Ja hoorwrote:Geldt dit nog, David?wrote: En Dirk, je gaat gewoonJe kan achteraf ook nog bij mij crashen mocht je dat willen
Is van mij wel van belang of ik ga of niet. Echt geen zin om weer tering lang naar huis te moeten reizen achteraf...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Oh yeah
Dan ga ik mooi van de week een kaartje scoren 
Goed bezig maatwrote:Oh yeahDan ga ik mooi van de week een kaartje scoren
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Ja dan ga ik niet meer hoor 
Haha want?wrote:Ja dan ga ik niet meer hoor
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Ga toch niet met Skribbler in 1 huis slapen, ben je nu helemaal mal gewordenwrote:Haha want?wrote:Ja dan ga ik niet meer hoor
Hmm oke ja, zit wat in. Sorry Dirk, Jurrien is bang voor jewrote:Ga toch niet met Skribbler in 1 huis slapen, ben je nu helemaal mal gewordenwrote:Haha want?wrote:Ja dan ga ik niet meer hoor
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Dadelijk gaat hij zijn broekspijpen weer oprollen 
hahahahahaha
Zal ik wel gewoon een korte broek aandoen, hoef ik die pijpen niet op te rollen
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Was allemaal maar een grapje hoorwrote:hahahahahaha![]()
Gezellig juist!
Snapte ik al hoor 
Ik vind het ook gewoon grappig dat iets onschuldigs (warmte, dus broek oprollen) voor zoveel ophef kan zorgen... en stiekem hoop ik dat het me nog blijft achtervolgen
zal ik gewoon elk feest mijn broek oprollen...
Ik vind het ook gewoon grappig dat iets onschuldigs (warmte, dus broek oprollen) voor zoveel ophef kan zorgen... en stiekem hoop ik dat het me nog blijft achtervolgen
zal ik gewoon elk feest mijn broek oprollen...
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 6 days ago
Zie dit nu pas dat je het er neer hebt gezetwrote:Jurheinen is ook aanwezig trouwens
Voor de mensen die hierheen gaan hoop ik dat TG dit keer wel hun geniale set tot het eind door kunnen zetten.
Echt ik wist niet wat ik meemaakte gedurende het eerste deel van zijn set op Decibel. 
Ben echt zo benieuwdwrote:Voor de mensen die hierheen gaan hoop ik dat TG dit keer wel hun geniale set tot het eind door kunnen zetten.Echt ik wist niet wat ik meemaakte gedurende het eerste deel van zijn set op Decibel.
Zou hier graag heen gaan... alleen geen maten die mee kunnen... alleen Trance generators zou ik al 30 euro voor neertellen
Vanuit de organisator:

EEN NACHT ITALIAN HARDSTYLE CLASSICS TIJDENS HARDCLASSICS
Italian Hardstyle classics met o.a. Tuneboy & Daniele Mondello tijdens HardClassics!
Het enorme enthousiasme waarmee de Italiaanse crème de la crème op hardstyle gebied ontvangen werd tijdens de voorgaande edities van HardClassics, heeft free2party doen besluiten een volledige editie aan onze pasta-minnende vrienden te wijten! Iets wat garant zal staan voor een avond fantastische beukers van het hoogste niveau zoals jullie inmiddels van free2party gewend zijn. Style Italiano heeft voor deze avond niemand minder dan Daniele Mondello, Tuneboy, Davide Sonar, Trance Generators & Jimmy the Sound op het menu staan. Tezamen met ons eigen residenten ColdFusion en als Primo de primeur van onze enige eigen Bonifacio, heeft deze editie alles in huis om een nacht te worden waar, zoals eerder al vermeld, zelfs de notoire orgies van Berlusconi een puntje aan kunnen zuigen!
Eerdere edities
Weet jij nog steeds niet hoe het er aan toe gaat tijdens HardClassics? Shame on you!
Check hier de after movie van de afgelopen editie van HardClassics in de Sand of kijk naar de vele vette HardClassics filmpjes op youtube.
View on YouTube
Promo Mix HardClassics
Natuurlijk is er voor deze Keiharde Italiaanse editie ook weer een super vette promomix gemaakt door Coldfusion & G-Member. WAARSCHUWING!! Na het luisteren van deze promo mix lijken die laatste weken naar HardClassics tergend lang te duren…
http://www64.zippyshare.com/v/49473223/file.html
Kaart verkoop
Heb jij je HardClassics tickets voor deze zeer speciale editie nog niet in de pocket?
Tickets kun je bestellen via http://www.free2party.nl of bij alle Primera & Free-record shop filialen.

EEN NACHT ITALIAN HARDSTYLE CLASSICS TIJDENS HARDCLASSICS
Italian Hardstyle classics met o.a. Tuneboy & Daniele Mondello tijdens HardClassics!
Het enorme enthousiasme waarmee de Italiaanse crème de la crème op hardstyle gebied ontvangen werd tijdens de voorgaande edities van HardClassics, heeft free2party doen besluiten een volledige editie aan onze pasta-minnende vrienden te wijten! Iets wat garant zal staan voor een avond fantastische beukers van het hoogste niveau zoals jullie inmiddels van free2party gewend zijn. Style Italiano heeft voor deze avond niemand minder dan Daniele Mondello, Tuneboy, Davide Sonar, Trance Generators & Jimmy the Sound op het menu staan. Tezamen met ons eigen residenten ColdFusion en als Primo de primeur van onze enige eigen Bonifacio, heeft deze editie alles in huis om een nacht te worden waar, zoals eerder al vermeld, zelfs de notoire orgies van Berlusconi een puntje aan kunnen zuigen!
Eerdere edities
Weet jij nog steeds niet hoe het er aan toe gaat tijdens HardClassics? Shame on you!
Check hier de after movie van de afgelopen editie van HardClassics in de Sand of kijk naar de vele vette HardClassics filmpjes op youtube.
View on YouTube
Promo Mix HardClassics
Natuurlijk is er voor deze Keiharde Italiaanse editie ook weer een super vette promomix gemaakt door Coldfusion & G-Member. WAARSCHUWING!! Na het luisteren van deze promo mix lijken die laatste weken naar HardClassics tergend lang te duren…
http://www64.zippyshare.com/v/49473223/file.html
Kaart verkoop
Heb jij je HardClassics tickets voor deze zeer speciale editie nog niet in de pocket?
Tickets kun je bestellen via http://www.free2party.nl of bij alle Primera & Free-record shop filialen.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Tegelijk met een lokaal feest waar ik al kaarten voor heb, maar HardClassics staat 100&% nog eens op het programma.
-
FOrganisator
- 33 posts member since 2010
- last seen Mar 2018
https://www.facebook.com/free2party?fref=ts
Gratis kaarten voor HardClassics winnen?
Like ons op Facebook & like dit bericht op facebook, neem tot aan 13 oktober 2012 de HardClassics Stile Italiano omslag foto op je pagina en maak hierna kans op vrijkaarten!!
p.s. De winnaars worden net als de winnaars van de goodybag actie op 10 oktober bekend gemaakt!
Succes :-)
Gratis kaarten voor HardClassics winnen?
Like ons op Facebook & like dit bericht op facebook, neem tot aan 13 oktober 2012 de HardClassics Stile Italiano omslag foto op je pagina en maak hierna kans op vrijkaarten!!
p.s. De winnaars worden net als de winnaars van de goodybag actie op 10 oktober bekend gemaakt!
Succes :-)
-
FOrganisator
- 33 posts member since 2010
- last seen Mar 2018
TIMETABLE HARDCLASSICS STILE ITALIANO
De komende week kan het aftellen beginnen voor de Italiaanse editie van Hardclassics,na maanden van wachten is het eindelijk dan zover.
Hardclassics Stile Italiano zal op 13 oktober losbarsten in de Sand en kan je 9 uur lang het beste uit de Italian Hardstyle geschiedenis tussen 1998 en 2005 verwachten.
Timetable HC Stile Italiano 13 Oktober 2012
22:00-22:45 Bonifacio
22:45-23:45 Speakerfreakz
23:45-00:45 Fusione Fredda a.k.a Coldfusion
00:45-02:00 Jimmy The Sound
02:00-03:15 Davide Sonar
03:15-04:30 Tuneboy
04:30-05:45 Trance Generator
05:45-07:00 Daniele Mondello
Tickets:
Heb je nog geen ticket voor dit event dan kan je deze nog bestellen via de site www.free2party.nl of bij alle Primera filialen
De komende week kan het aftellen beginnen voor de Italiaanse editie van Hardclassics,na maanden van wachten is het eindelijk dan zover.
Hardclassics Stile Italiano zal op 13 oktober losbarsten in de Sand en kan je 9 uur lang het beste uit de Italian Hardstyle geschiedenis tussen 1998 en 2005 verwachten.
Timetable HC Stile Italiano 13 Oktober 2012
22:00-22:45 Bonifacio
22:45-23:45 Speakerfreakz
23:45-00:45 Fusione Fredda a.k.a Coldfusion
00:45-02:00 Jimmy The Sound
02:00-03:15 Davide Sonar
03:15-04:30 Tuneboy
04:30-05:45 Trance Generator
05:45-07:00 Daniele Mondello
Tickets:
Heb je nog geen ticket voor dit event dan kan je deze nog bestellen via de site www.free2party.nl of bij alle Primera filialen
Veeeet! Danielle Mondello afsluiter
Epic!
Wat een tijdtafel! Zin zin zin zin zin zin zin zin zin!!! 
Weet niet of je daar zo blij mee moet zijn als TG weer op 160 bpm gaat draaienwrote:Veeeet! Danielle Mondello afsluiterEpic!