Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als organisatie kan je volgens mij op een dikke boete rekenen als ze komen controleren. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom een theracords zoiets zou willen riskeren. Merk dat ik eigenlijk al heel de dag benieuwd ben naar Thera zijn standpunt in deze discussies. (Had m eerlijk gezegd al verwacht)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat ze hier wel over na hebben gedacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht daarom ook op een boot, als dat ding aan het varen is maakt het wat lastiger om controle uit te voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Wellicht daarom ook op een boot, als dat ding aan het varen is maakt het wat lastiger om controle uit te voeren.


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 23:16 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Beste allemaal,

Door de weersomstandigheden (regen en windkracht 5) moeten we het event HARD RAVE BOAT X Theracords Classics van aanstaande zaterdag helaas verplaatsen.

De nieuwe data word 19 juli van 12:30 tot 17:00. Met als opstap plaats Partyschip De Ameland Parkhaven 7, 3016 GM Rotterdam.

Veder zullen we de line up boven nog aanvullen.

Mocht je verhinderd zijn kun je het geld van je ticket terug krijgen.

Met vriendelijke groet, Hard Rave

Krijg net dit binnen op WhatsApp, zat me er net zo op te verheugen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2020 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo das echt weer balen. En jammer dat het nu in Rotterdam is.

Edit:Vette locatie wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 07:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Balen. Op de nieuwe datum kan ik niet en ik was tering hyped.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 08:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Balen. Op de nieuwe datum kan ik niet en ik was tering hyped.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 11:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Merk dat ik eigenlijk al heel de dag benieuwd ben naar Thera zijn standpunt in deze discussies. (Had m eerlijk gezegd al verwacht)


Mijn standpunt is voornamelijk dat ik 'gewoon' geboekt ben hiervoor, dus ik ben niet de organisatie. Ik vertrouw de mensen van de organisatie dat alles gewoon goed volgens de regels gedaan wordt. Ik weet dat er veel contact is met de gemeente en dat is ook noodzakelijk voor vergunningen en dergelijke, dus ja, meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen he xd

Het is heel jammer dat het feest niet door kan gaan morgen, maar de voorspelde windkracht 5 en regen combo is natuurlijk ook alles behalve tof op een boot. De organisatie heeft iedereen (zoals al gezien) persoonlijk benaderd.

Hopelijk zal het 19 juli beter weer zijn en yes we hebben voor die datum ook een (in mijn ogen) toffere boot die wat meer party uitstraalt. Locatie is ook veranderd, dat wordt

Partyschip De Ameland, Parkhaven 7, 3016 GM Rotterdam, Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Partyschip De Ameland, Parkhaven 7, 3016 GM Rotterdam, Nederland


Afbeelding

Wow, beste boot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2020 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

^ Nu helemaal balen. Met mooie weer, een Theracords Classics-feest en een beetje door / langs Rotterdam varen heb je echt een gouden dag. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
simon10pont schreef:
makrooy schreef:
omdat mensen zich niet aan 1.5m regel houden.


Nope, omdat ze samenkomen in een afgesloten ruimte. Heeft niets me onderlinge afstand te maken in principe. Vandaar dat het aantal bezoekers of de afstand ondergeschikt is aan de omstandigheden. Beter een festival dan de kroeg in. :x


Ik luister toch liever naar het RIVM, virologen en onderzoekers dan naar home made virologen als jij of Maurice de Hond. https://www.sciencedirect.com/science/a ... 3620311429

Edit: En ja ik weet dat het inmiddels erop lijkt dat binnenruimtes met weinig ventilatie broed plekken zijn voor corona haarden, vandaar dat die haarden ook vaak naar clubs te herleiden zijn. Dat je vermoed dat buiten weinig of geen besmettingen plaats vinden is prima, maar zo overtuigend van zijn is gevaarlijk imo.


Ik vind dat altijd zo simpel gedacht he.
Prima dat je het RIVM gelooft, zo zou het ook moeten zijn.
Maar er zijn ook genoeg officiële wetenschappers, virologen, professors, doktoren die net als Maurice een andere stelling nemen op basis van wetenschap en studie.
Het RIVM baseert zich daarentegen voor een groot deel op aannames en rekenmodellen, concluderen dat de daling van de cijfers voornamelijk komt door de 1,5m maatregel is echt logica van likmereet. Het stikstof onderzoek wat ze hebben uitgevoerd is ook al een aanfluiting, rekenmodelletje er op los gelaten en dan die cijfers presenteren als feiten.

Verder wel benieuwd hoe dit feestje gaat verlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je pikt nu alleen het RIVM eruit terwijl ik daarnaast ook virologen en onderzoekers opnoemde en een onderzoek die ik linkte. Daarnaast volgt RIVM aanbevelingen die alle landen om ons heen ook volgen. De meeste landen hebben hun eigen manier van lockdown maar de meesten houden daarbij 1.5m in gedachte. Dit zie je ook terug in het onderzoek dat ik linkte.

Ik hoef hier geen 1.5m discussie van te maken, want ik weet zelf ook niet 100% zeker of het helpt. Daarnaast acht ik mijzelf niet intelligent genoeg om in depth onderzoeken te lezen. Maar als het blijkt dat het idd niet uitmaakt hoeveel afstand je houdt, dan is het ergste wat je hebt gedaan afstand houden van je medemens. Meer is het niet. Dat zeggen ze bij het RIVM en wetenschappers ook. Er is aanleiding om te denken dat 1.5m afstand houden effect heeft. Zijn ze 100% zeker? Nee en dat geven ze zelf ook toe, maar better safe than sorry. Wat mij dan dwars zit zijn mensen als Maurice de Hond die er volledig van overtuigd zijn dat zij wel goed zitten en alles wat buiten plaatsvindt willen openen. Dus nee, ik vind jouw kritiek zo simpel gedacht. Alleen maar oogkleppen op RIVM en 1.5m.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oogkleppen heb je juist op door te denken dat je veilig bent op 1.5m afstand en niet wil inzien dat besmetting ook op andere manieren kan plaatsvinden dan contact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Oogkleppen heb je juist op door te denken dat je veilig bent op 1.5m afstand en niet wil inzien dat besmetting ook op andere manieren kan plaatsvinden dan contact.


Huh? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

En ik zeg letterlijk dat ik er niet zeker van ben, daarnaast linkte ik een onderzoek waarin staat dat 1.5 of zelfs 2m niet automatisch betekent dat je veilig bent, maar wel significant veiliger. Dat is voor nu waar ik vanuit ga wat betreft afstand houden. Waar jij het dan vandaan haalt dat ik niet denk dat er andere manieren zijn om besmet te raken is mij een raadsel. Je vult sowieso alles voor mij al in, niemand beweert dat 1.5m een magische grens is waar je opeens veilig bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 14:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

'Je' in algemene zin.

Citaat:
niemand beweert dat 1.5m een magische grens is waar je opeens veilig bent.


Niemand?
Die mensen zijn er wel degelijk. En daar kunnen ze ook niks aan doen, want die info wordt continue er in gestampt door het RIVM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 15:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
'Je' in algemene zin.

Citaat:
niemand beweert dat 1.5m een magische grens is waar je opeens veilig bent.


Niemand?
Die mensen zijn er wel degelijk. En daar kunnen ze ook niks aan doen, want die info wordt continue er in gestampt door het RIVM.


Met niemand doel ik natuurlijk op het RIVM en virologen etc. Natuurlijk zijn er mensen die denken dat 1.5m een magische grens is. Maar liever die mensen dan mensen die elkaar de handen willen schudden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En wat is er dan nu nog mis met handen schudden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 15:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
mensen die elkaar de handen willen schudden.

De misdadigers van deze tijd. :/

OT: Het weer is hier helemaal zo slecht nog niet, maar op het water gaat alles natuurlijk een tikje harder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
makrooy schreef:
mensen die elkaar de handen willen schudden.

De misdadigers van deze tijd. :/

OT: Het weer is hier helemaal zo slecht nog niet, maar op het water gaat alles natuurlijk een tikje harder.


pfffff hou op hoor :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 15:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, prima. Wat overdrijven mag wel in deze tijd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
makrooy schreef:
mensen die elkaar de handen willen schudden.

De misdadigers van deze tijd. :/



Ietwat overdreven geformuleerd misschien.
Maar je wordt er wel degelijk raar op aangekeken als je handen schud. Terwijl er helemaal geen grondige reden meer is om het niet te doen, behalve dat het een basisregel is vanuit de overheid.

Maar de angst is er diep ingeschopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 16:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zeke schreef:
simon10pont schreef:
makrooy schreef:
mensen die elkaar de handen willen schudden.

De misdadigers van deze tijd. :/



Ietwat overdreven geformuleerd misschien.
Maar je wordt er wel degelijk raar op aangekeken als je handen schud. Terwijl er helemaal geen grondige reden is om het niet te doen, behalve dat het een basisregel is vanuit de overheid.

Maar de angst is er diep ingeschopt.

Nou, geen gegronde reden is niet helemaal waar hè. Overdracht via oppervlakken is vrij klein, maar handcontact is wel even wat anders dan een gewoon oppervlak. De kans dat je besmet raakt door een winkelwagentje is waarschijnlijk vrij klein, omdat het contact heel indirect is: een besmet iemand raakt zijn mond aan, met die hand raakt hij het winkelmandje aan, jij raakt het winkelmandje aan, jij raakt je mond aan. Bij handcontact missen er twee stappen waardoor er wel degelijk een grotere kans op besmetting is. Geen handen schudden is dus een prima advies om verspreiding te verminderen. Zijn tal van onderzoeken die dat ook gewoon bevestigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zijn voornamelijk bacteriën die van hand op hand gaan.
Bovendien moet je dan nu nog wel iemand tegenkomen die besmet is, met coronavirus op de hand en dan daar zelf ook nog besmet van raken. Ik heb in ieder geval nog geen één keer gelezen dat besmetting via handen schudden is bewezen (omdat er inderdaad geen handen meer worden geschud, ja duh >.< )
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten