Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2017 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt al belachelijk veel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 13:16 
 
Hardtraxxer

Hoop wel dat het weer beetje goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Hoop wel dat het weer beetje goed is.


Als ik het zo bekijk wordt het koud kutweer >.< Warm aankleden kinders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weersverwachting is super! Hagel, natte sneeuw en 8 graden!

Godzijdank is de main een tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was het ook in de tent verkleumen als een malle, ben toen even een half uurtje bij zo'n opwarmpunt gaan staan aan de achterkant van de main. Wat dat betreft zijn de airmaxjes niet tof meer als je je voeten niet meer voelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Vorig jaar was het ook in de tent verkleumen als een malle, ben toen even een half uurtje bij zo'n opwarmpunt gaan staan aan de achterkant van de main. Wat dat betreft zijn de airmaxjes niet tof meer als je je voeten niet meer voelt

Dan weet ik niet wat voor tenten dat zijn, maar op SSZD vorig jaar had je als je midden in de tent stond aan een t-shirt voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
sonnebloem schreef:
Vorig jaar was het ook in de tent verkleumen als een malle, ben toen even een half uurtje bij zo'n opwarmpunt gaan staan aan de achterkant van de main. Wat dat betreft zijn de airmaxjes niet tof meer als je je voeten niet meer voelt

Dan weet ik niet wat voor tenten dat zijn, maar op SSZD vorig jaar had je als je midden in de tent stond aan een t-shirt voldoende.

Vond het vorig jaar in de tenten prima te doen wat temperatuur betreft. Kom het zelf in ieder geval prima uithouden met een t-shirtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is alleen de main in de tent? Hoop niet bfront en PN te hoeven missen omdat het weer dramatisch is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een handige tip van mijn kant. Een thermo-shirt helpt al heel veel tegen de kou, aangezien je het warm krijgt als die stof over je huid beweegt, en de wind daar niet zo snel doorheen snijdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Is alleen de main in de tent? Hoop niet bfront en PN te hoeven missen omdat het weer dramatisch is


main en raw waren vorig jaar tent inderdaad. HC was outdoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zie op mn telefoon gewoon nog een redelijk zonnige dag met een realfeel van 14 graden dus opzich dikke prima.
Denk dat het allemaal wel mee gaat vallen qua weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 16:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik wacht lekker af tot een of twee dagen van te voren. Haal dan wel een kaartje, als het weer zo kak is skip ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik wacht lekker af tot een of twee dagen van te voren. Haal dan wel een kaartje, als het weer zo kak is skip ik.


Je weet dat een dag of twee vantevoren morgen is he? Denk niet dat de weersvoorspelling nog veel gaan veranderen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin hier nu toch wel veel zin in te krijgen. Laatste keer feestje was een kleinschalig iets in het najaar 2016 dacht ik :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:05 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Begin hier nu toch wel veel zin in te krijgen. Laatste keer feestje was een kleinschalig iets in het najaar 2016 dacht ik :x

Ik ook. Normaal is dit me eerste festival van het seizoen. Nu heb ik dan gelukkig al een heerlijke legendarische zondag Rebirth festival meegepakt.

Anders begon m'n seizoen weer met kut weer.. Is al een paar jaar zo..
Zul je zien dat Intents weekend ook in het regen valt. 3x weekend festival gedaan, 2x DQ, 1x DB. Alle 3 in de regen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
sonnebloem schreef:
Begin hier nu toch wel veel zin in te krijgen. Laatste keer feestje was een kleinschalig iets in het najaar 2016 dacht ik :x

Ik ook. Normaal is dit me eerste festival van het seizoen. Nu heb ik dan gelukkig al een heerlijke legendarische zondag Rebirth festival meegepakt.

Anders begon m'n seizoen weer met kut weer.. Is al een paar jaar zo..
Zul je zien dat Intents weekend ook in het regen valt. 3x weekend festival gedaan, 2x DQ, 1x DB. Alle 3 in de regen..


Zou ook maar zo kunnen dat dit m'n grootste feestje van dit jaar wordt met het wegvallen van Fantasy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Floorplan
Afbeelding

Dichte en grotere tenten +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Weer die oranje schijt tent net als vorige jaar... Nu hij dicht is, lijkt het misschien groter dan vorige jaar omdat die half open was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Allebei de tenten zijn wel 1 mast langer dus moet wel iets groter zijn toch?
Daarnaast staan er ook wel wat meer hardere namen op de main dan vorig jaar dus verwacht wel iets minder drukte bij de RAW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 14:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scheelt dat ik vrij weinig bij de Hardcore ga komen, alleen bij Angerfist, dus regen zou niet het grootste probleem moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Volgens mij is de raw tent groter dan vorig jaar ja, maar volgens mij scheelt het niet gek veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 16:45 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

Hier een foto van vorig jaar, dus beide tenten zijn inderdaad één rij palen groter.

Had er in de raw dan nog een rij palen bij aan geplakt en de bar ook binnen geplaatst. Irritant dat je zoveel lopend volk hebt omdat de bar buiten de tent staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Met Svenn eens, er staat een rijtje extra palen en dat is mooi. Nu kunnen de mensen achteraan ook droog staan. Maar er had best een bar dichterbij kunnen staan.

Ik verwacht weer veel loopvolk die de Enschedese wandeldag gaan bewandelen op het terrein. Gelukkig voorin nooit al te veel last van.

EDIT:

Niet vergeten dat een gedeelte van de tent ook in beslag wordt genomen door de stage. Dus werkelijke ruimte is kleiner. Maar nu heb ik natuurlijk ook geen idee hoe druk het wordt. Zal wel niet uitverkocht raken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Niet vergeten dat een gedeelte van de tent ook in beslag wordt genomen door de stage. Dus werkelijke ruimte is kleiner. Maar nu heb ik natuurlijk ook geen idee hoe druk het wordt. Zal wel niet uitverkocht raken.


Dan nog issie groter dan vorig jaar hé :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hardcore stage is volgens mij identiek aan vorig jaar, dus dat worden weer Spartaanse praktijken.. Wilde nog een foto nemen van de andere stages, maar daar waren nog mensen aan het werk dus leek het me niet zo heel netjes.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten