Aristo schreef:
Ik vraag me zeer af in hoeverre dit een succes gaat worden. Ik hoop van wel natuurlijk.
Maar de populariteit om een Gelredome te vullen voor hardstyle feesten blijkt soms toch hoog gegrepen. Q-Dance kon de voorlaatste Qlimax niet eens uitverkopen tot op de laatste dag met o.a. Showtek en Blademasterz op de lineup.
Daarbij is dit ook nog eens een nachtfeest, en vis je ook nog eens (gedeeltelijk) in dezelfde vijver qua publiek als VWAB indoor wat diezelfde maand zal zijn.
En ik snap dat je terugwil naar het format van destijds om het 's nachts te doen, maar wie zit daar nog echt op te wachten. Dat is voornamelijk weggelegd voor de jonge generatie en die hebben helemaal geen nostagisch gevoel bij Hard Bass. Doordat het 's nachts is neig ik er zelf ook naar om niet te gaan.
Mee eens. Overigens denk ik wel dat er een enorme bak buitenlanders komt