Adaro schreef:
Als we met zn allen hard hieraan werken en vette muziek maken kan dit weer wat meer balans krijgen op de normale feesten. Gewoon weer flink opbouwen, en ik voel dat dit al flink aan t gebeuren is.
Leuk dat je komt reageren!
Je ziet steeds meer ‘Journey’ sets, waar een artiest van alles draait uit z’n carrière, (meestal opbouwend van) oud tot nieuw.
Zoals op The Sound of Decibel stage, WiSH doet het ook, afgelopen Rebirth met verschillende 15 Years sets. Denk je dat we dit steeds vaker gaan zien?
Adaro schreef:
Ik doe het ook alleen met platen die passen (catch the thunder bijv niet, daar zitten te moderne sounds in) en hou het 1 tot 3 tracks per set. En vraag altijd aan de organisator of het akkoord is. Indien niet respecteer ik t concept ofc, dan niet.
Oké netjes.
Adaro schreef:
Wat ik merk is dat het echt zeer positief ontvangen wordt door het publiek, het gaat helemaal los en wordt overspoeld met leuke berichten. De mensen die t eigenlijk niet vinden kunnen, die vinden het eigenlijk ook wel ergens passen, dus helemaal tof allemaal.
ik vind de meeste die je noemt wel passen, Family wel iets te piepende kicks voor mijn smaak, daarvoor in de plaats hoor ik liever weer eens Struggle For Existence, My Name Is Hardstyle, Defect Your Brain en Fade To Grey.
Blast To The Past, The Tunnel en Those Were The Days vind ik dan wel weer erg fijn!
Wellicht tot op Decibel (Sound of Decibel stage)!