Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee
geregelde meetings zijn gay
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
aankazig

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 14:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpelweg
Geck-o schreef:
Gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat ingewikkelder:
Geck-o schreef:
Gruwelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OH MY GOD wat was Tuneboy heerlijk... TG draaide wat te snel vond ik, Danielle Mondelle was geweldig behalve Oh My God als voorlaatste plaat... beetje ongepast. Davide Sonar had ook een heel fijne set, alleen een paar platen die ik niet echt in de set vond passen.

Over het algemeen echt een geweldig feest gehad! En relaxt dat ik niet heel ver naar huis hoefde voor een paar uur slaap (dank je David :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Voor mij was TG juist de set van de avond, heerlijk van genoten :loving:
Verder was het gewoon het hele feest magistraal, behalve dan dat het zweet van het plafond af droop. Echt te ranzig :P en nogmaals bedankt David voor de slaappplek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Voor mij was TG juist de set van de avond, heerlijk van genoten :loving:
Verder was het gewoon het hele feest magistraal, behalve dan dat het zweet van het plafond af droop. Echt te ranzig :P en nogmaals bedankt David voor de slaappplek


Vertel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, af en toe voelde je gewoon een druppel... keek je om je heen, stond er niemand met een flesje water te zwaaien ofzo.
Zweet regen :P

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Je voelt ook echt wel dat het geen water-druppel is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 16:33 
 
Hardtraxx Newbie

Haha, wow, wat een feest. Was volgens mij wel de enige kleurling in het publiek, wat overigens aardig van de kaart was allemaal :).
De set van Davide en Tuneboy waren echt super... Die rollende bassen blijven top. Set van TG was wat mij betreft ook te snel.

In ieder geval een top avond gehad. Eens kijken wat a.s zaterdag brengt (ziggodome).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 12:32 
 
Organisator

Na een geweldige editie van Hardclassics Stile Italiano zijn wij ons alweer aan het voorbereiden voor het volgende feestje.
Aankomende zaterdag gaan we LOS in het Figee theater in Haarlem. Dj's als Gizmo, VOX & Coldfusion gaan er weer een prachtige avond van maken, dus zorg dat je erbij bent!!
Voor meer info en tickets check http://www.free2party.nl. :thumbup:

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten