Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anthem heeft wel iets! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 15:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk anthem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel een klaarkommomentje dit :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom kan ik nou niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 14:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Waarom kan ik nou niet :cry:


Je kan vast wel. Gewoon kommeh
Thuiswedstrijdje.
Voor mij een uurtje met de bus of 20 min met de trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word leuuheeuuukkk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet dat Amada hier staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand uit omgeving Eindhoven of die op de route vanuit Eindhoven ligt die hier naartoe gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maandag de industrial area ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran

Industrial:
LIVE: Hellfish
Section Grabuge
Richie Gee
LIVE: Omkara Techichi
Manu Le Malin
Petrochemical vs Warchetype
E-Noid
Deathmachine
LIVE: Bartoch vs LIVE: The Punisher
Chimera
Cemon Victa
Sandy Warez
The Outside Agency
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijke line-up :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom kan ik nou niet :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SHIIIIT :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:25 
 
Hardtraxx Addict

Woah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes Outside Agency :D Ophidian Live is ook nice, ben heel erg benieuwd naar de Hardstyle tent want dat is eigenlijk de reden dat ik hierheen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 10:58 
 
Hardtraxxer

Gruwelijke line up zeg nu al! ga ik niet missen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early Rave /­ oldschool Area
Laurent Hô
Frantic Freak
Delta 9
Mark N
Dano vs. Chosen Few
System 3
Bass-D
LIVE: Dr. Macabre
Leviathan
LIVE: Advanced Dealers
Buzz Fuzz vs. Rheeza
Hosted by MC Da Mouth of Madness
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Franse Kern & Verschrikkelijkheid lijn omhoog:

Radium
Dr. Peacock
Simon Underground
live: Dr. Vannacut
Subversion
Rotator
Rictus Sempra
live: The Speed Freak
SRB
Crazy-2nr
live: Frazzbass
live: Junkie Kut
Fight vs Noizefucker
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo hoort het, Tokkiecore in de tokkie-area en niet in de Industrial :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Zo hoort het, Tokkiecore in de tokkie-area en niet in de Industrial :)

Radium is geen tokkiecore :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen Drokz in de line-up :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Geen Droekz in de line-up :cry:

Neem je het toch zelf mee :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maandag de RAW Definition line up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Franse Kern & Verschrikkelijkheid lijn omhoog:

Radium
Dr. Peacock
Simon Underground
live: Dr. Vannacut
Subversion
Rotator
Rictus Sempra
live: The Speed Freak
SRB
Crazy-2nr
live: Frazzbass
live: Junkie Kut
Fight vs Noizefucker


Junkie Kut
Fight vs Noizefucker
Crazy2-nr
Rotator
Radium

deze vind ik erg vet, de rest doet mij nogal weinig.
icm de Industrial en Mainstage wel een top line-up. Hopelijk is de timetable ook fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Maandag de RAW Definition line up?

Yup.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten