Reinaldo, James, Mandi, .. en vast nog wel een deel bekendenwrote:Wordt wel weer eens tijd he!Gaan er veel bekenden van je?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zoveel mogelijk meenemen! Gezellig feestje van maken! 
Misschien wat Unity Brabanders?
Misschien wat Unity Brabanders?
Thnx! Voor wie nog over de streep getrokken moet worden: Frontliner (Scantraxx), Thera (Theracords), Digital Punk (Tillt Records), Catatonic Overload (Theracords), Jack of Sound (Fusion), Clock Kid, Dweazle, Ryfle (Fusion), MC Dash, Geck-o, The Dizzorder, R-Tillary (Theracords), San Miquel (The Magic Show), The Geminizers (The Magic Show) MC Rudis. Visuals: Vidolic & Lasermarcwrote:zo'n dikke lineup
Ik wil er echt graag heen, maar denk niet dat er erg veel animo is. Ik ga het proberen!
Animo onder je vrienden bedoel je? Ms kan je met iemand meerijden?wrote:denk niet dat er erg veel animo is
Wat een heldige line up
Is helaas een eindje
Eens zien wie ik mee krijg 
-
T
Toch maar aanwezig 
Beetje jammer dat er volgens mij niemand mee wil
Heb al aan mijn moeder gevraagd of ik de auto mag lenen. Ik hoop het, want dat is nog de enige mogelijkheid dat ik hier heen kan.
Heb al aan mijn moeder gevraagd of ik de auto mag lenen. Ik hoop het, want dat is nog de enige mogelijkheid dat ik hier heen kan.
Sorrywrote:Beetje jammer dat er volgens mij niemand mee wil![]()
Waar kom jij vandaan dan?wrote:Beetje jammer dat er volgens mij niemand mee wil![]()
niet:wrote: want dat is nog de enige mogelijkheid dat ik hier heen kan.

kan ook nog :p
-
C
Dude... hax
wrote:niet:wrote: want dat is nog de enige mogelijkheid dat ik hier heen kan.
kan ook nog :p
Aalten, helemaal in de uithoek van Gelderlandwrote:Waar kom jij vandaan dan?wrote:Beetje jammer dat er volgens mij niemand mee wil![]()
Ik ga sowieso nog proberen om iemand mee te krijgen.
Ik zie mogelijkheden! Piaaa woont namelijk in Arnhem als ik me niet vergis 
Vergis je je idd niet, ik wist dat Davey ergens in de buurt woonde vandaar ...wrote:Ik zie mogelijkheden! Piaaa woont namelijk in Arnhem als ik me niet vergis
Aangezien ik Remember moet gaan missen is dit een serieuze optie geworden!
Gezelligwrote:Vergis je je idd niet, ik wist dat Davey ergens in de buurt woonde vandaar ...wrote:Ik zie mogelijkheden! Piaaa woont namelijk in Arnhem als ik me niet vergis
Aangezien ik Remember moet gaan missen is dit een serieuze optie geworden!
Oh wat knalde die afgelopen zaterdag zo lekkah
-
T
- 6 posts member since 2011
- last seen May 2012
Heb er zin in, hoop dat de theracords zaal in de grote zaal is, grootste deel van de avond daar te vinden alleen misseven voor frontliner en clock kid weg bij een gunstige timetable.
Ik zou er maar vanuit gaan dat Theracords in een kleinere zaal is.wrote:Heb er zin in, hoop dat de theracords zaal in de grote zaal is, grootste deel van de avond daar te vinden alleen misseven voor frontliner en clock kid weg bij een gunstige timetable.