Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:06 

Hardtraxx Newbie

DJ ShaG schreef:
Da-Izzok schreef:
DJ ShaG schreef:
maar hoe zit het nou eigenlijk op de maandag? willen ze nou s'middags in de hangworst doen en s'avonds in moergestel??

Volgens mij gewoon alleen haghorst. Heb gister mailtje gekregen van Hilverhood en daarin stond dat ze op maandag naar haghorst gaan en niet naar moergestel

Das dan raar want op PF staat paultje al in de line-omhoog in Gestel... :huh:

Gessel Open Air gaat iig door...line-up staat idd al op pf.
In Haghorst willen ze tegelijk een feest organiseren, maar of ze daar al een vergunning voor hebben is de vraag...
Wordt dus keuzes maken voor veel mensen....beetje jammer, maar Gessel Open Air zal hoe dan ook een goeie worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:07 

Hardtraxx Newbie

Giel H schreef:
ja ik geloof dat het gewoon allebei doorgaat, maar haghorst wordt toch zowiso gezelliger :)

Met dat soort opmerkingen riskeer jij ontslag bij de Jumbo Giel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

Dus het gerucht dat Gessel op zaterdag werd mag ook de wereld uit geholpen worden? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:23 

Hardtraxx Newbie

Timmer schreef:
Dus het gerucht dat Gessel op zaterdag werd mag ook de wereld uit geholpen worden? ;)

Haha, dat moet dan echt een gerucht geweest Stijn want de meeste wagens die op Gessel Open Air staan rijden op zaterdag mee in Haaren.

Line-up van Gessel Open Air staat trouwens niet op pf, maar wel via een link bij de opmerkingen: www.gesselopenair.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:25 

Hardtraxx Veteran

Dinnis schreef:
Timmer schreef:

Haha, dat moet dan echt een gerucht geweest Stijn want de meeste wagens die op Gessel Open Air staan rijden op zaterdag mee in Haaren.

Line-up van Gessel Open Air staat trouwens niet op pf, maar wel via een link bij de opmerkingen: http://www.gesselopenair.nl

wtf josh en wesz naar Paul? Op welk tempo willen Josh en Wesz dan afsluiten? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 19:42 

Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
Dinnis schreef:
Timmer schreef:

Line-up van Gessel Open Air staat trouwens niet op pf, maar wel via een link bij de opmerkingen: http://www.gesselopenair.nl

wtf josh en wesz naar Paul? Op welk tempo willen Josh en Wesz dan afsluiten? :huh:

Ja precies. We hadden denk ik beter Josh & Wesz als 2e kunnen hebben. Ze kunnen misschien wel hardere muziek draaien maar sneller word t niet, en dat is dan wel jammer.

Vorig jaar was t B-Front & Frontliner en daarna Noize Surpressor... Dat is toch wel wat logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:01 

Hardtraxxer

ja idd!! maar wordt toch wel haghorst denk, is vanuit Esbeek dicherbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 00:07 

Hardtraxxer

DJ ShaG schreef:
Da-Izzok schreef:
DJ ShaG schreef:
maar hoe zit het nou eigenlijk op de maandag? willen ze nou s'middags in de hangworst doen en s'avonds in moergestel??

Volgens mij gewoon alleen haghorst. Heb gister mailtje gekregen van Hilverhood en daarin stond dat ze op maandag naar haghorst gaan en niet naar moergestel

Das dan raar want op PF staat paultje al in de line-omhoog in Gestel... :huh:

Nee want het idee om op maandag een pleinfeest te organiseren in Haghorst is ontstaan uit onvrede over gessel open air. Zaten kennelijk allemaal moeilijk te doen dus toen dachten ze van dan doen we zelf wel iets organiseren. Moet ook zeggen dat ik vorig jaar maandag de minste dag van carnaval vond zowel qua muziek als qua sfeer. Dit jaar is het ook weer vaag zie ik wel, Josh & Wesz na Paul Elstak... Krijg je net zo'n anti climax als afgelopen jaar op defqon toen noisecontrollers draaide na Mental Theo en Charley Lownoise :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 00:40 

Da-Izzok schreef:
Nee want het idee om op maandag een pleinfeest te organiseren in Haghorst is ontstaan uit onvrede over gessel open air. Zaten kennelijk allemaal moeilijk te doen dus toen dachten ze van dan doen we zelf wel iets organiseren. Moet ook zeggen dat ik vorig jaar maandag de minste dag van carnaval vond zowel qua muziek als qua sfeer. Dit jaar is het ook weer vaag zie ik wel, Josh & Wesz na Paul Elstak... Krijg je net zo'n anti climax als afgelopen jaar op defqon toen noisecontrollers draaide na Mental Theo en Charley Lownoise :thumbdown:

Zei m'n neef laatst ook al, dat ze het organiseren omdat ze gessel open air elk jaar het minste van carnval vinden. Hij zei ook dat het makkelijk te overtreffen is :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:08 

Hardtraxxer

Line up van J-Town is om te smullen! :drool:
Weet alleen niet of ik het hier al mag plaatsen, dus dat doen we nog maar niet dan..

Edit:

DEEPACK
LUNA
DISTRACTOR
STEREOTUNERS
MACH2
DJ TOMMY SALTO
JOHNSTAR
MC APSTER
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:11 

Hardtraxxer

Van 16:00 tot 21:00 trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:21 

Hardtraxxer

Kan nie Wachtenm!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:24 

Hardtraxxer

apster staat toch ok in gessel? gaat da gewoon niet meer door dan? zeker goei line upke!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:47 

Hardtraxx Elite

ik heb mijn keuze gemaakt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:49 

Hardtraxxer

die keuze is ook niet echt moeilijk met zon line-up toch??!! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:52 

En wedden dat j&w van te voren / naderhand ook nog ff naar haghorst komen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:54 

Hardtraxxer

voor mij zijn ze welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 21:28 

Hardtraxx Addict

Pohhh! Zin aan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 21:33 

Hardtraxxer

De mannen uit Haghorst stellen me niet teleur :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 22:09 

Hardtraxxer

Hilverhood heeft line-up ook vrij gegeven, dj's waar ik het over had uit de omgeving waren dus Brennan Heart en Zany :P
http://dollendinsdag.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 22:44 

Hardtraxx Elite

hoppaaaaa! :D zany :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 23:09 

Hardtraxxer

whoppaaaa!!!! :yay: carnaval kan nu al niet meer stuk!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 02:46 

Hardtraxxer

Paar van jullie zaten er toch dicht bij met het gokken naar dj's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 11:09 

Hardtraxx Newbie

Hier issie dan!

Dollen Dinsdag 2011
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 11:35 

Hardtraxx Addict

Carnaval gaat dit jaar weer wat meer geld kosten, met al die afgesloten pleinen :P!

Zijn de bierprijzen ook al bekend? Gewoon 1,60 of wordt het knallen op euro bier? Haha..
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten