Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 21:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardfest
30 april 2013, 12:00 - 24:00
Universiteit Twente, Enschede

Citaat:
Eindelijk is het zover, met duizenden bezoekers samen vier je Koninginnedag 2013 op de keiharde beats van de beste hardstyle artiesten!

Op het terrein van de Universiteit Twente zal een gigantische tent worden geplaatst, dus zo instabiel als het Nederlandse weer is, zo stabiel kun je losgaan in Enschede!

Line-up
Wildstylez
D-Block & S-te-Fan
Psyko Punkz
B-Front
Deepack
Alpha²
Code Black
Bass Modulators
Dymonic
Taking Down

Tickets
Ticketverkoop van de early bird tickets start 16 januari 2013, om 19:00: Tickets

Earlybird: €7,50
Regular: €12,50

Bron & meer informatie
Facebook

Poster
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 23:09 
 
Hardtraxxer

Sowieso aanwezig, op fietsafstand. Ben benieuwd, meeste line-up's van diverse Superbash evenementen zijn altijd wel prima in orde. Prijs kun je ook niks van zeggen!:)

Al met al een goed nieuw concept! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Sowieso aanwezig, op fietsafstand. Ben benieuwd, meeste line-up's van diverse Superbash evenementen zijn altijd wel prima in orde. Prijs kun je ook niks van zeggen!:)

Al met al een goed nieuw concept! :thumbup:

Helemaal mee eens, heb ik ook eens wat te doen op Koninginnedag. En het is op loopafstand, dus dikke prima. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eehm..Koninginnedag is toch altijd op 30 April..?
Sowieso heeft April maar 30 dagen haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso interessant om ff een kijkje te nemen, zo op loopafstand
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als we dan toch in de buurt zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2012 12:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Eehm..Koninginnedag is toch altijd op 30 April..?
Sowieso heeft April maar 30 dagen haha :P

Woopsies, fixed. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe hebben ze ooit een vergunning kunnen krijgen om op het terrein van een Universiteit een feest te organiseren? Normaal gezien zouden scholen enz. nooit voor commerciële doeleinden gebruikt kunnen worden.

Ideale locatie voor een volgende Master Class van Bass Academy trouwens. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hoe hebben ze ooit een vergunning kunnen krijgen om op het terrein van een Universiteit een feest te organiseren? Normaal gezien zouden scholen enz. nooit voor commerciële doeleinden gebruikt kunnen worden.

Ideale locatie voor een volgende Master Class van Bass Academy trouwens. :P

Gebeurt wel vaker dat daar feesten zijn, alleen dan meestal van studenten of de UT zelf uit. Wel een mooie locatie moet ik zeggen. Dikke line-up ook voor dat geld, alleen totaal niet mijn ding :p zie wel wat de rest doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 23:08 
 
Hardtraxxer

Slechts 7,50 en zo'n line-up? Heerlijk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 01:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wanneer doen ze dit nou eens in Delft :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Wanneer doen ze dit nou eens in Delft :p

Zo heel veel hebben wij nooit in de buurt. Gun ons ook eens wat xd (en dat zeg ik als HCer zelfs :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hoe hebben ze ooit een vergunning kunnen krijgen om op het terrein van een Universiteit een feest te organiseren? Normaal gezien zouden scholen enz. nooit voor commerciële doeleinden gebruikt kunnen worden.

Ideale locatie voor een volgende Master Class van Bass Academy trouwens. :P

Is goed getimed. Het weekend ervoor is de Batavierenrace met bijbehorend afsluitend feest, waar altijd een enorme tent voor gebouwd wordt. Dus dit feest kan dan meteen door met die tent. Slim, scheelt beiden geld. En de UT heeft een prachtig evenementenveld voor dit soort feesten aangelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 16:55 
 
Hardtraxx Newbie

mag je er ook heen als je 15 bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

martin053 schreef:
mag je er ook heen als je 15 bent


Om aan alle onduidelijkheid een einde te maken...de leeftijdgrens voor HARDFEST is 18+
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

€7.50.. sick. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
€7.50.. sick. :P

Early-bird hé! Ook is de normale prijs van 12,50 ontiegelijk laag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:54 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
JVDM schreef:
€7.50.. sick. :P

Early-bird hé! Ook is de normale prijs van 12,50 ontiegelijk laag

Ja ik weet het. Maar voor deze line-up. Het is niet eens in een discotheek ofzo, tent en terrein zal gehuurd moeten worden etc. Vond het wel grappig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:14 
 
Hardtraxxer

Als BTB niks word ... dan probeer ik dit wl :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 22:40 
 
Hardtraxxer

Wss hier aanwezig en geen btb :( omdat vriendengroep en meeste bekenelde hier naartoe gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 01:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier gaan we zeker heen :D. Het is al weinig geld, en om dan ook nog met zo'n line-up te komen, zeer netjes :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Hier gaan we zeker heen :D. Het is al weinig geld, en om dan ook nog met zo'n line-up te komen, zeer netjes :).


indeed! Zeker van de partij! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:11 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Extra artiest toegevoegd, niet de minste natuurlijk.. Gok dat de kaartverkoop dus nog niet helemaal naar wens verliep. Eigenlijk is een tientje een schandalig laag bedrag voor deze lijst namen ondertussen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een mainstream kwakfestijn op 10 minuten fietsen voor een nietszeggend tientje...blijft een optie, afhankelijk van hoeveel ik er mee krijg. Maar dan is het niet voor de muziek. Misschien ga ik er wel ff een kijkje nemen vroeg in de avond.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten