Doe dan rechtsvoor, is makkelijker met bier (toch..?)
Bij de main wel ja, die barren zullen wel weer rechts aan de waterkant staan.wrote:Doe dan rechtsvoor, is makkelijker met bier (toch..?)
Bij de main wel ja, die barren zullen wel weer rechts aan de waterkant staan.wrote:Doe dan rechtsvoor, is makkelijker met bier (toch..?)
B-Front links voor. Denk dat er wederom geen barren in de Raw geplaatst worden. En hopelijk eindelijk de raw tent groter dit jaar..wrote:Vierkant rammen bij zowel b-front als nc rechtsvoaah bij de bar
Zojuist bericht op Facebook dat Warface de main afsluitEen gloednieuw masker, nieuwe tracks... en vooral ZWAAR geschut tijdens de tijdens killershow van Warface - Heavy Artillery! Zorg dat je nog wat energie overhoudt, want van 23:30 tot 00:00 gaat deze baas dwars door de geluidsbarrière heen op HARDFEST 2017 - The Hardest Kingdom | Official. Don't miss out!
Zelfde hierwrote:begin al echt wel heeeuuul veel zin te krijgen! Eerste outdoor feest van het jaar voor mij
Wou eigenlijk graag bij Warface afsluiten op de main. Maar door dit is mijn keuze snel gemaaktKickroll kings and queens! Liefhebber van Raw en dikke kicks? Sluit HARDFEST 2017 - The Hardest Kingdom | Official af van 23:00 - 00:00 op de Raw stage met Delete!
Had ook verwacht dat Rebelion af zou sluiten.wrote:Had zooo gehoopt dat Delete eerder stond
wrote:Warface zou het sowieso niet worden voor mij, ligt een beetje aan de rest of het Angerfist of Delete wordt. Vermoed Angerfist want Angerfist
En Radical wss voor Warface waar ook vast het merendeel heen gaatwrote:waarnaast het hopelijk ook wat rustiger zal zijn in de raw door de waarschijnlijk hogere aantrekkingskracht van Warface en Angerfist voor het gemiddelde publiek.
gaan dit jaar.wrote:badr hari
Dit.wrote:Warface zou het sowieso niet worden voor mij, ligt een beetje aan de rest of het Angerfist of Delete wordt. Vermoed Angerfist want Angerfist
Weet je dat van jezelf niet meer dan?wrote:Toppa van vorig jaar even doorgelezen, mag hopen dat het dit jaar beter geregeld wordt met de ruimte op de raw.
Ja, en dan hopen dat B-Front voor Delete draaitwrote:En Radical wss voor Warface waar ook vast het merendeel heen gaatwrote:waarnaast het hopelijk ook wat rustiger zal zijn in de raw door de waarschijnlijk hogere aantrekkingskracht van Warface en Angerfist voor het gemiddelde publiek.
Hahaha begint nu wel te kriebelen. Loop ook al de hele tijd te speculeren over de TT, hoop/denk dat deze morgen of vrijdag komt.wrote:B-front staat op de main van SSZD dus daar zal die redelijk op het einde draaien. Hier zal B-Front ergens laat in de middag, begin van de avond draaien.