Ik hoef je niet te zien hoor als je niet draaitwrote:Ik ook ik ook ik ookwrote:Ik stem voor Miquel later op de avond! Zodat we hem nog kunnen zien
Maar zien doe je toch al wel hoor, het is meer 'horen' denk ik wat je bedoeld
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik denk dat we dr geen Solutio voor hebben hoor 
Gaan jullie daarvoor ook toevalling nog bij een TheI's restaurant eten?
(even oefenen om jullie weer de hele avond te bestoken met slechte grappen hoor met jullie laat Thera maar openen
)
Gaan jullie daarvoor ook toevalling nog bij een TheI's restaurant eten?
(even oefenen om jullie weer de hele avond te bestoken met slechte grappen hoor met jullie laat Thera maar openen
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Dat wordt leukwrote:hele avond te bestoken met slechte grappen
Pieter heeft zn lolbroek aan hoor.... Of zn grapjurk? Of zn grapjas? Wat zou het zijn? 
wie heeft het hier over een grapje...?wrote:(even oefenen om jullie weer de hele avond te bestoken met slechte grappen hoor met jullie laat Thera maar openen)
Ging bij Dance Valley toch ook goed!wrote:Ik denk dat we dr geen Solutio voor hebben hoor
Gaan jullie daarvoor ook toevalling nog bij een TheI's restaurant eten?![]()
(even oefenen om jullie weer de hele avond te bestoken met slechte grappen hoor met jullie laat Thera maar openen)
Jaaaa!wrote:Nog maar 1 nachtje slapen![]()
Stampen met Nando, das altijd een feest natuurlijk
!
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Was bijna toch nog aanwezig
iemand die nog 2 kaarten wil? Voor 0 euro?
Als jij niet gaat wil ik ze wel overnemen. Want kreeg mijn maat niet overtuigd. Maar voor 0 euro krijg ik mijn maat wel overtuigdwrote:Was bijna toch nog aanwezigiemand die nog 2 kaarten wil? Voor 0 euro?
-
MHardtraxxer
- 304 posts member since 2011
- last seen Nov 2013
Probleem opgelostwrote:Als jij niet gaat wil ik ze wel overnemen. Want kreeg mijn maat niet overtuigd. Maar voor 0 euro krijg ik mijn maat wel overtuigdwrote:Was bijna toch nog aanwezigiemand die nog 2 kaarten wil? Voor 0 euro?
Jammer. Ga hem alsnog proberen proberen overtuigen!!wrote:Probleem opgelostwrote:Als jij niet gaat wil ik ze wel overnemen. Want kreeg mijn maat niet overtuigd. Maar voor 0 euro krijg ik mijn maat wel overtuigdwrote:Was bijna toch nog aanwezigiemand die nog 2 kaarten wil? Voor 0 euro?
Mijn maat verzaakt waarschijnlijk, dus ik denk dat ik hier alleen heen ga. Meeting? 

En ik zou idd ook mijn maat hiermee kunnen overtuigen.
Ik houd mij beschikbaar, ik heb nog geen kaartje.wrote:Was bijna toch nog aanwezigiemand die nog 2 kaarten wil? Voor 0 euro?
En ik zou idd ook mijn maat hiermee kunnen overtuigen.
Gaan er nog mensen uit omgeving Tilburg/Den Bosch?
Ga je met de trein? Met tussenstop bij Tilburg of Den Bosch?
Ik moet er al eerder zijn dus dat reizen gaat 'm niet worden helaas 
-
J
Ik ga dan naar Kings, maar wij moeten iig met auto of bus aanegzien er vanuit Helmond naar Eindhoven geen treinen rijden, en wel meer niet volgens mij dus zou iedereen ff aanraden om op NS te gaan checken.
Want ze zijn bij ons een Helmond een tunnel onder het spoor aan het maken waardoor er dit weekend geen treintjes rijden ofzo, ook maar gehoord dus excuses als ik me vergis. XD
Want ze zijn bij ons een Helmond een tunnel onder het spoor aan het maken waardoor er dit weekend geen treintjes rijden ofzo, ook maar gehoord dus excuses als ik me vergis. XD
Nee is waar. Er rijden dit weekend tussen Venlo en Eindhoven geen treinen. Zag overal in Helmond van die blaadjes hangen. Wij gaan vanavond ook niet meer naar Eindhoven toe hierdoor.wrote:Ik ga dan naar Kings, maar wij moeten iig met auto of bus aanegzien er vanuit Helmond naar Eindhoven geen treinen rijden, en wel meer niet volgens mij dus zou iedereen ff aanraden om op NS te gaan checken.
-
J
Ja ik woon in Helmond dusja is 20minuutjes rijden, woon je er ook dan in de buurt?wrote:Nee is waar. Er rijden dit weekend tussen Venlo en Eindhoven geen treinen. Zag overal in Helmond van die blaadjes hangen. Wij gaan vanavond ook niet meer naar Eindhoven toe hierdoor.wrote:Ik ga dan naar Kings, maar wij moeten iig met auto of bus aanegzien er vanuit Helmond naar Eindhoven geen treinen rijden, en wel meer niet volgens mij dus zou iedereen ff aanraden om op NS te gaan checken.
Ik woon ook in Helmond. Maar niemand heeft zin om te rijden, dus gaan we hier wel wat drinken.wrote:Ja ik woon in Helmond dusja is 20minuutjes rijden, woon je er ook dan in de buurt?wrote:Nee is waar. Er rijden dit weekend tussen Venlo en Eindhoven geen treinen. Zag overal in Helmond van die blaadjes hangen. Wij gaan vanavond ook niet meer naar Eindhoven toe hierdoor.wrote:Ik ga dan naar Kings, maar wij moeten iig met auto of bus aanegzien er vanuit Helmond naar Eindhoven geen treinen rijden, en wel meer niet volgens mij dus zou iedereen ff aanraden om op NS te gaan checken.