Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2026 18:11 

Hardtraxx Veteran

Jullie weten wel waar je de info kan vinden.

Kom feeste kom roke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2026 18:34 

Hardtraxxer

Yes, ben erbij

B-front & Noisecontrollers wel benieuwd naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2026 21:54 

Hardtraxx Veteran

Koning Bob is een zekerheidje maar zijn combi met noisecontrollers kan een hit or miss worden.

Heel benieuwd naar deze combinatie. Als het ruk is door de platenkeuze van NC
ga ik wel naar Unresolved.

Met vwab (ondertussen traditie getrouw) de raw binnen stage overgeslagen dus zaterdag lekker een middagje raw defenden op Hardclassics met een heerlijk zonnetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2026 01:24 

Artiest

Zin in om als Solutio & The I's te draaien op de Raaaaaw stage! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2026 07:11 

Hardtraxx Addict

Ich bin dabei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2026 08:00 

Hardtraxx Veteran

Ik probeer bij elke stage wel een kijkje te nemen! Koning Bob en NC is wel een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2026 09:28 

Hardtraxx Veteran

Psyched schreef:

Niet inhouden aub. Gewoon maximaal knallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2026 09:42 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Koning Bob is een zekerheidje maar zijn combi met noisecontrollers kan een hit or miss worden.

Heel benieuwd naar deze combinatie. Als het ruk is door de platenkeuze van NC
ga ik wel naar Unresolved.

Met vwab (ondertussen traditie getrouw) de raw binnen stage overgeslagen dus zaterdag lekker een middagje raw defenden op Hardclassics met een heerlijk zonnetje.

Ik ben dus benieuwd hoe dat gaat tussen die twee. B-Front gaf in dat intervieuwtje aan dat platen als Surge of power, Samara voorbij gaan komen. Dus heb goede hoop. Maar een World of Madness, Bad Habits of Unite hoeven van mij echt niet gedraaid te worden. Hoop dat B-Front ff op m inpraat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2026 10:28 

Hardtraxxer

Ah joh, als hij ook ff Gaia, Night After Night, Yellow Minute en Nc2 opgooit komt het dik in orde :woot: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2026 10:36 

Hardtraxx Veteran

Akkoord. En alleen originals. Geen kick edits ofzo.

Obligatory verzoek voor B-Front om Universe te draaien BTW.

Laatste feestje voor ik ga emigreren naar Vietnam :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2026 20:57 

Artiest

RTM93 schreef:
Psyched schreef:

Maak je geen zorgen :P

In de artist briefing staat ook geen kick edits en bij sommige stages je echt aan de jaartallen te moeten houden! Goede zaak vind ik persoonlijk.
Perfect weer er ook bij!

Zijn er nog mensen te vinden in een Hardtraxx shirtje? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2026 08:22 

Hardtraxx Addict

https://hardclassicsfestival.com/event-the-hardstyle-evolution/#area-reminder
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2026 10:24 

Hardtraxx Veteran

Psyched schreef:
RTM93 schreef:
Psyched schreef:

Maak je geen zorgen :P

In de artist briefing staat ook geen kick edits en bij sommige stages je echt aan de jaartallen te moeten houden! Goede zaak vind ik persoonlijk.
Perfect weer er ook bij!

Zijn er nog mensen te vinden in een Hardtraxx shirtje? :clap:

Geen HT shirtje, ik ben van de stille classic politie. Ik zal undercover zijn.

De artiesten zijn gewaarschuwd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2026 10:29 

Hardtraxx Elite

Tot zondag allemaal! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2026 11:36 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Craycray
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2026 18:53 

Hardtraxxer

Helaas kan ik er niet bij zijn. Weet niet waar ik de info kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2026 10:50 

Hardtraxx Veteran

fflkkr schreef:
Helaas kan ik er niet bij zijn. Weet niet waar ik de info kan vinden.

Mooi kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2026 14:05 

Artiest

Alle info staat gewoon hier

Tot morgen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2026 11:30 

Hardtraxx Veteran

Met drie bussen uit Hengelo e.o. Onderweg. Hopelijk wel op tijd voor Solutio want we hebben al een uur vertraging. Zouden eerst 13:00 aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2026 11:35 

Hardtraxx Elite

Nu op de fiets.uurtje peddelen en hopelijk sluit de pont goed aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2026 11:36 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Met drie bussen uit Hengelo e.o. Onderweg. Hopelijk wel op tijd voor Solutio want we hebben al een uur vertraging. Zouden eerst 13:00 aankomen.

A9 is afgesloten ivm werk aan de tunnel dus alles moet over de A22. Is al een hele tijd drama hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2026 00:23 

Hardtraxx Veteran

Wat. Een. Dag.

Perfectie.

Setjes vd dag in willekeurige rangschikking :
Solutio & the I's
Deetox
Unresolved

Unresolved was echt de perfecte afsluiter en het sfeertje was echt ongekend. Zelden zoveel zo fanatiek gezien.

Deetox bedankt voor cosmos :loving: echt een leuke set met ook alle delete collabs :surrender:

Op naar huis. Ben benieuwd of ik zo bruin van de zon ben of dat het de zandbak is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2026 10:46 

Hardtraxx Newbie

Waar was de sfeer? Vond het erg tam, uitgezonderd de raw. Veel op de main geweest maar veel onsamende hangede sets de gehele dag en geluid was ook niet top. Dit was voor mij zeker één van de mindere edities...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2026 12:41 

Hardtraxxer

Ik heb weer een topdag gehad hoor! Enige flinke minpunt was het geluid, dat eigenlijk alleen lekker knalde vooraan bij de early hardstyle en de jump classics/freestyle. Muzikaal vond ik het in ieder geval heerlijk.

De keuze om meteen vanaf het begin al binnen te zijn betaalde zich direct uit, want Low Frequency draaide een set waar de eerste helft bestond uit Italiaanse parels (If I Say Stop, Nero, We Are Still Awake-remix, Bumpin Hard, Disk Warrior-remix), gevolgd door platen als Coone & DBSTF - Creation of Life, Headhunterz - Emptiness, The Prophet - My Religion en Williams Syndrome - Secrets :bomb:

Vervolgens even gekeken bij elk podium en daarna aangehaakt bij Solutio & The I’s, heerlijke set. Deels eigen nummers maar ook veel verrassingen als Choirs, To Protect and Serve en Just Do It. Ik herkende vaag wat andere platen dus hopelijk komt er nog een setlist..? :P

We twijfelden even om te blijven staan bij Adaro & Jason Payne, want de sfeer werd in één klap heel dik (wel een beetje druk) maar Bass Modulators was gelukkig ook fijn. Weliswaar veel van z’n vaste classicsriedeltje (Leave the World, Our Soul, Oxygen, Bounce & Break, This is Eternity), maar supervet om de remix van Science & Religion weer te horen, remixes van Get Hit en The Punishment, en Headhunterz-Reignite was ook leuk. Hij sloot af met Sacred Flame dus dat is met afstand de nieuwste plaat die we hebben gehoord xd

Daarna nog even blijven plakken bij Audiotricz. Altijd gezellig, maar toch grotendeels de vaste prik en dat ken ik inmiddels wel. Wildstylez - Straightforward en Ivan Carsten - Bumpin Hard kwamen wel nog opeens voorbij, leuke keuzes.

Deetox begon gek genoeg een kwartier later dan op onze timetable stond, maar ik zie nu dat er op de website wel 17:45 stond. De set zelf was in ieder geval erg lekker met o.a. Android, Feel the Force, Do or Die-remix, Phases, Het Land Van en Cosmos, maar het geluid vond ik echt matig. Schel/weinig bass, voor m’n gevoel slechter dan bij Solutio&The I’s. Misschien hing het van de exacte plek af waar je stond.

En toen was er het Hardclassics-podium, wat een geweldige plek. Geluid was vooraan lekker hard en de sets die ik heb gehoord waren echt uit de begindagen met hooguit tegen het eind een paar nummers uit 2007/2008. Trilok & Chiren sloten bijv af met de originele Her Voice en Sacrifice. Dan hoor je mij absoluut niet klagen, haha.

Vervolgens hebben we Dreamteam en Bioweapon laten schieten om Ruthless eens te proberen. Helemaal top. Ordinair harde klappen vooraan met allemaal van die ouderwetse dance-deuntjes zoals Oasis, Taste of Summer, It’s Gonna Be Alright en The First Rebirth, plus nog een hele bak aan dingen die ik niet kende. Nog even lekker melig jumpstylen vooraan bij Frozen Flame, overal blije gezichten, heb me hier geweldig vermaakt.

Gek genoeg begon Ruthless een half uur later dan op de timetable (weer zo’n vage fout) en we wilden nog wat millennium meepakken. Ravnger stelde geenszins teleur. Geluid was weliswaar niet geweldig, maar het mixtempo, de platenkeuze en de sfeer waren top. Pledge of Resistance, Walk the Line, Get it Crackin’, Still No 1, Pearly Gates; precies waar ik zin in had.

En dan wat mij betreft de set van de dag: Isaac. Hardbeat Market, Thriller, On the Edge, Loving You, I’m Techno, Techno Prime, Tom X - Cocaine, Cocaine MF, Rocking with the Best, 16, en dan nog uit het niets opeens Hands Up (Scot Project remix); allemaal in combinatie met zo’n groot publiek dat net zo blij word als ik van dit soort muziek. Afsluiten met Keep it Coming en Arise had wat mij betreft niet gehoeven, maar na zo’n set heb ik er ook weinig problemen mee.

Waarschijnlijk was Daniele Mondello daarna weer net zo dik, maar ik ken die muziek niet echt en B-Front & Noisecontrollers leken ons toch ook wel heel vet. En die stelden inderdaad zeker niet teleur. B-Front draaide uiteraard o.a. Inner Creativity, Magic, Lost en Mysterias, maar ook Silent Scream, Dark Moon, What We Are en D.O.N.K.E.Y. Noisecontrollers vond ik nog iets verrassender met o.a. Samara, E=NC2, Creatures, Light, een edit van Source Code of Creation (helaas zonder climax) en The Space We Created. Nogmaals jammer dat het geluid bij de mainstage te zacht stond, dat helpt natuurlijk niet mee om mensen los te krijgen. Linksvooraan was het in ieder geval gezellig, en afsluiten met Spirit of Hardstyle was een hele fijne keuze. Topdagje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2026 16:56 

Artiest

Poh wat een heerlijke sfeer op de raw!!

Onze tracklist:
1. Solutio & The I's ft. Arboza – The Cry
2. B-Front & Phuture Noize – The Paradox
3. Alphaverb & Intractable One – Destination Nowhere
4. The Hose – Magma (Paco Ezzemoto Remix)
5. Luna & E-Force – Masterclass
6. B-Front & Thera – R.E.M. Sleep (Thera Live Edit)
7. Zatox & The R3bels – Choirs
8. DJ Mystery – Punani
9. Solutio & The I's – Necromancy
10. Delete – The Power
11. Zero Sanity & Kevin Kaos – Hit The Floor (E-Force Remix)
12. Miss Kitty & DJ Mystery – Helltunnel
13. Solutio & The I's – Seizure
14. The Beholder & Zany – Midnight
15. Moridin – Born In Darkness
16. 2 Sidez – Afraid
17. Solutio & The I's – Immortal
18. The Machine & The Geminizers – Godcore
19. Solutio & The I's – Mistress
20. The Beholder & Max Enforcer – Be Amazed
21. Korn – Get Up (DJ Typhoon Raw Bootleg)
22. Alien T – The Hammer Of The Devil
23. The Machine – Rollin'
24. Thorax – Policy of Evil
25. Solutio & The I's – 2.17
26. Delete – Just Do It
27. Chris One – Psycho
28. Sasha F – New System
29. Warface & The Geminizers – Path To Extinction
30. Catatonic Overload – Goddamn
31. The R3bels – Pattern 2 minder
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten