Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Oke.
Was dan misschien het minimum bedrag voor afname van munten € 35,- ?

Wellicht. Met de insteek dat er dan geen heen-en-weer geloop is. Inderdaad anders dan verplicht aankopen, maar dan nog:

1. Wie gaat er nu helemaal niets drinken?
2. Met het gedacht dat dit 11-12 munten zijn. Wie krijgt dit op als je (waarschijnlijk) zelf niet naar de bar mag?
3. Waarom melden ze dit niet duidelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is ieder persoon verplicht munten te kopen, of kan je ook 1 persoon laten kopen en het met zn 2en of 3en delen? Zit wel verschil in, wat niet duidelijk in die rant naar voren komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2020 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Is ieder persoon verplicht munten te kopen, of kan je ook 1 persoon laten kopen en het met zn 2en of 3en delen? Zit wel verschil in, wat niet duidelijk in die rant naar voren komt.

Het is onduidelijk ja. Ik blijf er toch bij dat dit niet door de beugel kan. Ook al zou je mogen delen, je kan altijd alleen een feestje pakken en dan is delen ook geen optie. Aangezien de persoon in kwestie zich opgelicht voelt zal delen ook niet het geval geweest zijn. Of het was dan opnieuw onduidelijk met als resultaat dat je alsnog opgelicht bent. Als er nu bijvoorbeeld duidelijk zou staan dat het niet mogelijk is om extra munten te halen gedurende het feest (zonder onderlimiet) is het voor mij al lang goed.

Verder is alles nu wel gezegd denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels heb ik bericht gehad over restitutie. Jammer dat dit 2 maanden moet duren. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2020 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal wel aan de ticketpartner liggen, maar het is wel een poosje inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Inmiddels heb ik bericht gehad over restitutie. Jammer dat dit 2 maanden moet duren. :x


Het is inmiddels al terugbetaald. Top!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten