Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet Mondello gewoon in BPM weer wat terug... Boeiend :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Lyst schreef:
Mr Lellebel schreef:
Veeeet! Danielle Mondello afsluiter :woot: Epic!

Weet niet of je daar zo blij mee moet zijn als TG weer op 160 bpm gaat draaien :P

Moeten ze dat niet doen :P

Idd, laten we het even leuk houden! :P

160 pffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 11:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klonk op decibel vorige keer anders prima, jij stond er zelf overigens ook :P
Alleen daarna de omschakeling terug naar een lager bpm is echt dodelijk voor de energie in die set, dus wat dat betreft is het niet zo netjes, maar je moet TG ook gewoon als afsluiter zetten klaar, draait makkelijk harder dan Daniele Mondello.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 19:45 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker setje van J.T.S. om in te komen. Is van HardClassics vorig jaar:

http://lsdb.nl/set/99444/jimmy-the-soun ... 11-11.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
aanwezig!

Nice! Leer ik eindelijk de baas van Off-Topic kennen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mondello afsluiter, dat wordt dus tot in de vroege uurtjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
aanwezig!

Goeie keuze Yorick ;) Het lijkt alsof je eindelijk wat smaak gekregen hebt :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei oei oei, het begint wel een beetje te kriebelen hoor... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oei oei oei, het begint wel een beetje te kriebelen hoor... :$

http://hyves.nl/ Hier kun je krabbe(le)n
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh maat, wat fijn... had ik echt behoefte aan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Heb hier nog geen fuck zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh ik wel heel veel zelfs waarom jij niet interpunctie knop is uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Geen idee man, komt denk ik omdat ik geen flauw idee heb van wat ik moet verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Iets zegt me dat je het daarom juist hartstikke vet gaat vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom je ook, Bas? Super toll :D
Ik denk dat ik wel ongeveer weet wat ik kan verwachten, maar ondanks/dankzij dat heb ik er echt HEUL HEUL HEUL veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran

Nee helaas niet, maar het concept staat me wel aan :) Ik luister de muziek thuis niet, maar ik denk dat het live heel goed uitpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live is er bijna niks fijner dan een diepe, ronde kick met een knoepertharde rollenede reverse :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Live is er bijna niks fijner dan een diepe, ronde kick met een knoepertharde rollenede reverse :yay:

Skribbler weet, zonder de reverse mag trouwens ook wel :drool: Maar neits gaat boven een gated kick of een reversed bass live :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, een dikke gated kick zonder reverse is ook prima... Maar goed... MORGENAVOND ZULLEN WE HET BELEVEN :D :yay: :clap: :love: :drool: (L) :innocent: :corn: :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geeetead kjiiiiccccckkkksssss ooooommffffffgggggg :love: :love: :love: :love: :love: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 08:21 
 
Hardtraxx Veteran

En de zin is er! Vandaag nog even werken tot 5, en dan 6 uur in de trein naar Amsterdam :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 09:19 
 
Hardtraxxer

Zinn annnnn ! :clap: :clap: :clap: vandaag aan het werk tot 5.. nu heerlijke set van danielo mondello aan 't beluisteren :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aankazig vanavond :D , komt er nog een mini-meeting :P ?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten