Ik zie alweer die kleuren in de trailer...en krijg al jeuk! Dus weer met 'teams' waarschijnlijk.
Ja dit past volledig bij Hard Bass Gelredome...maar toch. Had het idee dat juist die team indelingen, Euforisch eerste deel en raw het tweede deel van de avond de doodsteek was van het concept.
Hard Bass Jaarbeurs, Silverdome & Brabanthallen waren voor mij legendarische feesten, 3x Gelredome ook nog meegepakt de jaren daarna maar 3x het idee gehad dat het niet helemaal mijn feestjes waren en dat kwam vooral door het tweede deel van de avond wat al vrij snel 'harder' ging in die tijd.
Qlimax daarentegen in het Gelredome voor mij alle edities
