Donateur

Mijn setje wordt toch met CDJ's... geen SL's in de booth helaas....:(

EDIT: krijg zojuist bericht dat er TOCH SL's staan... JEEJ :D
Hardtraxx Newbie

San Miquel schreef:
Mijn setje wordt toch met CDJ's... geen SL's in de booth helaas....:(

EDIT: krijg zojuist bericht dat er TOCH SL's staan... JEEJ :D

zin in dat setje!
Organisator

San Miquel schreef:
krijg zojuist bericht dat er TOCH SL's staan

:)
Artiest

Heeeeeeeeerlijk een area hosten! Dus kan niet anders dan dat dit feest helemaal geweldig gaat worden!

DjThera schreef:
Heeeeeeeeerlijk een area hosten! Dus kan niet anders dan dat dit feest helemaal geweldig gaat worden!

Hoop ik maar, ik verruil me tripje naar Sans Souri met Day-Mar, Partyraiser & Ophidian hier voor.
Hardtraxx Elite

waarschijnlijk toch aanwezig!
Hardtraxx Veteran

Wist je dat je 2 kaarten kan winnen als je lief doet tegen Thera en hem vertelt waarom je die 2 kaarten graag wil hebben? ^^

wesskeej schreef:
DjThera schreef:

Hoop ik maar, ik verruil me tripje naar Sans Souri met Day-Mar, Partyraiser & Ophidian hier voor.
Chukkels schreef:
Wist je dat je 2 kaarten kan winnen als je lief doet tegen Thera en hem vertelt waarom je die 2 kaarten graag wil hebben? ^^

Reden genoeg :P
Hardtraxx Veteran

Tickets gewonnen, dus aanwezig. ^^
Hardtraxx Veteran

2 kaarten gewonnen! Dus waarschijnlijk aanwezig? Wie van hier gaat er? Er is kans dat ik alleen moet.
Donateur

Present!

Baal er nog steeds van dat ik niet kan.. heb corsofeest maar willer niet heen... maar ik moet
Artiest

robkuh1990 schreef:
maar ik moet

van wie

Verenigingsdruk.. je kent het...
saamhorigheids gevoel
Organisator

robkuh1990 schreef:
Verenigingsdruk.. je kent het...
saamhorigheids gevoel

neem ze allemaal mee! Gezellig :cool:

das nou het probleem...
het is een activiteit (kroeg-avond.. ure cafe for a day) waarbij er geld ingezameld wordt voor onze corsoclub
Donateur

Minder dan een weekje wachten :bomb:
Organisator

Mis het niet! Hardnation 19-11-2011 @ Dynamo Eindhoven ◢◤ Lineup: Frontliner :: Thera :: Digital Punk :: Geck-o :: Catatonic Overload :: Jack of Sound :: Ryfle :: Dweazle :: The Dizzorder ft R-Tillary :: The Geminizers :: San Miquel :: Clock Kid :: MC Dash & MC Rudis :: VJ Vidolic :: Lasermarc ◢◤ Tickets: 12,50 (ex fee): http://www.paylogictickets.nl/event/49425/ en volg Hardnation op facebook :bomb:
Hardtraxx Addict

Ook aanwezig! 2 kaartjes gewonnen met mijn uiterst mooie uitleg over waarom ik erheen moest haha.
Artiest

Gezellie! En ik heb al sin!!
Hardtraxx Veteran

Ik heb er ook zin in! Ben benieuwd naar de tt. Wil Jack of Sound ook graag zien, maar ben bang dat ik niet uit de Outside The Box zaal te slaan ben. :D
Hardtraxx Veteran

Ook 2 kaarten gewonnen, maar is nog niet zeker of ik aanwezig ben. Anders kan iemand die kaarten wel overnemen :)
Hardtraxx Veteran

digitalattack schreef:
Mis het niet! Hardnation 19-11-2011 @ Dynamo Eindhoven ◢◤ Lineup: Frontliner :: Thera :: Digital Punk :: Geck-o :: Catatonic Overload :: Jack of Sound :: Ryfle :: Dweazle :: The Dizzorder ft R-Tillary :: The Geminizers :: San Miquel :: Clock Kid :: MC Dash & MC Rudis :: VJ Vidolic :: Lasermarc ◢◤ Tickets: 12,50 (ex fee): http://www.paylogictickets.nl/event/49425/ en volg Hardnation op facebook :bomb:

Ik kreeg vorige week op Facebook bericht dat ik 2 kaarten gewonnen had, heb nog altijd de kaartjes niet gekregen. Hoor van andere dat ze die wel al hebben. Wat is het probleem ? :P

EDIT: Is al opgelost! :)
Hardtraxxer

Ik heb ook twee kaarten gewonnen via Facebook, zie jullie daar!
Hardtraxx Addict

Zo te zien delen ze veel kaarten uit? :p zal ook maar eens proberen
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten