Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2025 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Feest: Hardclassics Festival - Lost In Paradise
Datum: 26-07-2025
Tijd: 13:00 - 23:00
Locatie: De Ven, Spaarnwoude
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://hcfestival.eventgoose.com/events/NZGx32KN8krOJqQm

Line-up:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2025 21:57 
 
Hardtraxxer

Uitmuntende kwaliteits line-up. Zeker weten aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 08:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaarten al enige tijd in de pocket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keurige line up, zeker een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 09:57 
 
Hardtraxx Elite

Kaarten binnen sinds vorige editie
Qua sfeer outdoor van het jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 11:14 
 
Hardtraxxer

Vooral het Hardclassics-podium ziet er heel vet uit, superveel namen die je maar weinig tegenkomt :love: Twee weken ervoor ga ik ook naar VWAB Festival maar ik denk dat deze qua muziek en sfeer opnieuw gaat winnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 12:57 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Kaarten binnen sinds vorige editie
Qua sfeer outdoor van het jaar


Dit is zeker waar! De sfeer is stukken beter dan bijvoorbeeld de laatste edities van VWAB. Ongekend. De Hardclassics stage springt er voor mij ook uit. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2025 10:25 
 
Hardtraxx Newbie

Bijzonder interessante lineup :love: Even kijken of het lukt om een kijkje te komen nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2025 10:39 
 
Hardtraxxer

Reminder Mainstage
Hosted by MC Da Syndrome
13:00 – 14:00 The Echoes Of Time
14:00 – 15:00 Davide Sonar
15:00 – 16:00 Nitrouz
16:00 – 17:00 Jones
17:00 – 18:00 Josh & Wesz
18:00 – 19:00 Adrenalize vs Demi Kanon
19:00 – 19:45 The Pitcher 25 years special
19:45 – 20:45 Max Enforcer vs Waverider
20:45 – 22:00 T.N.T vs Dj Isaac
22:00 – 23:00 Wildstylez

Hardclassics
Hosted by MC The Russian
13:30 – 14:30 G-Member
14:30 – 15:30 Haze & Abyss
15:30 – 16:30 Deepack 35 years of madness
16:30 – 17:30 Pila vs The Scientist
17:30 – 18:30 Analogic Disturbance
18:30 – 20:00 Pavo vs Luna
20:00 – 21:00 Dozer
21:00 – 22:00 DJ Thera
22:00 – 23:00 Tatanka

RAW Classics
Hosted by MC Renegade & MC Anomaly
14:00 – 15:00 NXT Identity VS The Vision
15:00 – 16:00 Sub Sonik
16:00 – 17:00 Degos & Re-done
17:00 – 18:00 Phuture Noize
18:00 – 19:00 Adaro
19:00 – 19:45 Alpha Twins A2 Special
19:45 – 20:45 Crypsis vs Chain Reaction
20:45 – 22:00 E-Force vs Luna
22:00 – 23:00 Jason Payne Goldschool

Nostalgische deuntjes
Hosted by MC Omen
13:30 – 15:00 Huffel & Shadowphaxx
15:00 – 16:00 Ginia
16:00 – 17:00 Taa vs Omattic
17:00 – 18:00Dr Rude
18:00 – 19:00Potato vs Playboyz
19:00 – 20:00 Zentiments vs Charon
20:00 – 21:00 Freestyle Maniacs
21:00 – 22:00 Franky Dux
22:00 – 23:00 Mad B

Hardcore, Millenium, Early rave
Hosted by MC Ruffian
13:00 – 14:00 Ruffian DJ SET
14:00 – 15:00 Speakerfreakz
15:00 – 16:00Mastermind
16:00 – 17:00 Skuffa
17:00 – 18:00 Harlem Demolition Crew (HDC)
18:00 – 19:00 DJ Gizmo
19:00 – 19:45 Raveneger
19:45 – 21:00 Buzz Fuzz
21:00 – 22:00 The Viper
22:00 – 23:00 Evil Activities
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2025 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Raveneger


Ticket gekocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2025 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sla dit jaar over. Was vorig jaar gezellig, maar wmb niet voor herhaling vatbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2025 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Sla dit jaar over. Was vorig jaar gezellig, maar wmb niet voor herhaling vatbaar


Benieuwd waarom. Ik ben tot nu toe elke keer op vakantie, dus heb wel fomo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2025 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet specifiek iets wat mis was aan het festival. Puur zelf niet meer zo'n zin, wellicht volgend jaar weer. Het is tenslotte nog geen half uur fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2025 08:28 
 
Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Niet specifiek iets wat mis was aan het festival. Puur zelf niet meer zo'n zin, wellicht volgend jaar weer. Het is tenslotte nog geen half uur fietsen.

Aanwezig want
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2025 08:47 
 
Hardtraxxer

pim__ schreef:
Sla dit jaar over. Was vorig jaar gezellig, maar wmb niet voor herhaling vatbaar


Vond het vorig jaar het beste festival van het jaar, met de beste en meeste sfeer, de leukste mensen en dj’s die nog echt hun best doen om er iets van te maken. Dus zeker wel voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2025 15:23 
 
Hardtraxxer

2 jaar geleden geweest en dat was nummer 1 festival van het jaar, qua festival zelf niet zo boeiend natuurlijk vergeleken met de grotere..
maar wel qua sfeer en mensen, dat de gemiddelde leeftijd hier een stukje hoger is helpt daar ook zeer zeker aan mee.

dit jaar weer aanwezig dus! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2025 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klopt zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2025 09:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kriebels beginnen te komen!

hardstyle/hardclassics-festival-2025-l-warmup-mix-l-hc-area-silvio-aquila-t83602.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2025 10:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Voor de eerste keer hierheen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

zin begint langzaam te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2025 22:16 
 
Hardtraxxer

Hier ondertussen ook aardige zin!
Ik gok morgenochtend vroeg wakker vanwege feest kriebels :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2025 09:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
19:00 – 20:00 Zentiments vs Charon


Tot straks allen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2025 09:36 
 
Hardtraxx Elite

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2025 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet erbij, veel plezier en succes allen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2025 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij zijn er bij! partybus is al goed op dreef :)
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten