die afgesloten pleinen :P!

Zijn de bierprijzen ook al bekend? Gewoon 1,60 of wordt het knallen op euro bier? Haha..

Gewoon op de wagen drinken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:23 

Hardtraxx Veteran

ComingHard!RealHard! schreef:
Line up van J-Town is om te smullen! :drool:
Weet alleen niet of ik het hier al mag plaatsen, dus dat doen we nog maar niet dan..

Edit:

DEEPACK
LUNA
DISTRACTOR
STEREOTUNERS
MACH2
DJ TOMMY SALTO
JOHNSTAR
MC APSTER

Oh fuck! Heel lekker dit! Luna en Deepack samen? Krijgen we defqon 2008 taferelen :love:

Jo Jo haghorst gaan we nog even gas geven :woot:

Ik ben trouwens maandag en dinsdag aanwezig op J-Town, dus dat is ook mooi! Heb er echt zin in, maar eerst hardbass :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 16:26 

Hardtraxx Addict

http://www.hetstuiterbal.nl

Info van Haghorst.. en http://partyflock.nl/party/197091:Het_Stuiterbal.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 18:14 

styl0w schreef:

:thumbsup:

Vandaag op't werk bij Reyrink waren ze daar bezig met zo'n kei groot LED scherm voor J-Town. Zag er indrukwekkend uit wat ze d'r allemaal op toverde :P.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 19:31 

Hardtraxx Newbie

beter open je hier geen topic over, word er niet gezelliger op met mensen van buitenaf :)

Gessel flopt hem dik dit jaar na de slechte organisatie vorig jaar, Haghorst it is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 20:09 

Seth! schreef:
beter open je hier geen topic over, word er niet gezelliger op met mensen van buitenaf :)

Gessel flopt hem dik dit jaar na de slechte organisatie vorig jaar, Haghorst it is!

Topic waarvan? Ik heb alleen dit topic geopend omdat er toch aardig wat hardstylers uit dit gebied zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 20:14 

Hardtraxx Elite

Seth! schreef:

wat mij betreft is iedereen welkom hoor ;) maar idd zoals stefan al zegt zijn er nogal wat hardstyle freaks uit de buurt die op dit forum zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 20:24 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
styl0w schreef:

:thumbsup:

Vandaag op't werk bij Reyrink waren ze daar bezig met zo'n kei groot LED scherm voor J-Town. Zag er indrukwekkend uit wat ze d'r allemaal op toverde :P.
Afbeelding

Scherm van het wk gaan ze op die wagen pleuren, echt ziek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 20:27 

Da-Izzok schreef:
Scherm van het wk gaan ze op die wagen pleuren, echt ziek :P

Ja, had ik dus gezien :P. Ze waren bezig met een webcam functie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 21:02 

Hardtraxxer

voor de mensen die niet aanwezig waren bij het oranjeplein met wk in haghorst, dit is het scherm: Afbeelding

zeer vet dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 13:40 

Hardtraxx Elite

ComingHard!RealHard! schreef:
Line up van J-Town is om te smullen! :drool:
Weet alleen niet of ik het hier al mag plaatsen, dus dat doen we nog maar niet dan..

Edit:

DEEPACK
LUNA
DISTRACTOR
STEREOTUNERS
MACH2
DJ TOMMY SALTO
JOHNSTAR
MC APSTER

Helden line up. Sta bij Non Stop op de wagen dus moet goed komen:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 14:29 

Hardtraxx Newbie

Ook de Dollen Dinsdag staat nu op Partyflock

http://partyflock.nl/party/197105:Dolle ... _2011.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:15 

Hardtraxx Newbie

Weet iemand van jullie al wat meer over Plein Open Air?? want watt zat laat niet echt veel weten..
Udenhout heeft nog steeds wel het mooiste en hardste feestje van allemaal alles is daar begonnen! dus als je
wat weet laat even weten,,

Greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:41 

Hardtraxx Elite

mitchvanroy schreef:
Weet iemand van jullie al wat meer over Plein Open Air?? want watt zat laat niet echt veel weten..
Udenhout heeft nog steeds wel het mooiste en hardste feestje van allemaal alles is daar begonnen! dus als je

Greetz

Open air komt Paul Elstak, Josh & Wesz en zo'n carnavals dj. Maar ik zou je eerder aanraden om naar haghorst te gaan want ik gok dat daar dit jaar meer te doen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 15:55 

Hardtraxx Elite

RobertV schreef:
mitchvanroy schreef:

Greetz

Open air komt Paul Elstak, Josh & Wesz en zo'n carnavals dj. Maar ik zou je eerder aanraden om naar haghorst te gaan want ik gok dat daar dit jaar meer te doen is.

Ik denk dat hij in Udenhout bedoelt. Daar komen als het goed is weer D-Block & S-Te-Fan,MC Villian en misschien ook Deepack. maar daar word eigelijk nooit veel over bekent gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 17:30 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
mitchvanroy schreef:

Greetz

Hij heeft t dus over Udenhout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 19:52 

Hardtraxx Newbie

Seth! schreef:

En wat zegt die glazen bol van je nog meer over dit jaar?! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:07 

Hardtraxx Newbie

Als het in de Haghorst maar geen kinderfeestje wordt, wat ik overigens wel verwacht. :thumbdown:

Maar de Hekkendam is wel heel klein als je daar 5 wagens kwijt wil.
2 jaar geleden stonden er 4 wagens en toen was er al niet veel ruimte tussen de wagens op het plein.
Hoe zijn ze dat dit jaar van plan??????

Moergestel heeft dit jaar wel betere voorzieningen getroffen hoorde ik. Paar dagen vooraf wordt de complete parkeerplaats geëgalliseerd en de gaten opgevuld, om een modderpoel te voorkomen. :thumbsup:

Ook kan je hier wel gewoon je eigen drank mee brengen en opzuipen. Beter zeg ik. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:12 

Hardtraxx Elite

Bierisvies schreef:
Als het in de Haghorst maar geen kinderfeestje wordt, wat ik overigens wel verwacht. :thumbdown:

2 jaar geleden stonden er 4 wagens en toen was er al niet veel ruimte tussen de wagens op het plein.

Moergestel heeft dit jaar wel betere voorzieningen getroffen hoorde ik. Paar dagen vooraf wordt de complete parkeerplaats geëgalliseerd en de gaten opgevuld, om een modderpoel te voorkomen. :thumbsup:

Ook kan je hier wel gewoon je eigen drank mee brengen en opzuipen. Beter zeg ik. :beer:

Heel gauw je naam veranderen jij :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:40 

Hardtraxxer

Bierisvies schreef:

Was het vorig jaar in moergestel geen kinder feestje dan? Zoiets kun je niet voorkomen, ga gewoon bij mensen van me wagen staan, is 18+ .

Heb gehoord dat er zo'n 2000 man kan staan... Lijkt me niet verkeerd

En dat je niet zelf bier mee mag brengen vind ik niet meer dan terecht. Voorgaande jaren betaalde alleen de wagens (indirect dus de mensen op de wagens) de gehele feesten. Lijkt me niet meer dan fair, dat als je niet voor een wagen betaald hebt, gewoon moet betalen voor bier
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 10:33 

Hardtraxx Newbie

Bierisvies schreef:

Je mag ook gewoon zeggen dat je wilt dat iedereen naar moergestel komt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 11:23 

Hardtraxx Newbie

roigerobby schreef:

Goed roig gesproken robby!

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 11:26 

Hardtraxx Veteran

roigerobby schreef:
Bierisvies schreef:

+1

ik hou het op haghorst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 11:42 

Donateur

Hier ben ik volgens mij ook aanwezig, had ik volgens mij afgesproken op hardbass ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

kwa line up is het echt heel makkelijk kiezen, kom op man paul elstak voor Josh & Wesz. En aangezien ik maandag op J-Town sta zal ik echt niet naar moergestel gaan ;)

Maar voor mensen die van wat verder moeten komen is moergestel veel beter bereikbaar ;)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten