Geen idee, volgens mij wel toch? Hoezo zouden ze niet meer gaan als ik niet meer ga?wrote:Wij gaan Cas rustig aan laten doen, en zelf lekker bier drinkenMaar gaan Peter en Thijs nog wel naar dit feest?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
hoezo zou ik niet gaan? dan net weer loon gehad :-) . Dus snap eerlijk gezegd ook niet wat jou probleem is Jurheinen?
Ik hier nu ook al dik zin in, na Inception moet dit ook echt lekker knallen zijn 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Ik krijg wel iets minder loon dan jouwrote:hoezo zou ik niet gaan? dan net weer loon gehad :-) . Dus snap eerlijk gezegd ook niet wat jou probleem is Jurheinen?
ja dus?wrote:Ik krijg wel iets minder loon dan jouwrote:hoezo zou ik niet gaan? dan net weer loon gehad :-) . Dus snap eerlijk gezegd ook niet wat jou probleem is Jurheinen?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Ken dat tog nie betaleuh jonge!wrote:ja dus?wrote:Ik krijg wel iets minder loon dan jouwrote:hoezo zou ik niet gaan? dan net weer loon gehad :-) . Dus snap eerlijk gezegd ook niet wat jou probleem is Jurheinen?
Pff, die 15 euro voor dat kaartje.. Neem aan dat je met de auto gaat en munten kan je makkelijk zuinig mee doen? Ik heb de laatste paar feesten nooit meer dan 10 euro aan munten uitgegeven.wrote: Ken dat tog nie betaleuh jonge!
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Zie wel als ik het loon binnen heb, dit raakt toch niet uitverkocht?wrote:Pff, die 15 euro voor dat kaartje.. Neem aan dat je met de auto gaat en munten kan je makkelijk zuinig mee doen? Ik heb de laatste paar feesten nooit meer dan 10 euro aan munten uitgegeven.wrote: Ken dat tog nie betaleuh jonge!Carnaval lijkt me duurder.
Ik denk dat het morgen uitverkocht is!wrote:Zie wel als ik het loon binnen heb, dit raakt toch niet uitverkocht?wrote:Pff, die 15 euro voor dat kaartje.. Neem aan dat je met de auto gaat en munten kan je makkelijk zuinig mee doen? Ik heb de laatste paar feesten nooit meer dan 10 euro aan munten uitgegeven.wrote: Ken dat tog nie betaleuh jonge!Carnaval lijkt me duurder.
-
PHardtraxxer
- 172 posts member since 2012
- last seen Dec 2015
Gast laat carnaval gewoon zitten en ga meewrote:
Ken dat tog nie betaleuh jonge!
al mijn bekenden zijn in sans souci...
als er nou een paar meegingen...
als er nou een paar meegingen...
Vanmiddag maar eens kaartje halen, vast wel op tijd toch?
Edit: yep, kaartje binnen
Edit: yep, kaartje binnen
-
PHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Ga je nou wel ofniet?wrote:Gast laat carnaval gewoon zitten en ga meewrote:
Ik kijk hier naar uit!
Iemand als eens in De Loft geweest? Hoe is het geluid/capaciteit en andere dingen die ik zou moeten weten?
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 7 days ago
Nope, mijn moeder geeft die avond verjaardag. Broer en zus komen speciaal naar Aalten toe, dus kan het niet maken om dan hier heen te gaanwrote:Ga je nou wel ofniet?wrote:Gast laat carnaval gewoon zitten en ga meewrote:
Jaaa, met dat lieve feestbeestje, aka ikwrote:En ook aanwezig hierbij
Zo te zien wordt het weer eens gezellig 
Zin in, hopen dat de kameraden het al weten 
Jaaah! Nu ook eindelijk aan de hardtraxx zie ikwrote:Jaaa, met dat lieve feestbeestje, aka ikwrote:En ook aanwezig hierbij
Wat zullen we er een feest van maken!
Ik had al een jaar een account, alleen niets gepost haha
Jaaa dat wordt me toch een feestje! 
Schandalig zeg, dat je er al een jaar niks mee gedaan hebtwrote:Ik had al een jaar een account, alleen niets gepost hahaJaaa dat wordt me toch een feestje!
Maar nu je er weer opzit, is het je vergeven!
-
PHardtraxxer
- last seen Dec 2015
Morgen ook maar eens kaartjes halen voor Pete een andere kameraad en mezelf