93Wesley93 schreef:
Hoe hebben ze ooit een vergunning kunnen krijgen om op het terrein van een Universiteit een feest te organiseren? Normaal gezien zouden scholen enz. nooit voor commerciële doeleinden gebruikt kunnen worden.
Ideale locatie voor een volgende Master Class van Bass Academy trouwens.

Is goed getimed. Het weekend ervoor is de Batavierenrace met bijbehorend afsluitend feest, waar altijd een enorme tent voor gebouwd wordt. Dus dit feest kan dan meteen door met die tent. Slim, scheelt beiden geld. En de UT heeft een prachtig evenementenveld voor dit soort feesten aangelegd.