Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2026 14:46 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Journey through hardstyle kun je ook gewoon opvatten als journey van melodisch naar raw, just saying he

Fair, zo was het altijd ook. Zou ik ook content mee zijn. Paar throwback momentjes zou ik op zich wel leuk vinden though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2026 16:22 

Hardtraxx Veteran

Mee eens hoor, zou ik zelf ook graag zien als je het dan toch een ode aan Hardbass wil maken.
Maar iedereen rekent zich al rijk voordat er uberhaupt iets bekend is gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2026 00:05 

Hardtraxxer

Moridin return op HardBass?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2026 13:02 

Hardtraxx Veteran

Loudness is logischer
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2026 14:20 

Hardtraxx Veteran

melodic madness misschien
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2026 14:30 

Hardtraxx Veteran

Revive Euphoria dan ook meteen en laat Moridin openen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2026 17:35 

Hardtraxx Addict

Ik vraag me zeer af in hoeverre dit een succes gaat worden. Ik hoop van wel natuurlijk.

Maar de populariteit om een Gelredome te vullen voor hardstyle feesten blijkt soms toch hoog gegrepen. Q-Dance kon de voorlaatste Qlimax niet eens uitverkopen tot op de laatste dag met o.a. Showtek en Blademasterz op de lineup.

Daarbij is dit ook nog eens een nachtfeest, en vis je ook nog eens (gedeeltelijk) in dezelfde vijver qua publiek als VWAB indoor wat diezelfde maand zal zijn.

En ik snap dat je terugwil naar het format van destijds om het 's nachts te doen, maar wie zit daar nog echt op te wachten. Dat is voornamelijk weggelegd voor de jonge generatie en die hebben helemaal geen nostagisch gevoel bij Hard Bass. Doordat het 's nachts is neig ik er zelf ook naar om niet te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2026 18:05 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
Ik vraag me zeer af in hoeverre dit een succes gaat worden. Ik hoop van wel natuurlijk.

Maar de populariteit om een Gelredome te vullen voor hardstyle feesten blijkt soms toch hoog gegrepen. Q-Dance kon de voorlaatste Qlimax niet eens uitverkopen tot op de laatste dag met o.a. Showtek en Blademasterz op de lineup.

Daarbij is dit ook nog eens een nachtfeest, en vis je ook nog eens (gedeeltelijk) in dezelfde vijver qua publiek als VWAB indoor wat diezelfde maand zal zijn.

En ik snap dat je terugwil naar het format van destijds om het 's nachts te doen, maar wie zit daar nog echt op te wachten. Dat is voornamelijk weggelegd voor de jonge generatie en die hebben helemaal geen nostagisch gevoel bij Hard Bass. Doordat het 's nachts is neig ik er zelf ook naar om niet te gaan.

Mee eens. Overigens denk ik wel dat er een enorme bak buitenlanders komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2026 23:54 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Aristo schreef:

Die moet je aan de grens tegenhouden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 08:18 

Hardtraxxer

Aristo schreef:

Precies wat ik ook dacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2026 11:14 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
pim__ schreef:
Aristo schreef:

Die moet je aan de grens tegenhouden!

Vertel dat jetten maar!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2026 13:51 

Hardtraxxer

De kans is groot dat ik voor Hard Bass een uitzondering ga maken en uit mijn feest-pensioen kruip. Hard Bass 2017 was mijn 2e feest ooit en daar is het voor mij écht mee begonnen. Dat het een nachtfeest is nemen we maar op de koop toe voor deze ene keer.

Mijn droom line-up zou zijn:

Warm Up: The Pitcher

Blue: Adrenalize, Wasted Penguinz & Da Tweekaz
Frontliner LIVE

Green: Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers
Blademasterz

Yellow: Devin Wild, Phuture Noize & B-Front
D-Sturb: Universe

Red: Rebelion, Warface & Rooler
Minus Militia
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 10:09 

Hardtraxxer

Aristo schreef:
Dat is voornamelijk weggelegd voor de jonge generatie

Sorry hoor maar vind dit altijd zo een gemiep. Hoe verklaar je A State of Trance komend weekend wat een nachtfeest is en waar de gemiddelde leeftijd 40/45 is? Als je nog van feesten houdt en er een feest is dat echt in je straatje valt kan je toch ff slim plannen dat je de zondag gewoon lekker uitrust. Dat je zelf de puf ervoor niet meer hebt oké, maar ga er geen generatie ding van maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 11:04 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
40/45

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 13:18 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Brainweavers schreef:
40/45

triggered
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 14:43 

Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Aristo schreef:
Dat is voornamelijk weggelegd voor de jonge generatie

Sorry hoor maar vind dit altijd zo een gemiep. Hoe verklaar je A State of Trance komend weekend wat een nachtfeest is en waar de gemiddelde leeftijd 40/45 is?

Omdat die swingers die daarop afkomen ze niet alle 24 in hun kratje hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 15:24 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Brainweavers schreef:
40/45

OOOOOOOOOOOOOH HOU OP SCHEI UIT. Krijg gelijk weer zin om op de (hype)trein te springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2026 15:46 

Hardtraxx Veteran

https://imgur.com/a/ht-goes-ww2-x6rrQIG

Hier wat ideetjes voor dit topic. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2026 18:18 

Hardtraxx Newbie

Is er hier wellicht nog iemand die zich wel heeft opgegeven voor de pre-registratie maar er uiteindelijk geen gebruik van gaat maken? Ik moet nog 3 kaarten hebben en hou mij van harte aanbevolen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2026 20:41 

Hardtraxx Veteran

Hofjing schreef:
Is er hier wellicht nog iemand die zich wel heeft opgegeven voor de pre-registratie maar er uiteindelijk geen gebruik van gaat maken? Ik moet nog 3 kaarten hebben en hou mij van harte aanbevolen :thumbup:

Ik weet niet of het dezelfde "pre-registratie" was, maar ik had een code gekregen op 12 feb. maar die kon je gebruiken tot 16-feb:

Citaat:
The presale starts NOW and ends on February 16 at 12:00 CET.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2026 20:57 

Hardtraxx Newbie

Die mail had ik achteraf inderdaad ook gehad maar had ik compleet gemist.
Vanmorgen kreeg ik een nieuwe mail waarbij ik 4 kaarten kon halen. Vrienden ook dezelfde mail, maar net te weinig voor de laatste 3 kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2026 15:20 

Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
uit mijn feest-pensioen kruip.

Hard Bass 2017 was mijn 2e feest ooit

Lieverd, je bent net begonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2026 15:30 

Hardtraxxer

corneelwr schreef:
David_ schreef:
uit mijn feest-pensioen kruip.

Hard Bass 2017 was mijn 2e feest ooit