Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dromen mag toch? :woot: :thumbsup:

Warm-Up: Zany

Team Blue
Adrenalize, Frontliner, Max Enforcer
Live: TnT

Team Green
Headhunterz, Noisecontrollers, Wildstylez
Live: DBSTF

Team Yellow
Crypsis, Rejecta, Adaro
Live: D-Sturb

Team Red
Regain, Aversion, Radical Redemption
Live: E-Force

Een classics editie puur sang hoeft voor mij niet, maar dat de DJ's oud en nieuw spul draaien zou top zijn :clap:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Combinatie van oud en nieuw zou leuk zijn!

Warm-up: Luna

Team Blue
Frontliner
Wildstylez
Noisecontrollers
Technoboy ’n Tuneboy LIVE

Team Green
B-Front
Adaro
Phuture Noize
Theracords LIVE (Thera vs Geck-O)

Team Yellow
D-Sturb
Rejecta
E-Force
Regain: Polish Punisher LIVE

Team Red
Mutilator
Adjuzt
Element
Dual Damage LIVE


Weet alleen niet of ik zo'n nachtfeest nog trek met twee kinderen..
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Rickzel schreef:
Grote teleurstelling dat het 's nachts is. Maar zeer waarschijnlijk wel aanwezig.

@opaa Project One is vorige week aangekondigd voor Fabrik in Madrid, die zijn gewoon terug en lijkt me dat er nog wel meer optredens gaan komen, dus als een extra optreden jouw ervaring van 3/4 januari kan verpesten dan wordt het nog pittig.


Ik denk dat ze nog een harde keuze te maken hebben.

Eenmalig terugkeren zonder nieuwe muziek is super.
Dat kan dan ook nog wel een keer per land (keertje Spanje, keertje Australië, keertje USA).
Maar als het meer optredens worden dan ontstaat er een verwachting en moet er meer gebeuren dan op bestaande muziek teren, vraag me af of ze die stap gaan maken.


Zit wat in, maar verwacht ze komende zomer wel in NL eigenlijk. Had ze in mijn fantasie lineup ook gewoon op hard bass staan overigens. :loving:
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 13:04 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
opaa schreef:
Rickzel schreef:
Grote teleurstelling dat het 's nachts is. Maar zeer waarschijnlijk wel aanwezig.

@opaa Project One is vorige week aangekondigd voor Fabrik in Madrid, die zijn gewoon terug en lijkt me dat er nog wel meer optredens gaan komen, dus als een extra optreden jouw ervaring van 3/4 januari kan verpesten dan wordt het nog pittig.


Ik denk dat ze nog een harde keuze te maken hebben.

Eenmalig terugkeren zonder nieuwe muziek is super.
Dat kan dan ook nog wel een keer per land (keertje Spanje, keertje Australië, keertje USA).
Maar als het meer optredens worden dan ontstaat er een verwachting en moet er meer gebeuren dan op bestaande muziek teren, vraag me af of ze die stap gaan maken.


Zit wat in, maar verwacht ze komende zomer wel in NL eigenlijk. Had ze in mijn fantasie lineup ook gewoon op hard bass staan overigens. :loving:[/quote]

Defqon spotlight zal me niks verbazen
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 13:13 
 
Hardtraxxer

S'nachts helaas dus slaan we over... :surrender:

Die maand zal ook wel weer VWAB zijn in de Brabanthallen (thuiswedstrijd & overdag) daar gaat mijn voorkeur naar uit dan die maand.
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket in the pocket! :thumbup:
€79,95 valt me ook nog alles mee
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 14:22 
 
Hardtraxx Elite

Ticket in the pocket
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaarten binnen!
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geen gekke prijs imo
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 16:07 
 
Hardtraxxer

Mocht iemand pre-sale linkie hebben en hem niet gaan gebruiken hou ik me graag aanbevolen :D
Bericht Geplaatst op 12 feb 2026 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

CptCareless schreef:
Weet alleen niet of ik zo'n nachtfeest nog trek met twee kinderen..


Toch maar tickets gehaald
Bericht Geplaatst op 13 feb 2026 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Briiann schreef:
Mocht iemand pre-sale linkie hebben en hem niet gaan gebruiken hou ik me graag aanbevolen :D


hier ook!
Bericht Geplaatst op 13 feb 2026 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het een classic feestje word denk ik dat ik m oversla, ik hoop een beetje zoals de laatste qlimax.. 50/50 nieuwe platen en classics.
Bericht Geplaatst op 13 feb 2026 20:17 
 
Hardtraxx Elite

HanM schreef:
Als het een classic feestje word denk ik dat ik m oversla, ik hoop een beetje zoals de laatste qlimax.. 50/50 nieuwe platen en classics.

Ze hebben al aangegeven dat het een journey through hardstyle wordt.
Ga dus een beetje van uit dat elk team een aantal jaar toegewezen wordt van oud naar nu
Bericht Geplaatst op 13 feb 2026 20:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
HanM schreef:
Als het een classic feestje word denk ik dat ik m oversla, ik hoop een beetje zoals de laatste qlimax.. 50/50 nieuwe platen en classics.

Ze hebben al aangegeven dat het een journey through hardstyle wordt.
Ga dus een beetje van uit dat elk team een aantal jaar toegewezen wordt van oud naar nu


Als het iets wordt ala dediqated zou ook een dikke prima zijn wat mij betreft :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 feb 2026 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
HanM schreef:
Als het een classic feestje word denk ik dat ik m oversla, ik hoop een beetje zoals de laatste qlimax.. 50/50 nieuwe platen en classics.

Ze hebben al aangegeven dat het een journey through hardstyle wordt.
Ga dus een beetje van uit dat elk team een aantal jaar toegewezen wordt van oud naar nu


Ik vat dat thema meer op dat ze allemaal gewoon zowel oud en nieuw gaan draaien. Anders beperk je het ene team enorm op classics en het andere team niet.

Gok dat ze gewoon aansporen om wat oude platen erbij te pakken en verder de acts lekker hun gang laten gaan.
Bericht Geplaatst op 14 feb 2026 16:44 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
HanM schreef:
Als het een classic feestje word denk ik dat ik m oversla, ik hoop een beetje zoals de laatste qlimax.. 50/50 nieuwe platen en classics.

Ze hebben al aangegeven dat het een journey through hardstyle wordt.
Ga dus een beetje van uit dat elk team een aantal jaar toegewezen wordt van oud naar nu


Ik vat dat thema meer op dat ze allemaal gewoon zowel oud en nieuw gaan draaien. Anders beperk je het ene team enorm op classics en het andere team niet.

Gok dat ze gewoon aansporen om wat oude platen erbij te pakken en verder de acts lekker hun gang laten gaan.

Ga er dus juist van uit dat acts beperkt worden tot bepaalde jaartallen.
Is niet dat dit iets is wat nooit gebeurd
Bericht Geplaatst op 14 feb 2026 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
HanM schreef:
Als het een classic feestje word denk ik dat ik m oversla, ik hoop een beetje zoals de laatste qlimax.. 50/50 nieuwe platen en classics.

Ze hebben al aangegeven dat het een journey through hardstyle wordt.
Ga dus een beetje van uit dat elk team een aantal jaar toegewezen wordt van oud naar nu


Ik vat dat thema meer op dat ze allemaal gewoon zowel oud en nieuw gaan draaien. Anders beperk je het ene team enorm op classics en het andere team niet.

Gok dat ze gewoon aansporen om wat oude platen erbij te pakken en verder de acts lekker hun gang laten gaan.


Lijkt me ook hoor, als ze bijvoorbeeld van te voren bekend maken dat team 3 pas begint vanaf 2019 platen oid, dan haken er veel mensen af.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2026 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Ga er dus juist van uit dat acts beperkt worden tot bepaalde jaartallen.
Is niet dat dit iets is wat nooit gebeurd


Bij classics feesten heel normaal inderdaad, maar ze hebben ook nergens gezegd dat dit een classics event gaat worden.
Bericht Geplaatst op 15 feb 2026 16:06 
 
Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Ga er dus juist van uit dat acts beperkt worden tot bepaalde jaartallen.
Is niet dat dit iets is wat nooit gebeurd


Bij classics feesten heel normaal inderdaad, maar ze hebben ook nergens gezegd dat dit een classics event gaat worden.

Nee klopt
Maar met een titel "journey through hardstyle" verwacht je wel een opbouw van oud naar nieuw.
Beetje zoals dediqated of de closing van afgelopen Defqon en 2017
Bericht Geplaatst op 16 feb 2026 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat deze en Loudness 's nachts zijn, krijg ik er thuis niet doorheen meer met een kleine man gok ik. Had het een STUK liever overdag gezien. :cry:
Bericht Geplaatst op 16 feb 2026 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoezo zou je dan niet een nacht weg kunnen?
Bericht Geplaatst op 16 feb 2026 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Journey through hardstyle kun je ook gewoon opvatten als journey van melodisch naar raw, just saying he
Bericht Geplaatst op 16 feb 2026 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Journey through hardstyle kun je ook gewoon opvatten als journey van melodisch naar raw, just saying he


Inderdaad. Maar alles moet opeens classics zijn tegenwoordig hier. Ook feesten die toendertijd helemaal geen classics feesten waren. :lol:
Bericht Geplaatst op 16 feb 2026 14:33 
 
Hardtraxx Elite

Zaagkick schreef:
pecola-tje schreef:
Journey through hardstyle kun je ook gewoon opvatten als journey van melodisch naar raw, just saying he


Inderdaad. Maar alles moet opeens classics zijn tegenwoordig hier. Ook feesten die toendertijd helemaal geen classics feesten waren. :lol:

De laatste paar hardbass edities opende toch echt me classics nog voor het eerste team :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten