Vorig jaar was idd redelijk druk bij de raw (lees: tent te klein). Aangezien AF verbeteringen beloofd heeft voor Hardfest door het wegvallen van Fantasy hoop ik maar dat ze geïnvesteerd hebben in de ruimte van deze area.
Delete afsluiter voor mij optimaal, mooi iets om naar toe te leven en de boel goed af te sluiten, waarnaast het hopelijk ook wat rustiger zal zijn in de raw door de waarschijnlijk hogere aantrekkingskracht van Warface en Angerfist voor het gemiddelde publiek.
Ik hoop trouwens zo dat Zatox wat The R3bels classics erin gaat gooien
