Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Mr Lellebel schreef:
En Dirk, je gaat gewoon ;) Je kan achteraf ook nog bij mij crashen mocht je dat willen :)


Geldt dit nog, David? :$ Is van mij wel van belang of ik ga of niet. Echt geen zin om weer tering lang naar huis te moeten reizen achteraf...

Ja hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh yeah :D Dan ga ik mooi van de week een kaartje scoren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Oh yeah :D Dan ga ik mooi van de week een kaartje scoren :yay:

Goed bezig maat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dan ga ik niet meer hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ja dan ga ik niet meer hoor :P

Haha want? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Ja dan ga ik niet meer hoor :P

Haha want? :P

Ga toch niet met Skribbler in 1 huis slapen, ben je nu helemaal mal geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Ja dan ga ik niet meer hoor :P

Haha want? :P

Ga toch niet met Skribbler in 1 huis slapen, ben je nu helemaal mal geworden

Hmm oke ja, zit wat in. Sorry Dirk, Jurrien is bang voor je :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Dadelijk gaat hij zijn broekspijpen weer oprollen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahahahaha :lol:

Zal ik wel gewoon een korte broek aandoen, hoef ik die pijpen niet op te rollen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
hahahahahaha :lol:
Zal ik wel gewoon een korte broek aandoen, hoef ik die pijpen niet op te rollen :thumbup:

Was allemaal maar een grapje hoor :P
Gezellig juist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snapte ik al hoor ;)
Ik vind het ook gewoon grappig dat iets onschuldigs (warmte, dus broek oprollen) voor zoveel ophef kan zorgen... en stiekem hoop ik dat het me nog blijft achtervolgen :x

zal ik gewoon elk feest mijn broek oprollen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen is ook aanwezig trouwens :)

Zie dit nu pas dat je het er neer hebt gezet :P Maar kaartje is binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 11:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Voor de mensen die hierheen gaan hoop ik dat TG dit keer wel hun geniale set tot het eind door kunnen zetten. :P Echt ik wist niet wat ik meemaakte gedurende het eerste deel van zijn set op Decibel. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Voor de mensen die hierheen gaan hoop ik dat TG dit keer wel hun geniale set tot het eind door kunnen zetten. :P Echt ik wist niet wat ik meemaakte gedurende het eerste deel van zijn set op Decibel. :drool:

Ben echt zo benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou hier graag heen gaan... alleen geen maten die mee kunnen... alleen Trance generators zou ik al 30 euro voor neertellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanuit de organisator:
Afbeelding

EEN NACHT ITALIAN HARDSTYLE CLASSICS TIJDENS HARDCLASSICS


Italian Hardstyle classics met o.a. Tuneboy & Daniele Mondello tijdens HardClassics!

Het enorme enthousiasme waarmee de Italiaanse crème de la crème op hardstyle gebied ontvangen werd tijdens de voorgaande edities van HardClassics, heeft free2party doen besluiten een volledige editie aan onze pasta-minnende vrienden te wijten! Iets wat garant zal staan voor een avond fantastische beukers van het hoogste niveau zoals jullie inmiddels van free2party gewend zijn. Style Italiano heeft voor deze avond niemand minder dan Daniele Mondello, Tuneboy, Davide Sonar, Trance Generators & Jimmy the Sound op het menu staan. Tezamen met ons eigen residenten ColdFusion en als Primo de primeur van onze enige eigen Bonifacio, heeft deze editie alles in huis om een nacht te worden waar, zoals eerder al vermeld, zelfs de notoire orgies van Berlusconi een puntje aan kunnen zuigen!


Eerdere edities

Weet jij nog steeds niet hoe het er aan toe gaat tijdens HardClassics? Shame on you!
Check hier de after movie van de afgelopen editie van HardClassics in de Sand of kijk naar de vele vette HardClassics filmpjes op youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=4vStV5bFB48


Promo Mix HardClassics

Natuurlijk is er voor deze Keiharde Italiaanse editie ook weer een super vette promomix gemaakt door Coldfusion & G-Member. WAARSCHUWING!! Na het luisteren van deze promo mix lijken die laatste weken naar HardClassics tergend lang te duren…

http://www64.zippyshare.com/v/49473223/file.html


Kaart verkoop

Heb jij je HardClassics tickets voor deze zeer speciale editie nog niet in de pocket?
Tickets kun je bestellen via http://www.free2party.nl of bij alle Primera & Free-record shop filialen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Tegelijk met een lokaal feest waar ik al kaarten voor heb, maar HardClassics staat 100&% nog eens op het programma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 07:22 
 
Organisator

https://www.facebook.com/free2party?fref=ts

Gratis kaarten voor HardClassics winnen?

Like ons op Facebook & like dit bericht op facebook, neem tot aan 13 oktober 2012 de HardClassics Stile Italiano omslag foto op je pagina en maak hierna kans op vrijkaarten!!

p.s. De winnaars worden net als de winnaars van de goodybag actie op 10 oktober bekend gemaakt!

Succes :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:21 
 
Organisator

TIMETABLE HARDCLASSICS STILE ITALIANO

De komende week kan het aftellen beginnen voor de Italiaanse editie van Hardclassics,na maanden van wachten is het eindelijk dan zover.

Hardclassics Stile Italiano zal op 13 oktober losbarsten in de Sand en kan je 9 uur lang het beste uit de Italian Hardstyle geschiedenis tussen 1998 en 2005 verwachten.



Timetable HC Stile Italiano 13 Oktober 2012



22:00-22:45 Bonifacio

22:45-23:45 Speakerfreakz

23:45-00:45 Fusione Fredda a.k.a Coldfusion

00:45-02:00 Jimmy The Sound

02:00-03:15 Davide Sonar

03:15-04:30 Tuneboy

04:30-05:45 Trance Generator

05:45-07:00 Daniele Mondello



Tickets:

Heb je nog geen ticket voor dit event dan kan je deze nog bestellen via de site www.free2party.nl of bij alle Primera filialen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veeeet! Danielle Mondello afsluiter :woot: Epic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 05:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een tijdtafel! Zin zin zin zin zin zin zin zin zin!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Veeeet! Danielle Mondello afsluiter :woot: Epic!

Weet niet of je daar zo blij mee moet zijn als TG weer op 160 bpm gaat draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mr Lellebel schreef:
Veeeet! Danielle Mondello afsluiter :woot: Epic!

Weet niet of je daar zo blij mee moet zijn als TG weer op 160 bpm gaat draaien :P

Moeten ze dat niet doen :P
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten