Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:47 
 
Hardtraxxer

Aanwezig bij Mindset, Udenhout en voor de gezelligheid ook in Helvoirt op Dinsdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 21:01 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 21:30 
 
Hardtraxxer

Weet iemand of de tickets van mindset snel gaan? begreep dat je ze alleen in moergestel kan kopen.
Heb eigenlijk niet zo'n zin om daar helemaal naartoe te gaan rijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 21:37 
 

stefaneke schreef:


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 21:44 
 
Hardtraxxer

Skyscraper schreef:
Weet iemand of de tickets van mindset snel gaan? begreep dat je ze alleen in moergestel kan kopen.
Heb eigenlijk niet zo'n zin om daar helemaal naartoe te gaan rijden


De afterparty had paar dagen terug nog 50 kaarten over
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 00:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Weet iemand of de tickets van mindset snel gaan? begreep dat je ze alleen in moergestel kan kopen.
Heb eigenlijk niet zo'n zin om daar helemaal naartoe te gaan rijden


Outdoor nog wel genoeg tickets.
Afterparty was bijna uitverkocht! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 03:17 
 
Hardtraxxer

Vanavond word de line-up voor de afterparty van Berkel Beeft bekend gemaakt. En vanaf Zaterdag tot Maandag elke dag 1 van de eerste artiesten voor het feest zelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 10:28 
 
Hardtraxx Veteran

Voor wie de teaser van het stuiterbal te snel gaat:

Line up: The Prophet // Deepack // Luna // Distractor // Stereotuners // Phuture Noize // Puinhoop Kollektiv // Reactiv // MC Apster // MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 19:24 
 
Hardtraxxer

Zin in! :clap:

Line-up van Berkel is trouwens:
DJ Joep <Après ski/carnaval
Orphan <Freestyle
Noisecult vs Reactiv vs We Are Next <Hardstyle
E-force <Hardstyle
Mystery Act (Psyko Punkz) <Hardstyle
Hosted by MC DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2014 20:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat is de beste keus Mindset of Stuiterbal op maandag ?
Dollen Dinsdag sowiso aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 17:31 
 
Hardtraxxer

Vik schreef:
Morgen begint de bende. Enorm veel zin in :D


Ik ook, Zaterdag gooi je er dan wat oude nummers in? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 11:51 
 
Hardtraxxer

Nog iemand een kaartje Mindset Afterparty te koop? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 12:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als artiest zou je hier toch al niet geboekt willen worden. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 13:02 
 

hoebedoelje schreef:
Als artiest zou je hier toch al niet geboekt willen worden. :/


Natuurlijk wel. Artiesten komen zelfs voor bijna niks (allen betaling aan boekingsmaatschappij voor gebruik naam) omdat ze het zo mooi vinden.

Daarnaast komen DBSTF ook ieder jaar voor een habbekrats, of misschien zelfs gratis naar Udenhout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Vanavond Löss :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 10:02 
 
Hardtraxx Elite

Erg leuk gehad op Mindset gisteren, Bass Modulators draaide lekker en Radical sloot het lekker af ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2014 13:03 
 
Hardtraxxer

Mijn video verslag van 'Een dag met VGJOT'

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Als artiest zou je hier toch al niet geboekt willen worden. :/


Je weet lang niet hoe gezellig dat is.. Ik ben ook totaal niet van die muziek, maar het is op een of andere manier altijd gezellig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 09:14 
 

opaa schreef:
Mijn video verslag van 'Een dag met VGJOT'



Mooi filmpje Perry! Wat een geniale dag was dit! :D

Sloperij Janssen op de terugweg :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 15:29 
 
Hardtraxx Addict

IvoWII schreef:
Sloperij Janssen op de terugweg :worship: :worship: :worship:


:$ :$

En ja wat een dag zeg!! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 14:07 
 
Hardtraxx Newbie

Aftermovie - Het Stuiterbal (Hossen & Stuiteren op carnavalsmaandag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 15:46 
 
Hardtraxx Elite

Hier nog een filmpje van Mindset :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heel veel mensen die dachten dat ze gefotografeerd werden ipv gefilmd zo te zien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2014 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aftermovie van Mindset komt binnenkort!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aftermovie Dollen Dinsdag

Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten