Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 apr 2013 17:08 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Een mainstream kwakfestijn op 10 minuten fietsen voor een nietszeggend tientje...blijft een optie, afhankelijk van hoeveel ik er mee krijg. Maar dan is het niet voor de muziek. Misschien ga ik er wel ff een kijkje nemen vroeg in de avond.

wss ook zoiets... eerst middagje centrum en dan tegen 5/6 uur die kant op :whistle:
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:20 

Hardtraxx Veteran

Hoe meer ik hiernaar kijk, hoe meer ik me afvraag hoe dit feest uberhaupt winst kan maken xd maar goed, heb toch nog iemand zo gek weten te krijgen ook te gaan, zal wel later in de middag worden als ik al genoeg op heb. Dan is het nog leuk ^^
Bericht Geplaatst op 11 apr 2013 17:10 

Hardtraxxer

Njah van 5000 x 10,- kun je alle artiesten en de huur van een grote tent (die er toch al staat!) makkelijk van betalen denk ik. Diezelfde 5000 mensen die dan ook gemiddeld nog een euro of 25,- aan munten uitgeven moeten zo'n feest nog wel redelijk winstgevend kunnen maken lijkt me. Hoe dan ook, deze lijst namen voor slechts een tientje is natuurlijk spotgoedkoop!
Bericht Geplaatst op 16 apr 2013 12:44 

Hardtraxx Elite

Timetable:

12:00 - 13:15 Dymonic vs Taking Down
13:15 - 14:30 Code Black
14:30 - 15:30 Bass Modulators
15:30 - 16:45 Deepack
16:45 - 18:15 Headhunterz
18:15 - 19:45 D-Block &­ S-te-Fan
19:45 - 20:45 Psyko Punkz
20:45 - 21:45 Wildstylez
21:45 - 22:45 Alpha²
22:45 - 00:00 B-Front
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 13:52 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
Timetable:

12:00 - 13:15 Dymonic vs Taking Down
13:15 - 14:30 Code Black
14:30 - 15:30 Bass Modulators
15:30 - 16:45 Deepack
16:45 - 18:15 Headhunterz
18:15 - 19:45 D-Block &­ S-te-Fan
19:45 - 20:45 Psyko Punkz
20:45 - 21:45 Wildstylez
21:45 - 22:45 Alpha²
22:45 - 00:00 B-Front

Begrijp niks van die timetable maargoed,
Als ze nu Code Black en Deepack iets later zetten en wildstylez dbstf en PP wat vroeger...
Wel lekker dat B-front afsluit btw, we maken er een gezellige dag van en hopen dat het net zulk weer als vandaag word (L)
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 13:53 

Hardtraxxer

Tent

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 21 apr 2013 15:06 

Hardtraxx Addict

SiweZ schreef:
Tent

Hebben ze echt slim gedaan. De kosten van die tent worden gedeeld met twee andere evenementen. Slimme zet en mogen ze wmb vaker doen. Meer hardstyle op de UT! :D

Wel jammer dat de Vestingbaar (de bar op de UT) niet open gaat, kun je geen goedkoop bier halen. Maar dat zal ook wel precies de reden zijn, dealtje met de organisatie gesloten vast.
Bericht Geplaatst op 24 apr 2013 11:05 

Hardtraxx Veteran

Waarschijnlijk begin van de avond dus die kant op, tijdens Heady oid. Zien wel :P hoop alleen dat de tent behoorlijk open is, met dit weer zo.
Bericht Geplaatst op 24 apr 2013 18:11 

Hardtraxx Veteran

2 vrienden van mij gaan hier naartoe, maar om nou alleen voor B-Front en Bass Modulators te gaan, neeeee...
Bericht Geplaatst op 28 apr 2013 17:59 

Hardtraxxer

Afbeelding

:cool:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2013 14:01 

Hardtraxxer

feest in mn achtertuin ga wel ff kijken sowieso!
Bericht Geplaatst op 30 apr 2013 02:49 

Hardtraxx Veteran

Ok, blijkbaar vanaf Deepack al aanwezig. Wie mij zoekt, moet zoeken naar een 2 meter lang iemand met een Enzyme (zoek naar op, een gasmasker) shirt aan. De dronken staat waarschuw ik vast voor.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2013 11:09 

Hardtraxxer

Had Code Black ook liever wat later zien draaien, maar indd beter dat Bob - frontje afsluit!
Bericht Geplaatst op 30 apr 2013 13:35 

Hardtraxx Veteran

Ok, kom er net achter dat deurverkoop €25 is...laat dan maar lekker zitten :lol: >.< :lol:
Bericht Geplaatst op 30 apr 2013 19:37 

Aan het typen...

Ik heb t opgegeven, ik ga championsleague kijken. Aantal leuke nummers op drie vingers kunnen tellen. Had gehoopt dat het met wat bier op nog en beetje te pruimen was, maar er zat amper tot geen alcohol in het bier... :/
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 10:42 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik heb t opgegeven, ik ga championsleague kijken. Aantal leuke nummers op drie vingers kunnen tellen. Had gehoopt dat het met wat bier op nog en beetje te pruimen was, maar er zat amper tot geen alcohol in het bier... :/

:lol: :lol: :lol:

:worship:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 10:49 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Ben alsnog geweest, kon kaartje voor de normale prijs krijgen. Tot de laatste 2 uur was de muziek inderdaad echt dramatisch, maarja, had ook weinig anders verwacht. Ging ook absoluut niet voor de muziek, was verder wel gezellig. Muzikaal maakte Bob nog een hoop goed.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 12:54 

Aan het typen...

Geluid was ook erg matig, je hoorde het gestamp gewoon over de muziek heen :lol:
De vloer was net een trampoline, het was net of ik aan het springen was, terwijl ik gewoon stil stond :P

Sets waren dramatisch, hier en daar werd een break afgewisseld met een paar maten kicks. Mixwerk was allemaal hetzelfde, en opbouw bij sommige was ver te zoeken (deepack.. die draaiden op een gegeven moment sloopvergunning en the record breaking, maar 5 minuten later was het alweer handjesklap). Tevens weinig originele trackkeuzes gehoord. En natuurlijk was de muziek totaal niet mijn ding, maar dat wist ik al voordat ik hier heen ging; vannacht nog diverse malen wakker geschrokken door een veel te hoge pitchkick :surrender: .

Organisatorisch was het verder allemaal wel prima, hoewel stromend water bij de WC's toch echt wel een must is (ipv van dat pikspul). Genoeg tafels en banken waar je aan kon zitten, lekkere patat en geen wachttijden bij de bar. Alleen het bier mag de volgende keer wel alcohol in. Het weer was vrij irritant, in de zon was het lekker, kon je prima in een t-shirtje lopen, maar zodra de zon achter de wolken was en het begon te waaien had je haast een trui en winterjas nodig.. En dat wisselde zich nog wel eens af. Heb mijn jas daarom ook maar aangehouden, was toch niet van plan los te gaan. Het viel mij op dat er vrij weinig mensen strak stonden. Er werd over het algemeen in vrijwel de hele tent losgegaan op de paar kicks die er nog waren en redelijk wat bekenden tegen gekomen.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 13:09 

Hardtraxx Veteran

Geluid was sowieso erg apart, in het midden was het bij vlagen nog best aardig, maar aan de zijkant leek het net of de bass volledig ontbrak. Werd latet wel beter overigens. Opbouw in sets ben ik ook met je eens, leek af en toe net of ze om en om een meezinger en een net ietsje hardere plaat deden. Het weer heb ik geen last van gehad, gewoon de hele dag een shirtje aan gehad.

Ach, misschien waren het de dramatisch lage verwachtingen en het feit dat ik tijdens het feest pas zeker wist dat we gingen, maar ik heb het niet eens zo slecht gehad, mede door het grote aantal bekenden. Wel is dit echt de laatste keer geweest dat ik een mainstream HS feest bezoek, muzikaal kan dit echt niet meer xd
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:32 

Hardtraxx Elite

Prima feestje, zeker voor een eerste editie!

Muzikaal gezien niet het hardste natuurlijk, maar dat hoef je met zo'n line-up ook niet te verwachten.
Snap ook niet dat er mensen zijn die hier naar toe gaan, als ze voor de tijd eigenlijk al weten dat de muziek niet hun smaak is.
Wel een groot minpunt aan de muziek vond ik het grote aantal dubbel gedraaide platen.
Tracks als Action en Burning heb ik geloof ik wel 3 of 4 keer gehoord en dat is toch echt iets te veel van het goede...

Organisatorisch was het verder ook prima geregeld!
Nergens lange wachtrijen, genoeg voedsel en een prima licht/lasershow, zeker voor dat geld!
Alleen zou stromend water bij de wc's de volgende keer toch wel prettig zijn.

Al met al prima vermaakt, een boel gezelligheid en lekker dichtbij.
Ik zeg, tot volgend jaar!!
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 22:36 

Donateur

Lyst schreef:
En natuurlijk was de muziek totaal niet mijn ding, maar dat wist ik al voordat ik hier heen ging; vannacht nog diverse malen wakker geschrokken door een veel te hoge pitchkick :surrender: .

:lol:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 23:02 

Hardtraxx Addict

Ben bij Bass Modulators binnengekomen, omdat ik het Frequence anthem live wilde horen. Best lekker nummer, rest aardig. Daarna Deepack, die een paar aardige nummer draaiden, maar slecht opgebouwd en weinig consistent, zoals Lyst al zegt. Daarna Headhunterz die dus gewoon wel opbouw in zijn set had. En hij draaide een of andere gigantisch geile early DJ tool, waar ik zo ongeveer al mijn spierpijn van die dag aan te danken heb.

Na Headhunterz kwamen die dweilen van D-Block & S-te-Fan, die even een partij zaadmuziek opzetten, niet normaal. Daarna Psyko Punkz en na twee nummers leek het nog wat te worden, maar na 5 nummers was ik het wel zat. Wilde nog wachten op B-Front (mss dat Alpha Twins ook nog wat konden klaarspelen), maar ik trok de kutmuziek gewoon niet meer. Dan zou ik ook nog door Wildstylez heen moeten luisteren, nee dank u.

Lineup was bekend natuurlijk, maar ik hoopte op een consistentere opbouw. Helaasch, volgend jaar beter. Voor die prijs kan het uit om het nog eens te proberen. Maar ik betaal liever 2x zoveel als ik weet dat er wel een goede lineup staat.

Overigens wel hilarisch: in heel Twekkelerveld, de wijk waar de speakers op gericht stonden, is er de hele dag, groffe, groffe geluidsoverlast geweest. 's Middags kon je alles al goed horen, maar 's avonds was het echt een klereherrie. Zelfs van iemand in Enschede Zuid (~6km weg) gehoord dat ze het konden horen binnen. Hi-larisch. :D Misschien volgende keer de speakers maar richting het vliegveld richten, want ik kan me zo voorstellen dat er wat klachten zijn binnengekomen. :P
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 23:09 

Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Overigens wel hilarisch: in heel Twekkelerveld, de wijk waar de speakers op gericht stonden, is er de hele dag, groffe, groffe geluidsoverlast geweest. 's Middags kon je alles al goed horen, maar 's avonds was het echt een klereherrie. Zelfs van iemand in Enschede Zuid (~6km weg) gehoord dat ze het konden horen binnen. Hi-larisch. :D Misschien volgende keer de speakers maar richting het vliegveld richten, want ik kan me zo voorstellen dat er wat klachten zijn binnengekomen. :P

Heb mijn ouders (woon zelf op Twekkelerveld) er ook over gehoord. Heel apart, want zo hard stond het eigenlijk niet eens daarbinnen, en toen ik er heen fietste via de Hengelosestraat hoorde ik pas écht muziek toen ik voorbij de Langezijde (gebouw op UT) was en ik dus het terrein daadwerkelijk zag. Daarvoor hoorde je nog wel een beetje bass brommen maar nog lang niet zoveel als ik had verwacht. Maar ja, zo ligt het terrein nu eenmaal, valt vrij weinig aan te veranderen vrees ik.

Vitality schreef:
Snap ook niet dat er mensen zijn die hier naar toe gaan, als ze voor de tijd eigenlijk al weten dat de muziek niet hun smaak is.!

Weet niet of je mij hier ook mee bedoelt, maar ik ging er ook totaal niet voor de muziek heen, maar voor de gezelligheid :P noem ik dus ook niet als écht minpunt, omdat ik het wel wist. Tja, je woont in Enschede en je wil wat.

Eigenlijk zijn we in Nederland ook wel verschrikkelijk verwend hoor, heb je paar van de bekendste ter wereld er staan, is het nog niet goed :$ xd
Bericht Geplaatst op 01 mei 2013 23:34 

Hardtraxx Addict

Ik kon het 's avonds in Stadsveld ook nog horen :P Alsof je even buiten de tent zat te chillen en toch nog beetje mee kon luisteren
Bericht Geplaatst op 02 mei 2013 11:42 

Hardtraxxer

Ook op Helmerhoek konden ze vrolijk meegenieten van het geluid. Er was dus wel degelijk bass aanwezig :cool:

Je hebt hier zoals Steffnov al zegt de grootste hardstyle dj's vd wereld staan in combinatie met twee toch wat rauwere afsluiters voor slechts een tientje en toch blijven we weer klagen met zn allen.. :lol: Eigenlijk te gek voor woorden.

Binnengekomen bij de Bass Modulators en kan niet anderss zeggen, wat hebben die mannen een heerlijke drive in hun platen! Jammer dat ze zo vroeg op de dag stonden. Deepack is zoals Deepack altijd is, draaien vrolijk wat ze zelf draaien willen en dan hoor je inderdaad Sloopvergunning en The Record Breaking om 4uur in de middag xd Bij de sets van Headhunterz, DBSTF, Psyko Punkz, Wildstylez totaal niet opgelet en ook de Alpha2 zijn compleet langs me heengegaan. Ook de A2 hadden een niet al te spannend setje hoorde ik later?
B-Front maakte weer een hoop goed met oa Delusion, Fatality, Mysterias, Chemical en de knalplaat vd dag; The Fusion of Sound! :love:

Al met al zat het organisatorisch behoorlijk goed in elkaar voor een eerste editie. De ingang, muntenbalie, de barren, eetkraampjes, eigenlijk nergens hoeven wachten en liep telkens mooi door. Volgend jaar zeker weer aanwezig :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten