Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2026 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

leippp
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Tering hahaha :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zieke line-up, nu al zin in. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 17:37 
 
Hardtraxxer

Hele dikke line up! :love: Was even bang voor team red maar dit is helemaal prima! Enige Ieniemienie minpuntje :whistle: ik had b-front graag in een team gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 18:28 
 
Hardtraxxer

Er blijft weinig te wensen over.
Dan moet ik gaan zitten mieren of bovenop persoonlijke voorkeuren zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 19:32 
 
Hardtraxx Elite

Tering wat een line up

Had alleen persoonlijk dbstf en pn van team gewisseld. Maar dat is echt zoeken naar iets.
Hier gaan we ons zeker vermaken (en vooraf bij loft met een classic editie pre party)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

hier kom ik wel voor terug uit vietnam :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen uptempo op de line-up, ik skip
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2026 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tering, hier kijk ik wel naar uit hoor. Er zijn altijd wel wat kleine persoonlijke voorkeuren die ik liever iets anders had gezien, maar een line-up kan natuurlijk (nagenoeg) nooit 100% perfect zijn. Over het algemeen echt meer dan tevreden met deze line-up, zin annnn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2026 04:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Geen uptempo op de line-up, ik skip
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2026 07:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dikke line up hiervoor kom ik weer eens een nacht doorhalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2026 08:39 
 
Hardtraxxer

Zo, die line-up is wel effe geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2026 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qua live acts is dit echt perfect :woot:
Leuk ook om DBSTF in Yellow te zien, matcht beter dan Phuture Noize denk ik. Meer dan tevreden met deze line up.

Iemand ervaring met dat Hard Bass hotel? Overwegen dat bij te boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2026 11:16 
 
Hardtraxxer

Dit feestje begint een serieuze overweging te worden. Een nachtfeest is voor mij als 30+ boomer eigenlijk niet vol te houden maar wat een line-up zeg. Ik hoor al aan verschillende kanten dat mensen hier graag heen willen.

Mijn laatste hardbass was 2010, 2011 en 2012 en dat was natuurlijk ook in de nacht, met zo'n line up wil ik dat eigenlijk nog wel een keer herbeleven.

Zal dit snel uitverkocht raken denken jullie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2026 11:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2026 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Een nachtfeest is voor mij als 30+ boomer eigenlijk niet vol te houden


kleine speler
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2026 16:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:

kleine speler
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2026 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feit dat het 's nachts is voor mij ook enige minpunt, maar aan de line-up gaat het niet liggen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2026 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skip want nachtfeest. Had graag bij willen zijn maar ik heb nachts gewoon echt geen energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2026 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

daarom ook zakje extra joss maatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2026 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kudo's naar b2s voor het in stand houden van de oorspronkelijke tijden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2026 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Kudo's naar b2s voor het in stand houden van de oorspronkelijke tijden :thumbsup:


Boeee, andere mening, weg met jou!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten