Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2026 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet nog wel dat wij arm in arm op Trance Energy 2000 stonden Rick, de tijd vliegt :(
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2026 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes al in de pocket met de presale ivm het stemmen :yay:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2026 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 18 mrt 2026 21:34 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Dat is een vroegpensioen

Ik kom ook maar eens uit mijn vroegpensioen weer voor dit feest! Zin in!

Ook wel benieuwd hoe de kaartverkoop zal gaan. Hebben de 18-20 jarigen die nu naar feesten gaan, nog wel wat met hard bass?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huisapotheker schreef:
Ook wel benieuwd hoe de kaartverkoop zal gaan. Hebben de 18-20 jarigen die nu naar feesten gaan, nog wel wat met hard bass?


Dat lijkt me - uiteraard - niet aangezien die nooit een editie meegemaakt hebben.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 12:56 
 
Hardtraxxer

YouTube filmpjes wellicht alleen
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, en als ze van dit feest, dat nooit een classic feest was, weer een half classic feest maken omdat dat nu opeens hip blijkt te zijn, gaat die interesse van de nieuwe feestgangers er ook zeker niet komen. En voor mij als 31 jarige ook niet. Ben 2014 geweest, was legendarisch, 2014 muziek op een 2014 feest - kom dit jaar maar met een grote Hard Bass tribute/throwback en voor de rest gewoon 2026 muziek gaarne.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 13:21 
 
Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
Nee, en als ze van dit feest, dat nooit een classic feest was, weer een half classic feest maken omdat dat nu opeens hip blijkt te zijn, gaat die interesse van de nieuwe feestgangers er ook zeker niet komen. En voor mij als 31 jarige ook niet. Ben 2014 geweest, was legendarisch, 2014 muziek op een 2014 feest - kom dit jaar maar met een grote Hard Bass tribute/throwback en voor de rest gewoon 2026 muziek gaarne.

Zoals al aangekondigd wordt het een journey through hardstyle
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zaagkick schreef:
Nee, en als ze van dit feest, dat nooit een classic feest was, weer een half classic feest maken omdat dat nu opeens hip blijkt te zijn, gaat die interesse van de nieuwe feestgangers er ook zeker niet komen. En voor mij als 31 jarige ook niet. Ben 2014 geweest, was legendarisch, 2014 muziek op een 2014 feest - kom dit jaar maar met een grote Hard Bass tribute/throwback en voor de rest gewoon 2026 muziek gaarne.

Zoals al aangekondigd wordt het een journey through hardstyle


Wat moet dat betekenen dan? 2003-2026? ofzo :P
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 13:43 
 
Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
heggenschaar schreef:
Zaagkick schreef:
Nee, en als ze van dit feest, dat nooit een classic feest was, weer een half classic feest maken omdat dat nu opeens hip blijkt te zijn, gaat die interesse van de nieuwe feestgangers er ook zeker niet komen. En voor mij als 31 jarige ook niet. Ben 2014 geweest, was legendarisch, 2014 muziek op een 2014 feest - kom dit jaar maar met een grote Hard Bass tribute/throwback en voor de rest gewoon 2026 muziek gaarne.

Zoals al aangekondigd wordt het een journey through hardstyle


Wat moet dat betekenen dan? 2003-2026? ofzo :P

Dat is maar de vraag natuurlijk
Maar dat het anders wordt dan de oude edities ga ik wel van uit
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht alleen maar artiesten die eerder op Hard Bass hebben gestaan die zowel oud als nieuw zullen draaien. Gezien de Journey sets die op Decibel nog wel eens voorbij komen (bv op die Sounds Of Decibel Stage) heb ik wel hoop op ietwat verrassende sets :)
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2026 17:55 
 
Hardtraxxer

Ik zie alweer die kleuren in de trailer...en krijg al jeuk! Dus weer met 'teams' waarschijnlijk.

Ja dit past volledig bij Hard Bass Gelredome...maar toch. Had het idee dat juist die team indelingen, Euforisch eerste deel en raw het tweede deel van de avond de doodsteek was van het concept.

Hard Bass Jaarbeurs, Silverdome & Brabanthallen waren voor mij legendarische feesten, 3x Gelredome ook nog meegepakt de jaren daarna maar 3x het idee gehad dat het niet helemaal mijn feestjes waren en dat kwam vooral door het tweede deel van de avond wat al vrij snel 'harder' ging in die tijd.

Qlimax daarentegen in het Gelredome voor mij alle edities :loving:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2026 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ik zie alweer die kleuren in de trailer...en krijg al jeuk! Dus weer met 'teams' waarschijnlijk


Bizar!

HardDB schreef:
Had het idee dat juist die team indelingen, Euforisch eerste deel en raw het tweede deel van de avond de doodsteek was van het concept.


In mijn omgeving merk ik juist dat dit de kracht is van het concept. Genoeg mensen die het allemaal leuk vinden.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2026 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ze geen teams doen en geen overgang van euforisch naar raw hadden ze het feest beter een nieuwe naam kunnen geven.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2026 18:59 
 
Hardtraxx Elite

LucG schreef:
Als ze geen teams doen en geen overgang van euforisch naar raw hadden ze het feest beter een nieuwe naam kunnen geven.

Die overgang is juist wat het de das om deed. Omdat het te vet uit elkaar kwam te liggen.
Vroeger ging het wel wat harder maar was het niet zo'n grote kloof
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2026 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
LucG schreef:
Als ze geen teams doen en geen overgang van euforisch naar raw hadden ze het feest beter een nieuwe naam kunnen geven.

Die overgang is juist wat het de das om deed. Omdat het te vet uit elkaar kwam te liggen.
Vroeger ging het wel wat harder maar was het niet zo'n grote kloof


Hard Bass is echt jarenlang super succesvol geweest met dat concept he.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2026 23:46 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
LucG schreef:
Als ze geen teams doen en geen overgang van euforisch naar raw hadden ze het feest beter een nieuwe naam kunnen geven.

Die overgang is juist wat het de das om deed. Omdat het te vet uit elkaar kwam te liggen.
Vroeger ging het wel wat harder maar was het niet zo'n grote kloof


Hard Bass is echt jarenlang super succesvol geweest met dat concept he.

Klopt. Maar de laatste paar edities door de kloos die ontstond tussen euphoric en raw is het ook wat juist het probleem was
De ene helft vindt de eerste 2 teams niks en andere helft de laatste 2
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2026 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee tuurlijk, tis ook niet voor niks dat ze gestopt zijn. Maar het is niet dat het concept an sich het probleem was, meer de scene er omheen die veranderde. Dat is meer wat ik probeer te zeggen.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2026 12:01 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Nee tuurlijk, tis ook niet voor niks dat ze gestopt zijn. Maar het is niet dat het concept an sich het probleem was, meer de scene er omheen die veranderde. Dat is meer wat ik probeer te zeggen.

Dan zeggen we het zelfde op een andere manier.

Ach bij ben ik er sowieso
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 11:45 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Nee tuurlijk, tis ook niet voor niks dat ze gestopt zijn. Maar het is niet dat het concept an sich het probleem was, meer de scene er omheen die veranderde. Dat is meer wat ik probeer te zeggen.


Bij mij persoonlijk dus wel, de teams indelingen met 4 man of soms zelfs meer achter de draaitafels :lol: . Nee, Hard Bass deed mij niks. Zoals eerder aangegeven, leuke feestjes gehad maar geen 'blijvende' herinneringen ofzo die ik met heel veel andere events wel heb.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2026 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Rickzel schreef:
Nee tuurlijk, tis ook niet voor niks dat ze gestopt zijn. Maar het is niet dat het concept an sich het probleem was, meer de scene er omheen die veranderde. Dat is meer wat ik probeer te zeggen.


Bij mij persoonlijk dus wel, de teams indelingen met 4 man of soms zelfs meer achter de draaitafels :lol: . Nee, Hard Bass deed mij niks. Zoals eerder aangegeven, leuke feestjes gehad maar geen 'blijvende' herinneringen ofzo die ik met heel veel andere events wel heb.


Heb t concept ook ooit tof gevonden.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2026 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Bij mij persoonlijk dus wel, de teams indelingen met 4 man of soms zelfs meer achter de draaitafels :lol: . Nee, Hard Bass deed mij niks. Zoals eerder aangegeven, leuke feestjes gehad maar geen 'blijvende' herinneringen ofzo die ik met heel veel andere events wel heb.


Is toch heel normaal tegenwoordig?? Ik zie steeds meer video's voorbijkomen vanuit de techno scene waar ze met hele volksstammen achter de draaitafels staan de springen. Als het helemaal gek gaat staan ze zelfs met 2 volksstammen achter 2 sets draaitafels te springen.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2026 17:30 
 
Hardtraxxer

Kickzaag schreef:
HardDB schreef:
Bij mij persoonlijk dus wel, de teams indelingen met 4 man of soms zelfs meer achter de draaitafels :lol: . Nee, Hard Bass deed mij niks. Zoals eerder aangegeven, leuke feestjes gehad maar geen 'blijvende' herinneringen ofzo die ik met heel veel andere events wel heb.


Is toch heel normaal tegenwoordig?? Ik zie steeds meer video's voorbijkomen vanuit de techno scene waar ze met hele volksstammen achter de draaitafels staan de springen. Als het helemaal gek gaat staan ze zelfs met 2 volksstammen achter 2 sets draaitafels te springen.


We hebben het over Hard Bass, en waar ik op doelde waren de edities van +- 2009 t/m 2014 en toen was het nog niet 'normaal'.

En tegenwoordig, de social media dj's (boiler room settings)....tsja daar begin ik maar niet over :x
Bericht Geplaatst op 07 apr 2026 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste namen lijken bekend te zijn:

Blue: Code Black
Green: NCBM
Yellow: Phuture Noize
Red: Rebelion
Bericht Geplaatst op 07 apr 2026 19:42 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Eerste namen lijken bekend te zijn:

Blue: Code Black
Green: NCBM
Yellow: Phuture Noize
Red: Rebelion

Veel belovend:)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten