Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 08:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echht tegen al m'n verwachtingen in een heel fijn feestje gehad!

Kwamen binnen bij Noisecontrollers. Zaten een aantal heerlijke nummers tussen. Verbaas me er altijd weer over hoe hard die kicks live klinken. Space We Created klapt er ook altijd zo lekker op. Wel jammer dat er zoveel nieuwere tracks werden gedraaid. Viel me uiteindelijk toch wat tegen.

Daarna naar Requiem die een prima set draaide. Wel even overschakelen aagezien het bpm toch wel wat hoger lag dan bij Noisecontrollers. Daarna koning B-Front. Moet heel eerlijk zeggen dat ik jammer het vind dat B-Front niet wat meer doormixt. Voor m'n gevoel zit er zo weinig drive in, jammer. Wel heerlijk al die nummers weer live gehoord te hebben. Beetje wegdromen en als de kick er is keihard stampen.

Daarna een hapje gegeten. We konden op de plek waar wij zaten Zatox goed horen. Nou, daar was weinig classics aan. Heb volgens mij alleen Shiverz gehoord... Ben ondertussen wel naar de wc geweest, dus heb niet alles meegekregen, maar was er niet rauwig om, helemaal niet toen ik van vrienden die er wel waren geweest hoorde hoe kaas het was.

Daarna een klein stukje Hard Driver meegepakt. Prima op vermaakt, maar niet veel bijzonders. Daarna Phuture Noize. Wat een set. Echt genoten van elke seconde. En inderdaad afsluiten met Chaos and Order. Man man man puur goud. Liefde voor deze man.

Daarna naar Frequencerz op de main gegaan. Draaiden ook wel een lekker setje. Had op dat moment wel zin in allemaal bekende hitjes. Beetje meeschreeuwen en raggen. Dus dat kwam goed uit. Ook het Defqon anthem nog voorbij horen komen. Lekker hoor! Na Frequencerz naar huis gegaan.

Al met al een zeer geslaagde dag gehad. Ook overal steeds genoeg ruimte (L) Soms is het zo druk op feestjes dat je helemaal niet lekker meer kunt dansen, dus extra fijn dat er hier genoeg ruimte was. Geluid ook prima, alleen op de raw inderdaad een beetje zacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 09:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Lnka schreef:
Broken Balance schreef:
Zatox "classics" HAHA, dacht je dat BH erg was? Dacht je dat A2 slecht was? Zatox zit op een compleet nieuw dieptepunt. Kick edits, alleen maar platen van 2011 en nieuwer, hardcore edits, recente platen en verkrachting van al doodgedraaide klassiekers. Lachte me dood, draaide bijna de tent leeg.


Echt vreselijk, waarom toch? :cry: M'n vriend en ik snapten er hélemaal niets van. Had zoooooo veel beter gekund met de nummers die hij gemaakt heeft want hij heeft ontzettend lekkere nummers! Maar toch... Zelfs zonder enige/al te hoge verwachtingen was dit een compleet dieptepunt.


Ga dan na 2 nummers weg, stem met je aanwezigheid. Je kon al verwachten dat het kut was n.a.v. ervaringen van andere forumleden.


Was aan t eten dus daar kon je alles goed horen, zat achter de main. En de leegheid liet zich al spreken.

Geluid stond soms idd zacht. Bij Bass Modulators ook. Bij de hardcore stond t wel hard en zuiver.

Was zat ruimte overal wel, pluspunt.

En veel mensen gingen maar naar Zatox want het was daarnaast of Rebelion en een stukje Regain of Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed, even kijken wat ik nog op kan brengen:

Rond een uurtje of 3 binnengekomen en een kluisje gepakt en munten gehaald, vervolgens begonnen bij de hc waar N-Vitral draaide. Tempo zat er al lekker in en de eerste biertjes gingen soepel naar binnen. Om 4 uur naar de op voorhand al set van de dag: NC classics. Heerlijk staan genieten en +1 voor pavo - communicate. Ook nog even gemeet met Stan en Kees en scheen ook BB gezien te hebben. Na NC nog even Bass Modulators erbij aangeplakt welke ook gewoon fijn draaiden. Toen voor het eerst de raw opgezocht bij B-Front waar alles er ook lekker op klapte. Ook mn eerste keer rebelion en regain gehad als ik me niet vergis, echt wel fijn om dat live eens mee te maken. Na een stukje Phuture Noize hem weer aangetrapt naar de main voor crypsis live, altijd goed naar mijn idee. Tussendoor ook nog even een goed pitabroodje in de mik gedrukt en afgesloten bij peacock en angerfist, vaste prik. Mooi dat crypsis, act of rage en radical nog even kwam koekeloeren on stage en elkaar afwisselden met het masker :corn:

Op de raw werd ik ook nog aangesproken door iemand van hier, die liet zien dat hij was ingelogd op HT :cool: Roept u maar.

Kortom, mooi daggie gehad en op naar volgend jaar :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 10:58 
 
Hardtraxxer

Zatox "classics" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 12:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Iemand die trouwens bij Regain was en weet wat zijn laatste plaat was? Klonk meer als een industrial plaat dan een hardstyle plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Daarna koning B-Front. Moet heel eerlijk zeggen dat ik jammer het vind dat B-Front niet wat meer doormixt. Voor m'n gevoel zit er zo weinig drive in, jammer. .


Ben het hiermee wel eens. Vind B-Front nummers echt goud, maar zijn mid-intro's zijn best saai en hij mixed zo traag door. Soms valt het daardoor best aardig dood in de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Iemand die trouwens bij Regain was en weet wat zijn laatste plaat was? Klonk meer als een industrial plaat dan een hardstyle plaat.

Misschien de collab met I:Gor of Dither?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 13:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Broken Balance schreef:
Iemand die trouwens bij Regain was en weet wat zijn laatste plaat was? Klonk meer als een industrial plaat dan een hardstyle plaat.

Misschien de collab met I:Gor of Dither?


Nee die draaide hij er voor, dit waren wel echt kicks a la 2011/2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Daarna een hapje gegeten. We konden op de plek waar wij zaten Zatox goed horen. Nou, daar was weinig classics aan. Heb volgens mij alleen Shiverz gehoord... Ben ondertussen wel naar de wc geweest, dus heb niet alles meegekregen, maar was er niet rauwig om, helemaal niet toen ik van vrienden die er wel waren geweest hoorde hoe kaas het was.


Dit moet een nieuwe term gaan worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha oeps :lol:

Was net wakker toen ik dit typte :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:

Op de raw werd ik ook nog aangesproken door iemand van hier, die liet zien dat hij was ingelogd op HT :cool: Roept u maar.


Dat was ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
sonnebloem schreef:

Op de raw werd ik ook nog aangesproken door iemand van hier, die liet zien dat hij was ingelogd op HT :cool: Roept u maar.


Dat was ik :thumbsup:


Haha nice! Hoe wist je eigenlijk dat ik een HT'er was? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:55 
 
Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
[+_+] schreef:
sonnebloem schreef:

Op de raw werd ik ook nog aangesproken door iemand van hier, die liet zien dat hij was ingelogd op HT :cool: Roept u maar.


Dat was ik :thumbsup:


Haha nice! Hoe wist je eigenlijk dat ik een HT'er was? :P


Bij bfront en phuture noize expres links vooraan gaan staan en af en toe een mooie pinsir gedaan, met de hoop eindelijk keer iemand van HT te spreken hehe. Had trouwens een oranje cowboii hoed met nl vlag erop
Maar helaas zonder succes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwami schreef:
Had trouwens een oranje cowboii hoed met nl vlag erop

Hier ging het mis
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:

Op de raw werd ik ook nog aangesproken door iemand van hier, die liet zien dat hij was ingelogd op HT :cool: Roept u maar.



Hij moet hij zich anders kenbaar maken. "Hallo, ik ben vierkant haakje open, plus, underscore, plus, vierkant haakje sluiten." :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
[+_+] schreef:
sonnebloem schreef:

Op de raw werd ik ook nog aangesproken door iemand van hier, die liet zien dat hij was ingelogd op HT :cool: Roept u maar.


Dat was ik :thumbsup:


Haha nice! Hoe wist je eigenlijk dat ik een HT'er was? :P

Beetje research gedaan nadat jij iets had gepost over je website met drone foto's.
Ook een paar gasten uit de groep waar je mee was hadden wel een bekende kop( waarschijnlijk uit het leden van Hardtraxx topic).
Dus vandaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grim schreef:
sonnebloem schreef:

Op de raw werd ik ook nog aangesproken door iemand van hier, die liet zien dat hij was ingelogd op HT :cool: Roept u maar.



Hoe moet hij zich anders kenbaar maken. "Hallo, ik ben vierkant haakje open, plus, underscore, plus, vierkant haakje sluiten." :D

haha ja idd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezellig feestje gehad, maar muzikaal gezien niet echt om naar huis te schrijven.
We kwamen binnen bij Crisis Era, dat bleek inderdaad Crisis te zijn... Wat was dit kut zeg.
Toen naar SZP, paar leuke platen maar ook kut platen zoals bijv Rumble in the Jungle..
Daarna bij Cyber geweest, naar mijn mening best een leuke set ^^
Vervolgens Noisecontrollers, echt een hele dikke set! Wel de standaard meuk op een paar tracks na, maar dat mocht de pret niet drukken! Prob's voor Pounding Senses, wat een dikke plaat is dat toch!
Daarna uurtje BM, was prima te doen verder.
Toen naar B-Front, die gewoon weer een heerlijke set neer zet. Ook dikke probs voor de Titan tracks :thumbsup:
Daarna wat gaan eten, om daar te horen of Zatox nog wat was. Maar het enige gevoel dat dit bij mij opwekte waren dikke tranen. Samen met Kees en Dennis vol verbazing lopen luisteren naar de drama en meuk die hij draaide. Wat een verschrikking is die man.
Hierdoor laatste half uurtje van Regain meegepakt, hier bleek wel weer dat Raw echt totaal niet mijn ding is. Overigens ook niet die van Kees, want hij moest er letterlijk van kotsen. Hierdoor het meeste van Phuture Noize buiten gehoord, maar klonk ontzettend dik! Vond overigens de sfeer op de raw wel erg apart en kut.
Ook Crypsis nog even meegepakt, vond ik ook niet veel aan omdat hij continu tussen de 165 en 180 bpm stond te draaien. Daarna Frequencerz met veel hitjes, ben gebleven voor m'n gf die dat helemaal te gek vond en daarna lekker naar huis gegaan.

TL:DR
++++ Noisecontrollers & B-Front
++ Cyber & Phuture Noize
+ BM
---- Crisis Era & Zaadtox
-- Munt prijs (1.71?!?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
Grim schreef:
sonnebloem schreef:

Op de raw werd ik ook nog aangesproken door iemand van hier, die liet zien dat hij was ingelogd op HT :cool: Roept u maar.



Hoe moet hij zich anders kenbaar maken. "Hallo, ik ben vierkant haakje open, plus, underscore, plus, vierkant haakje sluiten." :D

haha ja idd xd


:lol:

en wat:

StanDuif schreef:
Overigens ook niet die van Kees, want hij moest er letterlijk van kotsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 00:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rond half 3 binnen en na de gebruikelijke zaken zoals een kluisje, munten halen en een rondje over het terrein maken een kijkje genomen bij Cyber. Ik vind de 'God' tracks van hem echt erg lekker, maar heb deze helaas niet voorbij horen komen. Verder is er me niet heel veel van bijgebleven.

Toen meteen al het hoogtepunt van de dag: Noisecontrollers classics!!
Voor het grote deel natuurlijk wel de standaard tracks als Tonight en Attack Again, maar Addictive Fantasy, Escape en Silentium waren voor mij toch aangename verrassingen!

Bass Modulators was daarna helaas een beetje tegenvallend. Zoals wel vaker de laatste tijd kwam het bekende lijstje tracks weer voorbij. Na de eerste 2 of 3 platen van Ran-D & Digital Punk begon ik wel trek te krijgen dus ben even wat gaan eten.

Ondanks dat de vriendengroep bij de main bleef staan wilde ik toch een stukje van B-Front meepakken en om dan meteen Beyond Reality en What We Are mee te pikken was genieten.

Terug naar main voor de classics set van Zatox!! Tenminste, dat zou de bedoeling moeten zijn...
Wat een schandalige vertoning was dit zeg. Openen met Warning beloofde al niet veel goeds, maar toen hij daarna meteen de Headhunterz remix van Her Voice draaide dacht ik nog wel dat het goed zou komen. Helaas was de vreugde van korte duur, hij bleef maar platen van 1 of 2 jaar oud draaien met een plaat als Raw is My Legacy als absoluut dieptepunt. Heb geloof ik alleen Irreplaceable als echte Zatox classic gehoord, echt bedroevend.
En dan was die schreeuwerd van een Dave Raven er ook nog eens bij...

De uurtjes daarna maakten gelukkig wel veel goed! Hard Driver gooide er veel van zijn nieuwe album tracks op wat allemaal prima klonk. Crypsis Live vind ik altijd ontzettend vet. Dat mixwerk geeft mij zoveel extra energie mee!

Voor mij werd het feest afgesloten door Frequencerz die eigenlijk ook heel voorspelbaar draaiden, maar wel precies dat wat ik wilde horen. Het nieuwe Defqon Anthem klonk fijn en met onder andere Renegades #MV33 en The Paradox kon mijn laatste energie er uit!

Al met al wel weer een gezellig dagje gehad, blijft toch altijd fijn zo'n feestje op nog geen 5 minuten van huis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:

en wat:

StanDuif schreef:
Overigens ook niet die van Kees, want hij moest er letterlijk van kotsen.


Hij werd ineens misselijk en moest nekken haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook eindelijk bijgekomen van een leuk feest :sleep:

Hoopte nog wat mee te pikken van sub zero project maar moesten toch een dikke 20 minuten/halfuur wachten bij de ingang... fouilleren duurde vrij lang omdat het direct na het ticket scannen kwam en de rij dus niet door kon lopen omdat er bij sommige hele tassen werd ingekeken

Na de kluisjes en het eerste biertje meteen naar prefix en density gegaan die een heerlijk setje draaide. Hierna gesplitst van de groep om noisecontrollers classics te zien maar toch nog heel even gebleven toen d-sturb opende met menace en de pinsirboys zich lieten zien :clap:
Hierna gerend naar noisecontrollers die een van de sets van de dag neerzette.. heerlijke plaatjes gehoord :love:

Hierna wat gaan eten om weer energie op te doen voor koning Bob die weer een heerlijk setje draaide met de platen die ik wou horen.. hoogtepunt what we are :loving:
Regain niet veel van meegekregen veel gaan lopen drinken en praten tot phuture noize aan de beurt was die zoals de vorige keren live gezien te hebben weer net zo lekker was :loving:
Not afraid remix, suicidal superstar en chaos&order als afsluiter

Hierna veel geswitched tussen frequencerz en eforce om beide wat mee te maken... Bij frequencerz de welbekende hitjes gehoord en bij eforce wel helaas stresstest gemist maar draaide beide wel lekker.. Hierna teruglopen naar de auto omdat 1 maat om 8 uur weer moest werken.. maar lopend langs de main wou deze bikkel nog wel heel even radical redemption meepakken :thumbsup: Over het algemeen zeer vermaakt dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2017 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
We gaan steeds verder dus steeds meer tracks worden classics toch?


Nee zo werkt dat niet. Hardstyle Classics is de benaming voor een nieuwe stroming in de Hardstyle tussen +/- 2005-2011. Alles wat daarna kwam valt onder de categorie 'hokjes plaatsen' :P :beer:

OT: Leuk feestje gehad en vooral veel bijgekletst met bekenden.

+++ Noisecontrollers Classics
++ Sets van B-Front, Phuture Noize en Tartaros
+ Cyber - No Escape en WS x NC x BM - Bad Habits voor het eerst live gehoord :loving:

- - - Zatox. Er wordt vaak gezegd dat Da Tweekaz de clowns van de scene zijn, maar deze mafkees slaat echt
alles hoor!
- - De vloer van de raw die net als vorig jaar weer schuin afliep.

Verder was alles prima voor elkaar dus tot volgend jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aftermovie:

Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten