Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doe dan rechtsvoor, is makkelijker met bier (toch..?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ronzz schreef:
Doe dan rechtsvoor, is makkelijker met bier (toch..?)

Bij de main wel ja, die barren zullen wel weer rechts aan de waterkant staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk bij bobfront wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vierkant rammen bij zowel b-front als nc rechtsvoaah bij de bar
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 09:31 
 
Hardtraxxer

Loop toch al de hele dag te snoeien, pinserren en oliepompen. Komt goed!!!! :yay:

Begin er toch wel zin in te krijgen. Ook de line-up ben ik best wel enthousiast over, was eigenlijk nooit van de raw maar hier staan toch lekker namen pohhhhhh. Voor zover ver op de main de euforische namen, zijn 00k altijd goed en op de hardcore eindelijk een keer angerfist op een festival meemaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2017 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Vierkant rammen bij zowel b-front als nc rechtsvoaah bij de bar

B-Front links voor. Denk dat er wederom geen barren in de Raw geplaatst worden. En hopelijk eindelijk de raw tent groter dit jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 11:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ook wel ergens links of rechts voor bij NC of Bobfront greotjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:50 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Een gloednieuw masker, nieuwe tracks... en vooral ZWAAR geschut tijdens de tijdens killershow van Warface - Heavy Artillery! Zorg dat je nog wat energie overhoudt, want van 23:30 tot 00:00 gaat deze baas dwars door de geluidsbarrière heen op HARDFEST 2017 - The Hardest Kingdom | Official. Don't miss out!


Zojuist bericht op Facebook dat Warface de main afsluit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

begin al echt wel heeeuuul veel zin te krijgen! Eerste outdoor feest van het jaar voor mij :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
begin al echt wel heeeuuul veel zin te krijgen! Eerste outdoor feest van het jaar voor mij :woot:

Zelfde hier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben ook weer van de partij, scheelt ook wel voor me dat ik gewoon op de campus in Enschede woon dus ik ga van de muziek genieten of ik het nou wil of niet haha. Ik denk dat ik voornamelijk op de main/raw ga staan, maar voor N-vitral wil ik sowieso even de Hardcore stage bezoeken. Dus, mocht je iemand als een idioot zien snoeien met zijn Defqon.1 petje op dan ben ik dat waarschijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2017 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Angerfist sluit de HC af van 2245-0000 :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 10:21 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Kickroll kings and queens! Liefhebber van Raw en dikke kicks? Sluit HARDFEST 2017 - The Hardest Kingdom | Official af van 23:00 - 00:00 op de Raw stage met Delete!


Wou eigenlijk graag bij Warface afsluiten op de main. Maar door dit is mijn keuze snel gemaakt
Afsluiten bij Delete :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface zou het sowieso niet worden voor mij, ligt een beetje aan de rest of het Angerfist of Delete wordt. Vermoed Angerfist want Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 10:35 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Had zooo gehoopt dat Delete eerder stond

Had ook verwacht dat Rebelion af zou sluiten.
sonnebloem schreef:
Warface zou het sowieso niet worden voor mij, ligt een beetje aan de rest of het Angerfist of Delete wordt. Vermoed Angerfist want Angerfist
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij goed nieuws want dat betekent dat die op SSZD weer lekker vroeg in de avond staat gepland. Dan mag Rebelion daar afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toppa van vorig jaar even doorgelezen, mag hopen dat het dit jaar beter geregeld wordt met de ruimte op de raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was idd redelijk druk bij de raw (lees: tent te klein). Aangezien AF verbeteringen beloofd heeft voor Hardfest door het wegvallen van Fantasy hoop ik maar dat ze geïnvesteerd hebben in de ruimte van deze area.

Delete afsluiter voor mij optimaal, mooi iets om naar toe te leven en de boel goed af te sluiten, waarnaast het hopelijk ook wat rustiger zal zijn in de raw door de waarschijnlijk hogere aantrekkingskracht van Warface en Angerfist voor het gemiddelde publiek.

Ik hoop trouwens zo dat Zatox wat The R3bels classics erin gaat gooien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
waarnaast het hopelijk ook wat rustiger zal zijn in de raw door de waarschijnlijk hogere aantrekkingskracht van Warface en Angerfist voor het gemiddelde publiek.


En Radical wss voor Warface waar ook vast het merendeel heen gaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen dat Delete een setje á la Rebirth neer gaat zetten :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hoppa delete als afsluiter. Dan heb je inderdaad het hoogte punt als laatst. Vorige jaar was elke set na delete minder. Dat is toch minder leuk. Dat wordt dus helemaal
Hekzitter schreef:
badr hari
gaan dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 13:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Warface zou het sowieso niet worden voor mij, ligt een beetje aan de rest of het Angerfist of Delete wordt. Vermoed Angerfist want Angerfist

Dit.

sonnebloem schreef:
Toppa van vorig jaar even doorgelezen, mag hopen dat het dit jaar beter geregeld wordt met de ruimte op de raw.


Weet je dat van jezelf niet meer dan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JB12394 schreef:
Awethority schreef:
waarnaast het hopelijk ook wat rustiger zal zijn in de raw door de waarschijnlijk hogere aantrekkingskracht van Warface en Angerfist voor het gemiddelde publiek.


En Radical wss voor Warface waar ook vast het merendeel heen gaat :thumbsup:


Ja, en dan hopen dat B-Front voor Delete draait :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front staat op de main van SSZD dus daar zal die redelijk op het einde draaien. Hier zal B-Front ergens laat in de middag, begin van de avond draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2017 14:11 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
B-front staat op de main van SSZD dus daar zal die redelijk op het einde draaien. Hier zal B-Front ergens laat in de middag, begin van de avond draaien.


Hahaha begint nu wel te kriebelen. Loop ook al de hele tijd te speculeren over de TT, hoop/denk dat deze morgen of vrijdag komt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten