Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Hardnation

Price
Voorverkoop: € 12,50 (ex fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Artiest
146 posts member since 2010
last seen Aug 2013
San Miquel wrote:
Solutio wrote:Ik stem voor Miquel later op de avond! Zodat we hem nog kunnen zien :P
Ik ook ik ook ik ook :D
Maar zien doe je toch al wel hoor, het is meer 'horen' denk ik wat je bedoeld :)
Ik hoef je niet te zien hoor als je niet draait :P
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Ik denk dat we dr geen Solutio voor hebben hoor xd

Gaan jullie daarvoor ook toevalling nog bij een TheI's restaurant eten? :P

(even oefenen om jullie weer de hele avond te bestoken met slechte grappen hoor met jullie laat Thera maar openen :lol: )
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
DjThera wrote:hele avond te bestoken met slechte grappen
Dat wordt leuk :D
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Pieter heeft zn lolbroek aan hoor.... Of zn grapjurk? Of zn grapjas? Wat zou het zijn? xd
Donateur
1973 posts member since 2008
DjThera wrote:(even oefenen om jullie weer de hele avond te bestoken met slechte grappen hoor met jullie laat Thera maar openen :lol: )
wie heeft het hier over een grapje...? :P
Artiest
557 posts member since 2010
Tot zaterdag iedereen :D :yay:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
DjThera wrote:Ik denk dat we dr geen Solutio voor hebben hoor xd

Gaan jullie daarvoor ook toevalling nog bij een TheI's restaurant eten? :P

(even oefenen om jullie weer de hele avond te bestoken met slechte grappen hoor met jullie laat Thera maar openen :lol: )
Ging bij Dance Valley toch ook goed! :P
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Dat gaat altijd veel te goed hahaha xd
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Nog maar 1 nachtje slapen :D :woot:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Mol wrote:Nog maar 1 nachtje slapen :D :woot:
Jaaaa! :woot: Kan niet wachten.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Stampen met Nando, das altijd een feest natuurlijk :D !
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Was bijna toch nog aanwezig :( iemand die nog 2 kaarten wil? Voor 0 euro?
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
PierrePruuk wrote:Was bijna toch nog aanwezig :( iemand die nog 2 kaarten wil? Voor 0 euro?
Als jij niet gaat wil ik ze wel overnemen. Want kreeg mijn maat niet overtuigd. Maar voor 0 euro krijg ik mijn maat wel overtuigd
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
dennis wrote:
PierrePruuk wrote:Was bijna toch nog aanwezig :( iemand die nog 2 kaarten wil? Voor 0 euro?
Als jij niet gaat wil ik ze wel overnemen. Want kreeg mijn maat niet overtuigd. Maar voor 0 euro krijg ik mijn maat wel overtuigd
Probleem opgelost ;)
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
Mellow wrote:
dennis wrote:
Probleem opgelost ;)
Jammer. Ga hem alsnog proberen proberen overtuigen!!
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Mijn maat verzaakt waarschijnlijk, dus ik denk dat ik hier alleen heen ga. Meeting? :P
Ik houd mij beschikbaar, ik heb nog geen kaartje. :P
En ik zou idd ook mijn maat hiermee kunnen overtuigen.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
Gaan er nog mensen uit omgeving Tilburg/Den Bosch?
Donateur
last seen Nov 2014
Breda :P
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
Ga je met de trein? Met tussenstop bij Tilburg of Den Bosch?
Donateur
last seen Nov 2014
Ik moet er al eerder zijn dus dat reizen gaat 'm niet worden helaas :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Tot vanavond boyzz
J
Ik ga dan naar Kings, maar wij moeten iig met auto of bus aanegzien er vanuit Helmond naar Eindhoven geen treinen rijden, en wel meer niet volgens mij dus zou iedereen ff aanraden om op NS te gaan checken.
Want ze zijn bij ons een Helmond een tunnel onder het spoor aan het maken waardoor er dit weekend geen treintjes rijden ofzo, ook maar gehoord dus excuses als ik me vergis. XD
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
JEFSKIII wrote:Ik ga dan naar Kings, maar wij moeten iig met auto of bus aanegzien er vanuit Helmond naar Eindhoven geen treinen rijden, en wel meer niet volgens mij dus zou iedereen ff aanraden om op NS te gaan checken.
Want ze zijn bij ons een Helmond een tunnel onder het spoor aan het maken waardoor er dit weekend geen treintjes rijden ofzo, ook maar gehoord dus excuses als ik me vergis. XD
Nee is waar. Er rijden dit weekend tussen Venlo en Eindhoven geen treinen. Zag overal in Helmond van die blaadjes hangen. Wij gaan vanavond ook niet meer naar Eindhoven toe hierdoor.
J
wootum wrote:
JEFSKIII wrote:Ik ga dan naar Kings, maar wij moeten iig met auto of bus aanegzien er vanuit Helmond naar Eindhoven geen treinen rijden, en wel meer niet volgens mij dus zou iedereen ff aanraden om op NS te gaan checken.
Nee is waar. Er rijden dit weekend tussen Venlo en Eindhoven geen treinen. Zag overal in Helmond van die blaadjes hangen. Wij gaan vanavond ook niet meer naar Eindhoven toe hierdoor.
Ja ik woon in Helmond dusja is 20minuutjes rijden, woon je er ook dan in de buurt?
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
JEFSKIII wrote:
wootum wrote:
Ja ik woon in Helmond dusja is 20minuutjes rijden, woon je er ook dan in de buurt?
Ik woon ook in Helmond. Maar niemand heeft zin om te rijden, dus gaan we hier wel wat drinken.