Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 07:25 

Hardtraxx Addict

Ltmbr schreef:

En dan wat mij betreft de set van de dag: Isaac. Hardbeat Market, Thriller, On the Edge, Loving You, I’m Techno, Techno Prime, Tom X - Cocaine, Cocaine MF, Rocking with the Best, 16, en dan nog uit het niets opeens Hands Up (Scot Project remix); allemaal in combinatie met zo’n groot publiek dat net zo blij word als ik van dit soort muziek. Afsluiten met Keep it Coming en Arise had wat mij betreft niet gehoeven, maar na zo’n set heb ik er ook weinig problemen mee.

+1
Isaac wat een set zeg, enorm genieten.

Toch weer op de Hardclassics stage tracks gehoord die niet onder het Early Hardstyle genre vallen.
Daarvoor kom ik niet op zo'n stage. Mondello die bijvoorbeeld ook Rock Civilization draait :/
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 18:30 

Hardtraxxer

Silvio Aquila schreef:
Toch weer op de Hardclassics stage tracks gehoord die niet onder het Early Hardstyle genre vallen.
Daarvoor kom ik niet op zo'n stage. Mondello die bijvoorbeeld ook Rock Civilization draait :/

Ik zag voorbij komen dat er een briefing was met specifieke jaartallen, maar ik heb die jaartallen zelf nergens zien staan eigenlijk. Zou de grens bij 2007 hebben kunnen liggen? Dat verklaart bijv ook Her Voice en The Sacrifice bij Trilok&Chiren, en Isaac die afsluit met Keep it Coming en Arise. In de laatste 10 minuten vind ik het nog wel oké als je een soort reis door de tijd wil draaien. Overigens nog steeds zonde om dan Rock Civilization te kiezen, een van de meest grijsgedraaide platen die op elk classicspodium al voorbij komt.

Ben het wel 100% met je eens dat het Hardclassics-podium juist een speciale waarde heeft vanwege de oudere nummers (2000-2004), wat mij betreft is dat echt een eigen genre met een andere energie die vrijwel nergens meer te vinden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op vandaag 21:17 

Artiest

1998 - 2006 staat in de briefing ja
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten