Theannoyingdevil schreef:
Roellos schreef:
Seth! schreef:
beter kappen ze met al die commerciele feesten met carnaval zoals een mindset en dollen dinsdag waar het enkel om de €€€€ te doen is. De originele gedachte van het wagens koppelen en samen een gezellig feest te maken is daar ver weg. Het lijkt enkel te gaan om wie het grootste podium bouwt en wie de grootste namen op de lineup kan communiceren.

Was je er vorig jaar bij Mindset outdoor?
Hij heeft in zekere zin wel gelijk. Mindset is dan nog wel gratis entree dacht ik, maar Doolen dinsdag betaal je al 10€ entree voor. En dan mag het msg leuk zijn dat ze headhunterz, yellow claw etc. uitnodigen maar voor zo'n carnavalsfeest is dit totaal niet nodig. Boek gewoon 1 of 2 hardstyle artiesten die het leuk vinden hier carnaval te vieren (Deepack, DBSTF, Zany etc.) en wat vulling met lokale dj's erbij en je hebt een prima feest. Maargoed, deze feesten zijn populair en dus een prooi voor mensen met dollartekens in hun ogen. Ik voorspel dat je binnen 3 jaar wss €20 aftikt voor deze feesten. Nou, dan is de lol er voor mij snel af. Hou het aub gewoon kleinschalig, want nu
heeft het weinig meer met het oorspronkelijke hardstyle carnaval te maken.
Edit: mindset dus wel met kaartverkoop
De concurrentie tussen Mindset en het Stuiterbal is in ieder geval merkbaar. In Haghorst proberen ze een naar mijn gevoel authentieker evenement neer te zetten maar reken maar dat ze nu de hete adem in de nek beginnen te voelen van Mindset met die line-up en ideeën die hier de ronde gaan.
Headhunterz, Yellow Claw en Radical Redemption en Frequencerz hebben helemaal niks met Carnaval te maken. Ze doen hun eigen ding en zijn weer weg. Hier moet je DJ's neerzetten met een visie op carnaval, die in hun platenkeuze niet gelimiteerd worden door hun eigen succes of heel carnaval is over enkele jaren niets meer dan wéér een generiek hardstyle evenement waar DJ's alleen hun eigen ding doen.
Dollen Dinsdag wordt helaas door de gemeente gelimiteerd kwa geluid. Ook alle leeftijd doet de sfeer op het evenement niet altijd goed, maar het is voor de jongeren een leuke kennismaking met het hele gebeuren.
Ik ben benieuwd hoe het komend jaar in Berkel-Enschot gaat. Geen geluidslimiet, kleinere opzet, fijne DJ's. Benieuwd!