Ook een optie, afhankelijk van de Hardstyle..
Hoop dat het dan wel wat warmer weer is zeg
Hoop dat het dan wel wat warmer weer is zeg
Anal Core
Crazy-2nr
Fight
Live: Junkie Kut
Live: Komprex
Live: Lord Nazgul (ALB)
Live: Noisekick
Live: Shadowcore
Noizefucker
Rictus Sempra
Smurf
SRB
Stinger
Waarom niet?wrote:Jammer maar ik ga niet naar een hardcore-feest alleen omdat de raw-stage zo lekker is.
Ja, dat laatste had ik ook al in gedachte.. Ik ga denk ik een keuze maken tussen dit en XXlerator Easter.wrote:T is een hardcore-feest, geen hardstyle feest.
En een week later kan ik naar Loudness met bijna dezelfde namen.
Waarom niet?wrote:Jammer maar ik ga niet naar een hardcore-feest alleen omdat de raw-stage zo lekker is.
Alleen is Defqon heeft Hardstyle festival (meer), maar een harder styles feest. Geven ze zelf ook aan. Waaraan je het ziet? Nou, bij Hardshock is er 1 stage die *niet* hardcore is, bij Defqon minder dan de helft was wél hardstyle is. En bij Dominator geldt weer hetzelfde als bij Hardshock.wrote:Zo das een beste lineup, aanwezig!
Waarom niet?wrote:Jammer maar ik ga niet naar een hardcore-feest alleen omdat de raw-stage zo lekker is.Volgens mij zijn er ook wel mensen die alleen voor de Hardcore naar Defqon gaan.
Die kunnen hun eigen muziek ook niet langer dan 30 minuten aanhoren, want dan worden ze zelf ook gek. :xdwrote:Ja daar heb je wel gelijk in, maar dan nog. Ik ga hier gewoon heen voor de Hardstyle stageWaarom zijn trouwens de helft van al die acts LIVE bij de Frenchcore stage?
Dit, maargoed, de week erna Loudness met veel dezelfde namen, dus dit word een twijfelwrote:Holy shitDit had ik niet zien aan komen, dikke optie!