Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Feest: Hardfest
Datum: 27-04-2017
Tijd: 12:00 - 00:00
Locatie: Universiteit Twente
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.hardfest.nl/
Prijs:
Early Bird €18,00 (Excl.)
Regular €25,00 (Excl.)

➜ LOYALITEITSACTIE / START EARLYBIRDVERKOOP
Ook dit zullen wij weer een mail versturen naar onze loyale hardere stylen bezoekers - zij hebben voorrang op het kopen van tickets!
Concreet houdt dit in dat de degene die de ticket(s) heeft aangeschaft vanavond (12 januari) een mail van ons ontvangt met een unieke code. Deze persoon kan dan direct earlybirdtickets kopen – nog vóór aanvang van de reguliere earlybirdverkoop die op woensdag 25 januari om 19:00 uur begint.

› Earlybird: €18,00 => €7,- korting op de Regular tickets!

Line-up:

› HARDFEST MAIN

Radical Redemption
Noisecontrollers Classics
Ran-D vs Digital Punk
Frequencerz
Warface Heavy Artillery
Zatox Classics
Crypsis Live
Bass Modulators
Hard Driver
Cyber
Rebourne
Crisis Era
Dymonic
MC: Villain

› HARDFEST RAW

B-Front
E-Force Album Showcase
Requiem
Regain
Sub Zero Project
D-Sturb
Rebelion live
Phuture Noize
Delete
Unresolved Live
Prefix & Density
Tartaros
Conflate
MC: Nolz

› HARDCORE

Angerfist
Partyraiser
Destructive Tendencies
Dr. Peacock
Nosferatu
Dj AniMe
N-Vitral
Restrained
The Vinyl Junk
Planet X
MC: Syco
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien weer aanwezig hier. Vorige 2 edities zijn prima bevallen en het is ook niet ver van huis. Line-up ook best prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:37 
 
Hardtraxxer

Je haalt twee jaar geleden een complete Classic stage weg en plaatst daar 'slechts' 2 acts voor terug op de main. Je hebt al een complete RAW stage, maar plaatst alsnog 4 raw acts op de main... Tjah :x

Prima line-up natuurlijk voor nog geen twee tientjes, maar had met het verdwijnen van Fantasy Island toch iets meer verwacht eigenlijk. Had op de main dan ook daadwerkelijk alleen mainstream/euforische acts geplaatst en ergens op het terrein nog plek gezocht voor een Classic stage. Had makkelijk gekund lijkt me, zal geeneens heel veel duurder zijn maar dan had je het hele spectrum aan hardstyle toch een stuk uitgebreider aangeboden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel aanwezig maar dat komt omdat het dichtbij is! Line-up valt mij persoonlijk erg tegen :/ Met een beetje een gunstige timetable kan ik me wel vermaken denk ik :D Voor mij interessant:

› HARDFEST MAIN
Noisecontrollers Classics
Frequencerz
Zatox Classics (mits hij echt classics gaat draaien)
Bass Modulators
Cyber

› HARDFEST RAW
B-Front
Regain
Sub Zero Project
Phuture Noize
Prefix & Density
Tartaros
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel jammer dat weer een feest een raw feest moet worden :/ Dik aan het twijfelen nu, vorig jaar heel wat mooie feestjes gehad maar de line up van Hardfest 2016 was muzikaal gezien zo ontzettend gruwelijk. Had al we gedacht dat ze hier dit jaar niet aan konden tippen maar vergelijk de line up van de main eens met een gedeelte van die van vorig jaar.

14:00 - 15:00: Sound Rush
15:00 - 16:00: Wildstylez Classics
16:00 - 17:00: Josh & Wesz
17:00 - 18:15: Noisecontrollers Classics
18:15 - 19:30: Audiotricz
19:30 - 20:30: D-Block & S-te-Fan
20:30 - 21:30: Bass Modulators

Jezus Christus, dat was me een gruwelijke line-up. :worship: Toen afsluitend 2 raw setjes, nu 6 (!) Raw acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:43 
 
Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Svennn schreef:
Je haalt twee jaar geleden een complete Classic stage weg en plaatst daar 'slechts' 2 acts voor terug op de main. Je hebt al een complete RAW stage, maar plaatst alsnog 4 raw acts op de main... Tjah :x


Ik denk dat ze meer mensen naar de mainstage trekken en überhaupt naar Hardfest als ze meer raw acts (jammer genoeg ja, mee eens) op de main plaatsen ;)

Snap ik, maar bij het schrappen van Fantasy Island gaven ze aan met Hardfest extra uit te pakken. Ik zie niet in waar ze nu extra hebben uitgepakt, t.o.v. vorige edities van Hardfest. Sterker nog, als Classic liefhebber moet je het met 2 uurtjes doen en houd je echt van euforische hardstyle heb je een aantal, niet hele grote namen aan het begin van de dag. Thats it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit jaar weer een stukje verder reizen op Koningsdag. 2015 Beat the Bridge en dat beviel me prima. Heb me vorig jaar op Hardfest verontwaardigd over de hoeveelheid dagjesmensen/mensen die je raar aankijken als je lekker gek losgaat. Eens en nooit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tevreden over de line up. Genoeg interessante namen, zeker voor dit geld! Blijft jammer dat er geen classic stage meer te vinden is hier..
NC classic, crypsis live, b-front, e-force, regain, PN, Delete, Prefix& Density, N-virtal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Noisecontrollers Classics
Frequencerz
Zatox Classics
Crypsis Live
Bass Modulators
Cyber
Rebourne

B-Front
E-Force Album Showcase
Phuture Noize
Delete
Prefix & Density
Tartaros


Voor mij dik in orde :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ondanks dat HardFest meestal een zekerheidje is, ben ik toch wat teleurgesteld. Het wordt vast wel weer een prima dagje, maar ik zou graag zien dat ze toch zo af en toe eens meer de niches op zouden durven zoeken, en niet puur voor de grote hap zouden gaan.

De line ups zijn voorspelbaar en grotendeels gevuld met voor mij redelijk inwisselbare acts, waarnaast area's die juist de variatie opzochten (Classics op Hardfest, Millennium op Fantasy, bijvoorbeeld) al snel weer geschrapt worden als de eerste resultaten niet geheel voldoen. De mainstage nu grotendeels vullen met (zij het wat meer mainstream) raw acts getuigt hier ook van, en bij de hardcore wordt ook puur op de hype gespeeld qua grote namen.

Commercieel de beste keuze natuurlijk (in die zin geef ik ze ook groot gelijk), maar ik moet zeggen dat Absolutely Fresh bij mij, zeker na het aflassen van Fantasy, toch wel de gunfactor verloren heeft. Ik heb mijn mening altijd in de feedback forms verkondigd, maar blijkbaar is er, naar de maatstaven van AF, toch te weinig vraag naar. Desalniettemin gaan we ons natuurlijk wel vermaken, hopen op mooi weer :beer: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier sowieso niet aanwezig. Te ver
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2017 23:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een beetje een tegenvaller na de aankondiging dat er echt uitgepakt zou gaan worden hier na het aflasten van Fantasy Island. Erg jammer dat zo ongeveer de helft van de mainstage programmering ook raw is, hier hadden van mij nog wel 1 of 2 grote jongens uit de euforische kant bij mogen staan...

Hoe dan ook toch wel aanwezig aangezien het 5 minuten rijden is en zo ongeveer mij hele vriendenkring hier ook te vinden is.
En met de 2 classicsets, Bass Modulators, B-Front, Frequencerz, Hard Driver, Prefix & Density en Tartaros zal ik me muzikaal gezien ook wel goed vermaken. Hopelijk niet al te veel overlap in de timetable met deze namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 01:02 
 
Hardtraxxer

Ik schat de kans eigenlijk 0%, maar ik hoop toch dat Zatox deze draait :loving:

Da Revolutionists - Postal (Zatox Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag toch hopen dat ze dit jaar die raw tent een keer wat groter maken. Altijd al te weinig ruimte daar gehad, waardoor ik daar minder vaak was te vinden dan gewenst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Mag toch hopen dat ze dit jaar die raw tent een keer wat groter maken. Altijd al te weinig ruimte daar gehad, waardoor ik daar minder vaak was te vinden dan gewenst.

Ku' je rekenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 11:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
klapstoel schreef:
Mag toch hopen dat ze dit jaar die raw tent een keer wat groter maken. Altijd al te weinig ruimte daar gehad, waardoor ik daar minder vaak was te vinden dan gewenst.

Ku' je rekenen?


Reken dr moar niet op joo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
klapstoel schreef:
Mag toch hopen dat ze dit jaar die raw tent een keer wat groter maken. Altijd al te weinig ruimte daar gehad, waardoor ik daar minder vaak was te vinden dan gewenst.

Ku' je rekenen?


De tent zelf, niet de line-up. Ku' je lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Ik schat de kans eigenlijk 0%, maar ik hoop toch dat Zatox deze draait :loving:

Da Revolutionists - Postal (Zatox Remix)


Haha wat een episch filmpje. Heerlijk hoe iedereen de zonnedans uitvoert
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, ondanks dat ik het een aanfluiting vind dat de halve mainstage ook met rawmeuk gevult staat.
Gelukkig zal dat aan het einde van de dag zijn, en heb ik dan voldoende bier op om alles leuk te vinden.

Oja, en Kees gaat ook dus gezellig. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus eigenlijk zijn we het met elkaar eens dat die tent wat groter mag, ongeacht de raw hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
De jongens van absolutely fresh geven ook niets om de Raw en willen zich ook eigenlijk niet te diep in de Raw hype gooien.

???????
????????????

Het doet er helemaal niet toe of ze zich wel of niet in de raw hype willen meegaan of niet (althans volgens jou). Als je een feest organiseert zorg je dat de capaciteit van een tent groot genoeg is om het aantal bezoekers te kunnen opvangen, punt. Tevens je eigen fout als je nota bene zelf een raw stage programmeert, en dan zogenaamd niet in de hype willen meegaan. Dus lijkt me dan ook sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

klapstoel schreef:
Dus eigenlijk zijn we het met elkaar eens dat die tent wat groter mag, ongeacht de raw hype

Haha ja zeker. Was ook geen aanval of je kan rekenen, meer om aan te geven dat ik er niet op reken.


pim0412 schreef:
RTM93 schreef:
De jongens van absolutely fresh geven ook niets om de Raw en willen zich ook eigenlijk niet te diep in de Raw hype gooien.

???????
????????????

Het doet er helemaal niet toe of ze zich wel of niet in de raw hype willen meegaan of niet (althans volgens jou). Als je een feest organiseert zorg je dat de capaciteit van een tent groot genoeg is om het aantal bezoekers te kunnen opvangen, punt. Tevens je eigen fout als je nota bene zelf een raw stage programmeert, en dan zogenaamd niet in de hype willen meegaan. Dus lijkt me dan ook sterk.


Marc heeft dit op laatste nog in een interview met dj mag aangegeven(dit is dus zo terug te vinden, het stond in iedergeval in de papieren mag) en bovendien hoef ik me voor deze uitspraak niet te verantwoorden maar in tegenstelling tot andere organisaties ken ik de ins en outs van absolutely fresh wel. Ze willen gewoon een breed spectrum op de mainstage aanbieden en de Raw liefhebbers tevreden stellen met een aparte tent maar ze zullen er niet zoveel aandacht insteken als de main.

En dan nog wat. Het terrein hinkt tegen z'n maximum aan dus het zal ook niet veel groter kunnen worden op deze locatie. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:
Ze willen gewoon een breed spectrum op de mainstage aanbieden en de Raw liefhebbers tevreden stellen met een aparte tent maar ze zullen er niet zoveel aandacht insteken als de main.


Door.... 65% van de mainstage met raw in te vullen? :whistle:



Dymonic zal wel openen
Cyber
Rebourne
Noisecontrollers classic
Bass Modulators
Zatox classic.

Zo iets programmeren ze wel tot een uurtje of 6 gok ik.

Dan een mooie overgang met
Crisis era
Hard driver
Frequencerz
Crypsis live
Ran-d vs digital Punk
Warface Heavy artillery
Radical redemption

5u en 2x 30 minuten setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 15:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Crisis Era verwacht ik na Dymonic en daarna Rebourne. Of andersom.


Zoiets denk ik ook.. Ik vind het sowieso bijzonder dat Crisis Era geboekt wordt! Waarom zou je dat doen/willen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
DonnyD schreef:
Zoiets denk ik ook.. Ik vind het sowieso bijzonder dat Crisis Era geboekt wordt! Waarom zou je dat doen/willen? xd


Vind Crisis Era zelf opzich best vet. Ze doen vaak datgene wat anderen niet doen. Ben echter bang dat niet veel mensen een kaartje kopen in Nederland voor Crisis Era. Snap niet dat er dan niet een Devin Wild, Sound Rush wordt neergezet o.i.d.?

Dit vind ik ook en ik ben ook zeker benieuwd naar crisis era.
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten