Heerlijke start van 't festival seizoen! Veel bekenden gezien/gesproken en er werden heerlijke sets gedraaid! Het weer werd naarmate de dag vorderde beter maar het was helaas wel erg frisjes. Maar 't is natuurlijk beter dan regen. Het terrein was wat anders ingedeeld dan vorig jaar, en vond 't zo eigenlijk wel prima. Wel was het erg storend dat je de hardcore van de main vrijwel overal in de hardstyle tent kon horen/voelen, en bij een break als die van Satana gingen we even een hardcore dansje doen

.
Verder was 't geluid bij de hardstyle wel ok, soms bij vlagen goed (zoals bij Deetox geloof ik). Ik weet niet of ik er verder veel woorden aan vuil moet maken, het is een hardcore festival maar ik kan niet echt vertellen hoe d'r over 't algemeen gedraaid is

.
Plusjes & minnetjes:
+ Geluid op de main (snoeihard en loepzuiver)
+ Organisatie
+ Aankleding
+ Gezelligheid
+ Bier
+ Deetox
+ Solutio & The I's
+ Mind.Illusion
+ Prefix & Density
+ Titan
+ Eten (heerlijke loempia's)
- Het geluid van de main die je kon horen in de hardstyle tent
- Het geluid bij de industrial (ik was d'r maar even, maar 't stond daar erg zacht)
- Paar vage lui gezien, maar dat houd je toch hé
Goed feestje dus, zeker voor herhaling vatbaar als d'r bij de hardstyle weer zo'n line-up staat als deze editie!