Ik wil ook kaarten winnen. Dan kan ik vrienden misschien overhalen. 
Nog 2 jaartjes wachten Aristo. Het is een 18+ feestjewrote:zal ook maar eens proberen
Nog 2 jaartjes wachten Aristo. Het is een 18+ feestjewrote:zal ook maar eens proberen
Afteren tot 9 uur... Dat noem ik niet eens afterenwrote:Wordt een dik feest met de theracords stage.En dan afteren tot 9 uur om dan tot 17.30 te moeten werken.
En echt goede after duurt tot minimaal 10 uur 's avonds. Och, wat geniet ik als ik terugdenk aan die dagenwrote:Afteren duurt minimaal tot 14:00 ofzo
Jonge, probeer me nou niet over te halenwrote:Kunnen we wel doen aankomend weekend hoor
Dus jij gaat slapen?wrote:Ja ik weet het het is ook een schande.Maar als je afteren op het werk ook mee telt duurt ie idd tot 10 uur savonds.Volgends mij gingen we na hardnation nog naar Kings of hardstyle en daarna afteren bij mij thuis.En terwijl de rest doorgaat,moet ik belgen uitleggen hoe ze hun pc rebooten
Met 16 haal je inderdaad meer mensen binnen. Maar dat vinden we niet het belangrijkste.wrote:waarom eigenlijk 18+? met 16+ trekken jullie meteen weer wat meer mensen.
Er is deurverkoopwrote:Weet iemand of er ook een deurverkoop is? Kan het namelijk nergens vinden?
Kom maar op !wrote:komt vandaagwrote:Timetable?