Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laatste 2 uur maakte veel goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had ook wel verwacht dat t nou ook niet zo'n super spektakel zou worden. Maar heb t uiteindelijk best naar mn zin gehad was wel beter dan ik had verwacht, B-Front maakte zeker een hoop goed. Voor de rest was alles goed voor elkaar! Bar liep lekker door en shit. Mag van mij volgend jaar wel weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 19:01 
 
Hardtraxxer

Lichtshow was trouwens ook niets mis mee.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Lichtshow was trouwens ook niets mis mee.. :)


Was zeker niets mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:19 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een nette aftermovie, feestje was boeiender door de gezelligheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke aftermovie! Helaas sta ik er niet op :cry:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten