Ben bij Bass Modulators binnengekomen, omdat ik het Frequence anthem live wilde horen. Best lekker nummer, rest aardig. Daarna Deepack, die een paar aardige nummer draaiden, maar slecht opgebouwd en weinig consistent, zoals Lyst al zegt. Daarna Headhunterz die dus gewoon wel opbouw in zijn set had. En hij draaide een of andere gigantisch geile early DJ tool, waar ik zo ongeveer al mijn spierpijn van die dag aan te danken heb.
Na Headhunterz kwamen die dweilen van D-Block & S-te-Fan, die even een partij zaadmuziek opzetten, niet normaal. Daarna Psyko Punkz en na twee nummers leek het nog wat te worden, maar na 5 nummers was ik het wel zat. Wilde nog wachten op B-Front (mss dat Alpha Twins ook nog wat konden klaarspelen), maar ik trok de kutmuziek gewoon niet meer. Dan zou ik ook nog door Wildstylez heen moeten luisteren, nee dank u.
Lineup was bekend natuurlijk, maar ik hoopte op een consistentere opbouw. Helaasch, volgend jaar beter. Voor die prijs kan het uit om het nog eens te proberen. Maar ik betaal liever 2x zoveel als ik weet dat er wel een goede lineup staat.
Overigens wel hilarisch: in heel Twekkelerveld, de wijk waar de speakers op gericht stonden, is er de hele dag, groffe, groffe geluidsoverlast geweest. 's Middags kon je alles al goed horen, maar 's avonds was het echt een klereherrie. Zelfs van iemand in Enschede Zuid (~6km weg) gehoord dat ze het konden horen binnen. Hi-larisch.

Misschien volgende keer de speakers maar richting het vliegveld richten, want ik kan me zo voorstellen dat er wat klachten zijn binnengekomen.