Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2026 07:25 

Hardtraxx Addict

Ltmbr schreef:

En dan wat mij betreft de set van de dag: Isaac. Hardbeat Market, Thriller, On the Edge, Loving You, I’m Techno, Techno Prime, Tom X - Cocaine, Cocaine MF, Rocking with the Best, 16, en dan nog uit het niets opeens Hands Up (Scot Project remix); allemaal in combinatie met zo’n groot publiek dat net zo blij word als ik van dit soort muziek. Afsluiten met Keep it Coming en Arise had wat mij betreft niet gehoeven, maar na zo’n set heb ik er ook weinig problemen mee.

+1
Isaac wat een set zeg, enorm genieten.

Toch weer op de Hardclassics stage tracks gehoord die niet onder het Early Hardstyle genre vallen.
Daarvoor kom ik niet op zo'n stage. Mondello die bijvoorbeeld ook Rock Civilization draait :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2026 18:30 

Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:
Toch weer op de Hardclassics stage tracks gehoord die niet onder het Early Hardstyle genre vallen.
Daarvoor kom ik niet op zo'n stage. Mondello die bijvoorbeeld ook Rock Civilization draait :/

Ik zag voorbij komen dat er een briefing was met specifieke jaartallen, maar ik heb die jaartallen zelf nergens zien staan eigenlijk. Zou de grens bij 2007 hebben kunnen liggen? Dat verklaart bijv ook Her Voice en The Sacrifice bij Trilok&Chiren, en Isaac die afsluit met Keep it Coming en Arise. In de laatste 10 minuten vind ik het nog wel oké als je een soort reis door de tijd wil draaien. Overigens nog steeds zonde om dan Rock Civilization te kiezen, een van de meest grijsgedraaide platen die op elk classicspodium al voorbij komt.

Ben het wel 100% met je eens dat het Hardclassics-podium juist een speciale waarde heeft vanwege de oudere nummers (2000-2004), wat mij betreft is dat echt een eigen genre met een andere energie die vrijwel nergens meer te vinden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2026 21:17 

Artiest

1998 - 2006 staat in de briefing ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2026 07:20 

Hardtraxx Addict

Ltmbr schreef:

Ik zag voorbij komen dat er een briefing was met specifieke jaartallen, maar ik heb die jaartallen zelf nergens zien staan eigenlijk.

Het is al jaren de vuistregel om gelieve t/m 2006 te draaien, maar men heeft moeite om hier aan te voldoen blijkt.
(Arise uit 2008?)

Ltmbr schreef:
Ben het wel 100% met je eens dat het Hardclassics-podium juist een speciale waarde heeft vanwege de oudere nummers (2000-2004), wat mij betreft is dat echt een eigen genre met een andere energie die vrijwel nergens meer te vinden is.

Dat dus, wat mij betreft hoeven ze niet verder te gaan dan 2005. Maarja dat is alleen maar mijn mening....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2026 09:09 

Hardtraxxer

Psyched schreef:

Zag zelfs op de socials dat Bass Modulators Sacred Flame had gedraaid :x

Dan heb je ook echt maling aan de doelgroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2026 09:32 

Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Psyched schreef:

Zag zelfs op de socials dat Bass Modulators Sacred Flame had gedraaid :x

Dan heb je ook echt maling aan de doelgroep.

Ik kan me oprecht wel voorstellen dat hij alsnog veel verzoekjes heeft gehad om die te draaien (zelfde als dat Adaro ooit The Tunnel draaide op Reactivate). Zo bijzonder vaak staat hij volgens mij niet geboekt in Nederland, dus als zoiets als plaat tussendoor komt hoor ik daar volgens mij vrijwel niemand over klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2026 10:04 

Hardtraxxer

Mwa, hij staat eind augustus op Decibel, daar zou ik het passender vinden dan op een Hardclassics.

Op VWAB in januari waren er ook tig verzoekjes voor The Upside Down, werd ook niet gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2026 10:50 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat een Sacred Flame beter gepast had op VWAB dan op Hardclassics. In mijn ogen is VWAB een stuk commerciëler ingericht en komt er ook meer jonger volk op af. Tenminste, die indruk heb ik wel gekregen. Bij HC heb ik het idee dat er meer echte liefhebbers op af komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2026 11:12 

Hardtraxxer

Dat klopt zeer zeker! En daarom is HC (in mijn ogen) in vele opzichten een stuk beter, puurder, gezelliger etc. VWAB is vooral een mainstream festival aan het worden met vooral een winstoogmerk en massa = kassa.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten