Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:46 
 
Hardtraxx Newbie

Jolle schreef:
Vorig jaar een erg vet feest, helaas komen ze nu aanzetten met een dikke kut HS area en ben ik hier sowieso niet meer aawenzig


ik weetniet wat jij hier kut aan vind hoor?? :

17:00 - 18:00 Mind.Illusion (NL)

18:00 - 19:00 Prefix & Density (NL)

19:00 - 20:00 Deetox (NL)

20:00 - 21:00 Frequencerz (NL)

21:00 - 22:00 Solutio & The I's (NL)

22:00 - 23:00 Titan (NL)

23:00 - 00:00 Radical Redemption (NL)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:47 
 
Hardtraxx Newbie

maarja we zijn natuurlijk aanwezig, jamaar!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 19:49 
 
Hardtraxx Newbie

BAM, zin in hoor ;) TOT MORGEN!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 21:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Azoerki schreef:
17:00 - 18:00 Mind.Illusion (NL)

18:00 - 19:00 Prefix & Density (NL)

19:00 - 20:00 Deetox (NL)

20:00 - 21:00 Frequencerz (NL)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 05:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als de deurverkoop leuk doet ben ik morgen aanwezig :) meeting ergens, waar ik Kaboem tegenkom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker shocken vandaag! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hakkûhtijd! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Sow, zie nu die line-up pas. Had hier toch graag naartoe gegaan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke start van 't festival seizoen! Veel bekenden gezien/gesproken en er werden heerlijke sets gedraaid! Het weer werd naarmate de dag vorderde beter maar het was helaas wel erg frisjes. Maar 't is natuurlijk beter dan regen. Het terrein was wat anders ingedeeld dan vorig jaar, en vond 't zo eigenlijk wel prima. Wel was het erg storend dat je de hardcore van de main vrijwel overal in de hardstyle tent kon horen/voelen, en bij een break als die van Satana gingen we even een hardcore dansje doen xd .

Verder was 't geluid bij de hardstyle wel ok, soms bij vlagen goed (zoals bij Deetox geloof ik). Ik weet niet of ik er verder veel woorden aan vuil moet maken, het is een hardcore festival maar ik kan niet echt vertellen hoe d'r over 't algemeen gedraaid is :P .

Plusjes & minnetjes:
+ Geluid op de main (snoeihard en loepzuiver)
+ Organisatie
+ Aankleding
+ Gezelligheid
+ Bier
+ Deetox
+ Solutio & The I's
+ Mind.Illusion
+ Prefix & Density
+ Titan
+ Eten (heerlijke loempia's)

- Het geluid van de main die je kon horen in de hardstyle tent
- Het geluid bij de industrial (ik was d'r maar even, maar 't stond daar erg zacht)
- Paar vage lui gezien, maar dat houd je toch hé :D -.-

Goed feestje dus, zeker voor herhaling vatbaar als d'r bij de hardstyle weer zo'n line-up staat als deze editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geniaal feest! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 17:22 
 
Hardtraxxer

Jammer van het geluid in de industrial, verder erg leuk feest :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 17:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 11:41 
 
Hardtraxx Newbie

The I's schreef:


heerlijk setje boys, jammer van die bekeuring. maar het kon de pret niet bederven doacht ik su!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 11:41 
 
Hardtraxx Newbie

The I's schreef:


heerlijk setje boys, jammer van die bekeuring. maar het kon de pret niet bederven doacht ik su!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij deze m'n aftermovie!

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, als we toch bezig zijn...
HOPPA
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten