Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 dec 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mental Theo toegevoegd aan de line-up van Dollen Dinsdag
Bericht Geplaatst op 24 dec 2013 09:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Vik schreef:
Zojuist is ook Yellow Claw toegevoegd aan de line up van Dollen Dinsdag.


Nou moe..


Yellow claw xd Als er iets kut is, is dat het wel.
Bericht Geplaatst op 24 dec 2013 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Volledige line up van Kick Off:
- DJ Vandall
- Fernandez
- Hyperactivo
- The Z.
- Reactiv
- Authentic
- Noisecult
- Jack of Sound

Zin in! :D


:yay:
Bericht Geplaatst op 27 dec 2013 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ook mental theo & PRDX op Dollen Dinsdag.

Line-up bijna compleet :lol: :x
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz op Dollen Dinsdag, nice!
Bericht Geplaatst op 30 dec 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Darkraver gaat freestyle'n, dus ik verwacht die voorafgaand aan PRDX. Mental Theo sluit af :)
Bericht Geplaatst op 31 dec 2013 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
The Darkraver gaat freestyle'n, dus ik verwacht die voorafgaand aan PRDX. Mental Theo sluit af :)

^^
Bericht Geplaatst op 03 jan 2014 18:25 
 

Fijne opbouw voor na Radical.
Bericht Geplaatst op 05 jan 2014 23:45 
 
Hardtraxx Addict

Tommy Santo, Mark with a K, FeestDJ Ruud, Bass Modulators, Jack of Sound en Radical Redemption op Mindset Outdoor, gehost door Da Syndrome :woot: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 jan 2014 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAKKÛHGAT - RUDENESS EDITION

Op zaterdag 1 maart 2014 is het carnavalszaterdag, en in Eindhoven staat dat synoniem voor compromisloos beukwerk! Inner Vision presents: Hakkûhgat - Rudeness Edition!

Line-up
Citaat:
RUDENESS AREA
Dj Mad Dog
Tommyknocker
Amnesys
Edge of Darkness vs Future
Cytrate
Quickswitch
Agonizer vs Untainted
Pico
MC Sonik

Citaat:
GRAVEYARD
Johnny Napalm
Draidy
Mannie
Pugnac vs Zyprexa
Fittonia
Firestarter

Citaat:
ATRIUM
Audio Avengerz
Invicta
Hidden Identity
Seneeq
Xena
Red Steel
Woodpecker
Bericht Geplaatst op 10 jan 2014 17:21 
 
Hardtraxx Newbie

Zowel MC Villain als MC Apster aanwezig op Het Stuiterbal.
Kaarten zijn te bestellen á 7,50 per stuk via http://www.tickets.hetstuiterbal.nl.

De komende tijd worden er meer artiesten bekend gemaakt.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dollen Dinsdag was zaterdag uitverkocht ^^
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 11:56 
 
Hardtraxx Newbie

beter kappen ze met al die commerciele feesten met carnaval zoals een mindset en dollen dinsdag waar het enkel om de €€€€ te doen is. De originele gedachte van het wagens koppelen en samen een gezellig feest te maken is daar ver weg. Het lijkt enkel te gaan om wie het grootste podium bouwt en wie de grootste namen op de lineup kan communiceren.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Seth! schreef:
beter kappen ze met al die commerciele feesten met carnaval zoals een mindset en dollen dinsdag waar het enkel om de €€€€ te doen is. De originele gedachte van het wagens koppelen en samen een gezellig feest te maken is daar ver weg. Het lijkt enkel te gaan om wie het grootste podium bouwt en wie de grootste namen op de lineup kan communiceren.


:aww:

Was je er, vorig jaar bij Mindset outdoor?
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Openingspost kan wel aangepast worden.

Mindset Outdoor
15:00 - 21:00

Tommy Santo
FeestDJRuud
Mark with a K
Bassmodulators
Jack Of Sound
Radical Redemption
Hosted by: MC Da Syndrome

Afterparty
21:00 - 01.00

Vlazzz & MC Mission
Rudeless
DR. Rude
The Shade VS Authentic
Hosted by: MC Da Syndrome

Prijs
Voorverkoop: € 7,50

Tickets
Voorverkoop is gestart op vrijdag 10 januari 2014 om 12:00.
Verkrijgbaar bij de locatie zelf.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 12:39 
 
Hardtraxxer

Roellos schreef:
Seth! schreef:
beter kappen ze met al die commerciele feesten met carnaval zoals een mindset en dollen dinsdag waar het enkel om de €€€€ te doen is. De originele gedachte van het wagens koppelen en samen een gezellig feest te maken is daar ver weg. Het lijkt enkel te gaan om wie het grootste podium bouwt en wie de grootste namen op de lineup kan communiceren.


:aww:

Was je er vorig jaar bij Mindset outdoor?


Hij heeft in zekere zin wel gelijk. Mindset is dan nog wel gratis entree dacht ik, maar Doolen dinsdag betaal je al 10€ entree voor. En dan mag het msg leuk zijn dat ze headhunterz, yellow claw etc. uitnodigen maar voor zo'n carnavalsfeest is dit totaal niet nodig. Boek gewoon 1 of 2 hardstyle artiesten die het leuk vinden hier carnaval te vieren (Deepack, DBSTF, Zany etc.) en wat vulling met lokale dj's erbij en je hebt een prima feest. Maargoed, deze feesten zijn populair en dus een prooi voor mensen met dollartekens in hun ogen. Ik voorspel dat je binnen 3 jaar wss €20 aftikt voor deze feesten. Nou, dan is de lol er voor mij snel af. Hou het aub gewoon kleinschalig, want nu
heeft het weinig meer met het oorspronkelijke hardstyle carnaval te maken.

Edit: mindset dus wel met kaartverkoop
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beginpost heb ik aangepast met:
- Complete line-up van Mindset
- Puinhoop Kollektiv, MC Villain & Apster op Het Stuiterbal
- Berkel Beeft op de zaterdag toegevoegd
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overigens kan ik me ook wel vinden in het commentaar wat gegeven wordt. De pleinfeesten veranderen elk jaar weer, door de grote populariteit in de omgeving.

Dollen Dinsdag bijvoorbeeld. Ik vind het echt super tof om zulke dikke namen te zien op de line-up, maar het is niet nodig. Ze willen als evenement meegroeien met de populariteit en daar is op zich niks mis mee..
Mijn mening is echter dat een Headhunterz bijvoorbeeld totaal niet nodig was. Maar de mensen die naar Dollen Dinsdag willen komen, komen toch wel, of Headhunterz nu in de line-up staat of juist een extra lokale dj-act.

Voor alle duidelijkheid: dit is geen haat richting Dollen Dinsdag of wie dan ook. Zo gaat het met alle pleinfeesten namelijk, ook met Mindset Outdoor, in mindere mate bij het Stuiterbal (en Berkel Beeft doet waarschijnlijk ook hieraan mee).
De feesten zijn gewoon niet meer zoals vroeger. Totaal niet raar, gezien de enorme populariteit. Het is zeker nog gezellig op de feesten, maar het is wel zonde dat het zo gaat.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 13:52 
 

Theannoyingdevil schreef:
Roellos schreef:
Seth! schreef:
beter kappen ze met al die commerciele feesten met carnaval zoals een mindset en dollen dinsdag waar het enkel om de €€€€ te doen is. De originele gedachte van het wagens koppelen en samen een gezellig feest te maken is daar ver weg. Het lijkt enkel te gaan om wie het grootste podium bouwt en wie de grootste namen op de lineup kan communiceren.


:aww:

Was je er vorig jaar bij Mindset outdoor?


Hij heeft in zekere zin wel gelijk. Mindset is dan nog wel gratis entree dacht ik, maar Doolen dinsdag betaal je al 10€ entree voor. En dan mag het msg leuk zijn dat ze headhunterz, yellow claw etc. uitnodigen maar voor zo'n carnavalsfeest is dit totaal niet nodig. Boek gewoon 1 of 2 hardstyle artiesten die het leuk vinden hier carnaval te vieren (Deepack, DBSTF, Zany etc.) en wat vulling met lokale dj's erbij en je hebt een prima feest. Maargoed, deze feesten zijn populair en dus een prooi voor mensen met dollartekens in hun ogen. Ik voorspel dat je binnen 3 jaar wss €20 aftikt voor deze feesten. Nou, dan is de lol er voor mij snel af. Hou het aub gewoon kleinschalig, want nu
heeft het weinig meer met het oorspronkelijke hardstyle carnaval te maken.

Edit: mindset dus wel met kaartverkoop


De concurrentie tussen Mindset en het Stuiterbal is in ieder geval merkbaar. In Haghorst proberen ze een naar mijn gevoel authentieker evenement neer te zetten maar reken maar dat ze nu de hete adem in de nek beginnen te voelen van Mindset met die line-up en ideeën die hier de ronde gaan.

Headhunterz, Yellow Claw en Radical Redemption en Frequencerz hebben helemaal niks met Carnaval te maken. Ze doen hun eigen ding en zijn weer weg. Hier moet je DJ's neerzetten met een visie op carnaval, die in hun platenkeuze niet gelimiteerd worden door hun eigen succes of heel carnaval is over enkele jaren niets meer dan wéér een generiek hardstyle evenement waar DJ's alleen hun eigen ding doen.

Dollen Dinsdag wordt helaas door de gemeente gelimiteerd kwa geluid. Ook alle leeftijd doet de sfeer op het evenement niet altijd goed, maar het is voor de jongeren een leuke kennismaking met het hele gebeuren.

Ik ben benieuwd hoe het komend jaar in Berkel-Enschot gaat. Geen geluidslimiet, kleinere opzet, fijne DJ's. Benieuwd!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik begrijp de discussie.
Maar het idee achter dat alles anders wordt aangepakt als vroeger heeft vooral ook te maken met regelgeving.
Zoals geen eigen drank meenemen. veiligheid doormiddel van hekken er omheen en andere faciliteiten die nodig zijn om aan de gemeentelijke eisen te voldoen.

Verder is Dollen Dinsdag een stichting en zit er 0 winst oogmerk aan.
En om alle grote kosten te kunnen dekken moet er dan ook entree worden gevraagd.
er is dan ook geen 1 plein feest waar dat niet meer is.

En of het over een aantal jaar nog bestaat en het dan nog een carnavalstintje heeft is wel iets waar de organisaties voor zullen moeten waken. Maar denk dat dat nog wel goed gaat komen.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 14:26 
 
Hardtraxx Veteran

Het commerciëler worden van deze evenementen was te verwachten. Het leuke aan deze feesten is dat er zo veel bekenden zijn, ten minste dat vind ik. Het idee van al die wagens in de kring, doorlussen en feest, is gewoon vet. Daarna met enig geweld die bekers opruimen, nog iemand met zijn zatte kop ergens in zo'n kliko naaien en naar huis met die wagen. Ik vond het vorig jaar dan ook ook treurig om te zien dat er op dolle dinsdag nog maar 2 wagens te vinden waren.

Verder zijn we natuurlijk veel te verwend als we gaan klagen dat er bijv een heady op dolle dinsdag staat, Mensen over heel de wereld tweeten de beste man om naar hun landje te komen. Heeft het iets met carnaval te maken? Nee, totaal niet...
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 14:44 
 
Hardtraxx Newbie

Roellos schreef:

:aww:

Was je er, vorig jaar bij Mindset outdoor?


Ge hoeft mij niet te aaien jonge ik ga al een 13 jaar mee met de carnaval en heb de opkomst van de hardstyle carnaval van dichtbij meegemaakt. Met Los Pols ook 1 van de grondleggers van de herrie in de regio. Ik weet dus waar ik over praat. Ik snap dat je, als je er later bent ingestroomd en je vol passie inzet voor mindset, het misschien anders beleefd.

Sanderson schreef:
Ik begrijp de discussie.
Maar het idee achter dat alles anders wordt aangepakt als vroeger heeft vooral ook te maken met regelgeving.
Zoals geen eigen drank meenemen. veiligheid doormiddel van hekken er omheen en andere faciliteiten die nodig zijn om aan de gemeentelijke eisen te voldoen.

En of het over een aantal jaar nog bestaat en het dan nog een carnavalstintje heeft is wel iets waar de organisaties voor zullen moeten waken. Maar denk dat dat nog wel goed gaat komen.


Ik denk dat het ontstaan van pleinfeesten in bijna ieder dorp in een regio van amper 10 km ook niet bijdraagt aan het behoud van deze evenementen op de lange termijn. Ik begrijp ook dat het niet tegen te houden is, je kunt niemand verbieden zijn eigen feestje te geven.

Mijn mening is dat de feesten die het dichts bij de hardstyle carnaval blijven (udenhout / haghorst) voor mij, als oude rot, het leukste zijn.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seth! schreef:
Mijn mening is dat de feesten die het dichts bij de hardstyle carnaval blijven (udenhout / haghorst) voor mij, als oude rot, het leukste zijn.

ouwe rot dat je bent ;)
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:15 
 
Hardtraxxer

Sanderson schreef:
Ik begrijp de discussie.
Maar het idee achter dat alles anders wordt aangepakt als vroeger heeft vooral ook te maken met regelgeving.
Zoals geen eigen drank meenemen. veiligheid doormiddel van hekken er omheen en andere faciliteiten die nodig zijn om aan de gemeentelijke eisen te voldoen.

Verder is Dollen Dinsdag een stichting en zit er 0 winst oogmerk aan.
En om alle grote kosten te kunnen dekken moet er dan ook entree worden gevraagd.
er is dan ook geen 1 plein feest waar dat niet meer is.


Misschien was ik iets tè kort door de bocht, want ik snap ook wel dat de organisaties hierachter een (kleine) entreeprijs moeten kunnen vragen. Mede door die faciliteiten die er (gedwongen, maar wel logischerwijs) moeten zijn. Het gaat mij erom dat deze vrij unieke evenementen wel moeten blijven zoals ze oorspronkelijk bedoeld zijn, en niet door moeten groeien tot reguliere hardstyle feesten die toevallig met carnaval worden gehouden. Als ik dat wil ga ik wel naar XXelerator carnaval of Xqlusive holland.

Heb er verder geen moeite mee dat het groeit hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, maar laat wel het concept an sich in zijn waarde.
Bericht Geplaatst op 13 jan 2014 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net wat Sander zegt, dmv nieuwe regelgeving etc. Is het überhaupt steeds moeilijker om een pleinfeest neer te zetten. En tuurlijk is er veel veranderd als je kijkt naar bijv. dolle dinsdag (2008/2009).
Scène is gegroeid, opkomst is vele malen verdubbeld en tegenwoordig door de hoeveelheid feesten ed is het verwachtingspatroon van de bezoeker ook erg veranderd. Je moet daardoor wel mee gaan. Snap dat het voor sommige van de oude garde een stuk minder is geworden. Maar als je kijkt naar de reacties van de bezoekers van vorig jaar en de sfeer die erin zat, mag je toch wel spreken van een succesvol hardstyle carnaval.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten