Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk wordt dat net zo goed als vorig jaar, het lijkt er nog niet op met Code Black maar heb er vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Hopelijk wordt dat net zo goed als vorig jaar, het lijkt er nog niet op met Code Black maar heb er vertrouwen in.

Line-up wordt wel redelijk raw, maar ik kom daar eigenlijk meer voor de hardcore en zal niet veel stappen in de hardstyle tent zetten.^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jolle schreef:
Hopelijk wordt dat net zo goed als vorig jaar, het lijkt er nog niet op met Code Black maar heb er vertrouwen in.

Line-up wordt wel redelijk raw, maar ik kom daar eigenlijk meer voor de hardcore en zal niet veel stappen in de hardstyle tent zetten.^^

Waaaaat? :oh:
De raw tent is toch the place to be? :woot: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij wel ja. En Ophidian en The Outside Agency, wellicht nog wat meer artiesten bij de industrial maar kom voornamelijk bij de RAWSTYLE
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 09:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Raw Definition Area
Prefix & Density
Titan
Hasty Boy
Radical Redemption
Frequencerz
Solutio & The I's
Kax Deejay
Mind.Illusion
Proto Bytez
Code Black
ArmenianBoy
Deetox
Hosted by MC Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Raw Definition Area
Prefix & Density
Titan
Hasty Boy
Radical Redemption
Frequencerz
Solutio & The I's
Kax Deejay
Mind.Illusion
Proto Bytez
Code Black
ArmenianBoy
Deetox
Hosted by MC Renegade


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:02 
 
Hardtraxx Addict

Haha een Raw Hardstyle area maken en dan Code Black durven te boeken. Haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet interessant genoeg, met de 2 btb dagen er vlak achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
Prefix & Density
Titan
Solutio & The I's
Mind.Illusion
Code Black
Deetox

XtD schreef:
Niet interessant genoeg, met de 2 btb dagen er vlak achteraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar een erg vet feest, helaas komen ze nu aanzetten met een dikke kut HS area en ben ik hier sowieso niet meer aawenzig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooi zo, opdonderen met alle hardstyle sletjes. Dit is een hardcorefeest :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mooi zo, opdonderen met alle hardstyle sletjes. Dit is een hardcorefeest :cool:

Dit dusss! :bomb:
Hoef al dat kutvolk niet op MIJN Hardshock! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonder Hardstyle was dit hele feest er nooit geweest :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Zonder Hardstyle was dit hele feest er nooit geweest :cool:

...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

Wat de hel is er mis met de hardstyle line-up? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Zonder Hardstyle was dit hele feest er nooit geweest :cool:

What tha fack? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat er iemand uit het zuiden deze kant op? Heb geld atm en wil erg graag gaan. Maar niet alleen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 19:09 
 

Draidy schreef:
Gaat er iemand uit het zuiden deze kant op? Heb geld atm en wil erg graag gaan. Maar niet alleen

hmmm.... als ik optijd geld binnen heb van werkbedrijf dan wil ik ook wel heen.... alleen al vanwege de lijn omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardshock Mainstage
12:00 - 12:45: Amada & Fight
12:45 - 13:30: Insane Dj Mafia
13:30 - 14:15: Masters of Noise
14:15 - 15:00: Mad Dog
15:00 - 16:00: Partyraiser &Tieum
16:00 - 17:00: Promo
17:00 - 18:00: Ruffneck
18:00 - 19:00: Live: Endymion
19:00 - 20:00: Tymon
20:00 - 21:00: The DJ Producer
21:00 - 22:00: Live: Ophidian
22:00 - 23:00: DaY-már
23:00 - 00:00: Live: The Destroyer
MC: Ruffian

Industrial Area
12:00 - 13:00: Cemon Victa & Chimera
13:00 - 14:00: Live: Omkara Techichi
14:00 - 15:00: Manu Le Malin
15:00 - 16:00: Richie Gee
16:00 - 17:00: Sandy Warez
17:00 - 18:00: Petrochemical & Warchetype
18:00 - 19:00: Het Buiten Agentschap
19:00 - 20:00: Section Grabuge
20:00 - 21:00: Deathmachine
21:00 - 22:00: Live: Bartoch & The Punisher
22:00 - 23:00: E-Noid
23:00 - 00:00: Hellfish

Frenchcore / Terror Area
12:00 - 13:00: Live: Dr. Vannacut
13:00 - 14:00: Dr. Peacock
14:00 - 15:00: Rictus Sempra
15:00 - 16:00: Frazzbass
16:00 - 17:00: Radium
17:00 - 18:00: Simon Underground
18:00 - 19:00: Rotator
19:00 - 20:00: Live: The Speed Freak
20:00 - 21:00: Fight & Noizefucker
21:00 - 22:00: SRB
22:00 - 23:00: Live: Junkie Kut
23:00 - 00:00: Crazy-2nr

Early Rave Area
12:00 - 13:00: Live: Advanced Dealers
13:00 - 14:00: Chosen Few & Leviathan
14:00 - 15:00: Live: Dr. Macabre
15:00 - 16:00: System 3
16:00 - 17:00: Bass-D
17:00 - 18:00: Dano
18:00 - 19:00: Buzz Fuzz & Rheeza
19:00 - 20:00: Delta 9
20:00 - 21:30: Laurent Hô
21:30 - 23:00: Mark N
23:00 - 00:00: Frantic Freak
MC: Da Mouth of Madness

Rawdefinition
12:00 - 13:00: ArmenianBoy
13:00 - 14:00: Kax Deejay
14:00 - 15:00: Proto Bytez
15:00 - 16:00: Code Black
16:00 - 17:00: Hasty Boy
17:00 - 18:00: Mind.Illusion
18:00 - 19:00: Prefix & Density
19:00 - 20:00: Deetox
20:00 - 21:00: Frequencerz
21:00 - 22:00: Solutio & The I's
22:00 - 23:00: Titan
23:00 - 00:00: Radical Redemption
MC: Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit word arrug! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke mongool bedenkt DJ Producer en Deathmachine gelijk te zetten :lol:

Maar verder...waarom kan ik nou niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Welke mongool bedenkt Endymion LIVE te zetten om 6 uur 's avonds en dan ook nog een uur lang :lol:

Maar verder...dit wordt een geniaal feest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
Welke mongool bedenkt Endymion LIVE na Partyraiser & Tieum te zetten en dan ook nog een uur lang :lol:

Maar verder...dit wordt een geniaal feest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil gaan :D heel kleine kans maar damn.. die line up :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten