Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 07:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Hardshock Festival
Waar: Wijthmenerplas in Zwolle
Wanneer: 27 april 2013
Tijd: Van 12.00 tot 00.00 uur
Leeftijd: 16+
Prijs: €39,50


Line-up:

Hardshock Mainstage
12:00 - 12:45: Amada & Fight
12:45 - 13:30: Insane Dj Mafia
13:30 - 14:15: Masters of Noise
14:15 - 15:00: Mad Dog
15:00 - 16:00: Partyraiser &Tieum
16:00 - 17:00: Promo
17:00 - 18:00: Ruffneck
18:00 - 19:00: Live: Endymion
19:00 - 20:00: Tymon
20:00 - 21:00: The DJ Producer
21:00 - 22:00: Live: Ophidian
22:00 - 23:00: DaY-már
23:00 - 00:00: Live: The Destroyer
MC: Ruffian

Industrial Area
12:00 - 13:00: Cemon Victa & Chimera
13:00 - 14:00: Live: Omkara Techichi
14:00 - 15:00: Manu Le Malin
15:00 - 16:00: Richie Gee
16:00 - 17:00: Sandy Warez
17:00 - 18:00: Petrochemical & Warchetype
18:00 - 19:00: Het Buiten Agentschap
19:00 - 20:00: Section Grabuge
20:00 - 21:00: Deathmachine
21:00 - 22:00: Live: Bartoch & The Punisher
22:00 - 23:00: E-Noid
23:00 - 00:00: Hellfish

Frenchcore / Terror Area
12:00 - 13:00: Live: Dr. Vannacut
13:00 - 14:00: Dr. Peacock
14:00 - 15:00: Rictus Sempra
15:00 - 16:00: Frazzbass
16:00 - 17:00: Radium
17:00 - 18:00: Simon Underground
18:00 - 19:00: Rotator
19:00 - 20:00: Live: The Speed Freak
20:00 - 21:00: Fight & Noizefucker
21:00 - 22:00: SRB
22:00 - 23:00: Live: Junkie Kut
23:00 - 00:00: Crazy-2nr

Early Rave Area
12:00 - 13:00: Live: Advanced Dealers
13:00 - 14:00: Chosen Few & Leviathan
14:00 - 15:00: Live: Dr. Macabre
15:00 - 16:00: System 3
16:00 - 17:00: Bass-D
17:00 - 18:00: Dano
18:00 - 19:00: Buzz Fuzz & Rheeza
19:00 - 20:00: Delta 9
20:00 - 21:30: Laurent Hô
21:30 - 23:00: Mark N
23:00 - 00:00: Frantic Freak
MC: Da Mouth of Madness

Rawdefinition
12:00 - 13:00: ArmenianBoy
13:00 - 14:00: Kax Deejay
14:00 - 15:00: Proto Bytez
15:00 - 16:00: Code Black
16:00 - 17:00: Hasty Boy
17:00 - 18:00: Mind.Illusion
18:00 - 19:00: Prefix & Density
19:00 - 20:00: Deetox
20:00 - 21:00: Frequencerz
21:00 - 22:00: Solutio & The I's
22:00 - 23:00: Titan
23:00 - 00:00: Radical Redemption
MC: Renegade


Anthem makers: Ophidian & Endymion!


Afbeelding

NB. I.v.m. Masters of Hardcore is dit feest verplaatst naar zaterdag 27 april!


Aftermovie 2011:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekerheidje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels even beginpost aanpassen want het moet 2013 zijn :P

denk wel aanwezig. laatste editie was de line-up ook uitstekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 01:12 
 
Hardtraxx Elite

Leeftijdsgrens is dus veranderd van 16+ naar 18+ zie ik?!
Voor mijn geen probleem aangezien ik over 1,5 week 18 word hehe.
Zeker aanwezig! Heb me er afgelopen keer heel goed vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes zeker aanwezig. Vorig jaar vond ik het heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien aanwezig, kijken wat de line-up wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 11:47 
 
Hardtraxx Elite

Had even een berichtje gestuurd naar High Energy Events of het klopte dat het 18+ is in plaats van 16+
Vrijwel meteen daarna is het aangepast op Partyflock naar 16+
Dus in de bovenstaande informatie kan dit aan worden gepast ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest is verplaatst naar de warmte 2 weken later!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 12:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach als Ophidian een zekerheidje is omdat hij o.a. het anthem maakt is dit wel een goeie optie.
20 minuutjes met de trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

benieuwd naar het anthem ;x Maar na sets te hebben gehoord van vorig jaar lijkt mij dit een mooi feest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:45 
 
Hardtraxxer

Misschien aanwezig. Wilde vorig jaar al maar had toen spit. :( Als er weer een raw stage is met leuke line up dan aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal je net zien dat het nu gelijk valt met Loudness...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Zal je net zien dat het nu gelijk valt met Loudness...


Nou en? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Berenburg schreef:
Zal je net zien dat het nu gelijk valt met Loudness...


Nou en? :lol:

Idd! Hardshock > Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardcoresjors schreef:
Berenburg schreef:
Zal je net zien dat het nu gelijk valt met Loudness...


Nou en? :lol:

Idd! Hardshock > Loudness

Hardshock = Hardcore :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig feestje vorig jaar. Je kon wel zien dat de bezoekers echt voor de hardcore kwamen, want de hardstyle tent was niet heel erg vol ofzo. Ook was de Timetable helaas niet zo heel erg goed. Als dat allemaal beter word en ik heb tijd kan ik hier nog wel 's heengaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 12:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

loudness of hardshock in ieder geval. kom niet voor de hardcore, maar de HS line up van vorig jaar zag er wel prima uit, muv de timetable :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 17:20 
 
Hardtraxxer

Is het nu 16 of 18+ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

16+

Eerste namen zijn DIK! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

op code black na wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
op code black na wel

Alsof ik daar voor de hardstyle kom xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live: Ophidian
The DJ Producer
Live: Dr. Macabre
Live: The Destroyer

Hmm...lekker begin hoor ^^

Anthem is wederom niet echt passend voor het feest, maar sowieso beter dan vorig jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh? Code Black? Vette artiest, maar raw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem, mwa :p nog maar een paar keer beluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dan kom je er achter dat je die dag niet kan...weer een Hardshock die ik niet kan meemaken, net als vorig jaar...
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten