RTM93 schreef:
heggenschaar schreef:
Ik zie het ook als iets positiefs maat hoop dan wel dat DJs ook meer B kantjes durven te gaan pakken en niet alleen de hitjes draaien.
Als ze een nieuwe plaat kunnen draaien die niemand kent dan kan het vergeten B kantje dat niemand kent ook
Goed punt. Take notes Dj's...
snap dit ook helemaal, en ik hou ook echt van apartere platen alleen heb ik al regelmatig gemerkt dat als het n wat onbekendere of b-kant is dat dan de hele zaal stilstaat,
op n handjevol na, dat kan wel 1 of 2 keer in de set maar niet te vaak, ik heb ook n verplichting naar n organisatie als ik geboekt wordt dat de zaal losgaat, Dat doe ik dan liever op wat kleinere classic feesten in n club ofzo waar meer diehards staan.
"Als ze een nieuwe plaat kunnen draaien die niemand kent dan kan het vergeten B kantje dat niemand kent ook"
hier ben ik het niet mee eens, enkele nieuwe platen die ik draai gaan 100 keer meer los dan een bkant die niemand kent.
Maar ik vaak vraag op mn insta stories track requests, en dan kom ik vaak leuke vergeten platen tegen, dus altijd tips blijven sturen! soms maak ik er ook n knipje van dat ie toch past in sets.
Dit is toch ook gewoon vet. Als je een klein groepje puristen helemaal uit hun plaat zien gaan bij een bepaalde (vergeten/obscure) track (100% een hardtraxx lid)
Ik zou als DJ dan denk ik wel echt een glimlach van oor tot oor hebben.
Dat je iemand zijn set he-le-maal hebt gemaakt door het draaien van die ene specifieke plaat.
Zoals je dat deed met VWAB toen je uit het niets Zimmersion draaide of afgelopen zaterdag take it back er weer bij pakt.