wrote:Toch hier naartoeZou eigenlijk niet meer gaan omdat niemand van de groep ging, maar nu ga ik lekker achter Nando, G1LL en Solutio en the I's aan huppelen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
-
KArtiest
- 130 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
party party 
wrote:wrote:Toch hier naartoeZou eigenlijk niet meer gaan omdat niemand van de groep ging, maar nu ga ik lekker achter Nando, G1LL en Solutio en the I's aan huppelen
Tssss... Vergeet mij maar.. Jij draak!wrote:Toch hier naartoeZou eigenlijk niet meer gaan omdat niemand van de groep ging, maar nu ga ik lekker achter G1LL en Solutio en the I's aan huppelen
Ben ook zeer benieuwd naar de set van Clock Kid!
Wordt iig een fantastisch feestje!
Wordt iig een fantastisch feestje!
Omdat ik, Mr Lellebel en de rest van de groep helemaal vanuit Amsterdam naar Eindhoven komen reizen, speciaal voor de Theracords area natuurlijk.. Vind ik dat iemand van Theracords als beloning voor ons de originele mix van The Juvenile - Hardcore Suckas mag draaien. 
Dit gaat zeer vermakelijk worden 
Pleeeeaseeeewrote:Omdat ik, Mr Lellebel en de rest van de groep helemaal vanuit Amsterdam naar Eindhoven komen reizen, speciaal voor de Theracords area natuurlijk.. Vind ik dat iemand van Theracords als beloning voor ons de originele mix van The Juvenile - Hardcore Suckas mag draaien.
Helaas niet aanwezig, was het wel van plan maar er is weer van alles tussen gekomen dus gaat dit feestje helaas niet door.
na onze boeking komen we hier ook nog even buurten 
oh nee he...?!wrote:na onze boeking komen we hier ook nog even buurten
Ik wil jou toch wel graag horen stuntellen! :p
Is er al een timetable?
Is er al een timetable?
Timetable
Inside the Box by Digital Attack
22.00 – 23.00 Clock Kid
23.00 – 00.00 Ryfle
00.00 – 01.00 Dweazle
01.00 – 02.00 Jack of Sound
02.00 – 03.00 Digital Punk
03.00 – 04.00 Frontliner
MC Dash
VJ Vidolic
Outside the Box by Theracords
22.00 – 23.00 San Miquel
23.00 – 00.00 The Geminizers
00.00 – 01.00 Geck-o
01.00 – 02.00 Thera
02.00 – 03.00 Catatonic Overload
03.00 – 04.00 The Dizzorder ft R-Tillary
MC Rudis
Inside the Box by Digital Attack
22.00 – 23.00 Clock Kid
23.00 – 00.00 Ryfle
00.00 – 01.00 Dweazle
01.00 – 02.00 Jack of Sound
02.00 – 03.00 Digital Punk
03.00 – 04.00 Frontliner
MC Dash
VJ Vidolic
Outside the Box by Theracords
22.00 – 23.00 San Miquel
23.00 – 00.00 The Geminizers
00.00 – 01.00 Geck-o
01.00 – 02.00 Thera
02.00 – 03.00 Catatonic Overload
03.00 – 04.00 The Dizzorder ft R-Tillary
MC Rudis
I lol'dwrote:Ik wil jou toch wel graag horen stuntellen! :p
Is er al een timetable?
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Én Jeff3rd!wrote:Tssss... Vergeet mij maar.. Jij draak!wrote:Toch hier naartoeZou eigenlijk niet meer gaan omdat niemand van de groep ging, maar nu ga ik lekker achter G1LL en Solutio en the I's aan huppelen
wrote:Ik wil jou toch wel graag horen stuntellen! :p
Is er al een timetable?
Ga je niet reddenwrote: 22.00 – 23.00 San Miquel
Tja dat wordt hem helaas niet nee... eerder als 12uur kunnen wij niet binnen zijn.
echt heel jammer man!wrote:Tja dat wordt hem helaas niet nee... eerder als 12uur kunnen wij niet binnen zijn.
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Balen, ik kom niet meer
. Wou sowieso niemand mee, en is iets tussengekomen. Zou toch wel eens graag een feestje van Digital attack meepakken. Organiseren jullie in de toekomst meer in Eindhoven e.o.?
Ja verdorie. Maargoed, 't is min of meer mijn schuld dat ze ook nog heen gaan.wrote:echt heel jammer man!wrote:Tja dat wordt hem helaas niet nee... eerder als 12uur kunnen wij niet binnen zijn.
Ik stem voor Miquel later op de avond! Zodat we hem nog kunnen zienwrote:echt heel jammer man!wrote:Tja dat wordt hem helaas niet nee... eerder als 12uur kunnen wij niet binnen zijn.
Ze hoeven ook weer niet gelijk heen te gaan....wrote:'t is min of meer mijn schuld dat ze ook nog heen gaan.
Ik ook ik ook ik ookwrote:Ik stem voor Miquel later op de avond! Zodat we hem nog kunnen zien
Maar zien doe je toch al wel hoor, het is meer 'horen' denk ik wat je bedoeld
Denk dat ik het grootste gedeelte outside the box te vinden ben.Kan niet wachten.
Na een bagger pussy lounge afgelopen weekend kan ik dit wel gebruiken.
Na een bagger pussy lounge afgelopen weekend kan ik dit wel gebruiken.