Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wij gaan Cas rustig aan laten doen, en zelf lekker bier drinken :P Maar gaan Peter en Thijs nog wel naar dit feest? :P


Geen idee, volgens mij wel toch? Hoezo zouden ze niet meer gaan als ik niet meer ga? :P
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er weer zin in :)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoezo zou ik niet gaan? dan net weer loon gehad :-) . Dus snap eerlijk gezegd ook niet wat jou probleem is Jurheinen?
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hier nu ook al dik zin in, na Inception moet dit ook echt lekker knallen zijn :D
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
hoezo zou ik niet gaan? dan net weer loon gehad :-) . Dus snap eerlijk gezegd ook niet wat jou probleem is Jurheinen?


Ik krijg wel iets minder loon dan jou :P
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pete schreef:
hoezo zou ik niet gaan? dan net weer loon gehad :-) . Dus snap eerlijk gezegd ook niet wat jou probleem is Jurheinen?


Ik krijg wel iets minder loon dan jou :P

ja dus? :P
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Pete schreef:
hoezo zou ik niet gaan? dan net weer loon gehad :-) . Dus snap eerlijk gezegd ook niet wat jou probleem is Jurheinen?


Ik krijg wel iets minder loon dan jou :P

ja dus? :P


Ken dat tog nie betaleuh jonge!
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ken dat tog nie betaleuh jonge!

Pff, die 15 euro voor dat kaartje.. Neem aan dat je met de auto gaat en munten kan je makkelijk zuinig mee doen? Ik heb de laatste paar feesten nooit meer dan 10 euro aan munten uitgegeven. :P Carnaval lijkt me duurder.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Jurheinen schreef:
Ken dat tog nie betaleuh jonge!

Pff, die 15 euro voor dat kaartje.. Neem aan dat je met de auto gaat en munten kan je makkelijk zuinig mee doen? Ik heb de laatste paar feesten nooit meer dan 10 euro aan munten uitgegeven. :P Carnaval lijkt me duurder.


Zie wel als ik het loon binnen heb, dit raakt toch niet uitverkocht? :whistle:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 00:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Nando schreef:
Jurheinen schreef:
Ken dat tog nie betaleuh jonge!

Pff, die 15 euro voor dat kaartje.. Neem aan dat je met de auto gaat en munten kan je makkelijk zuinig mee doen? Ik heb de laatste paar feesten nooit meer dan 10 euro aan munten uitgegeven. :P Carnaval lijkt me duurder.


Zie wel als ik het loon binnen heb, dit raakt toch niet uitverkocht? :whistle:


Ik denk dat het morgen uitverkocht is! :)
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 12:03 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:

Ken dat tog nie betaleuh jonge!

Gast laat carnaval gewoon zitten en ga mee :oh:
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje is hier ook binnen :)
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

al mijn bekenden zijn in sans souci...
als er nou een paar meegingen... :(
Bericht Geplaatst op 09 feb 2012 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag maar eens kaartje halen, vast wel op tijd toch?

Edit: yep, kaartje binnen
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 11:20 
 
Hardtraxxer

peultjes schreef:
Jurheinen schreef:

Ken dat tog nie betaleuh jonge!

Gast laat carnaval gewoon zitten en ga mee :oh:

Ga je nou wel ofniet? :innocent:
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk hier naar uit! :D Iemand als eens in De Loft geweest? Hoe is het geluid/capaciteit en andere dingen die ik zou moeten weten?
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

peultjes schreef:
peultjes schreef:
Jurheinen schreef:

Ken dat tog nie betaleuh jonge!

Gast laat carnaval gewoon zitten en ga mee :oh:

Ga je nou wel ofniet? :innocent:


Nope, mijn moeder geeft die avond verjaardag. Broer en zus komen speciaal naar Aalten toe, dus kan het niet maken om dan hier heen te gaan :P
Bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ok jurrien :(
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
En ook aanwezig hierbij :)


Jaaa, met dat lieve feestbeestje, aka ik :yay:
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 16:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo te zien wordt het weer eens gezellig ^^
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 17:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin in, hopen dat de kameraden het al weten :D
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
Danny H schreef:
En ook aanwezig hierbij :)


Jaaa, met dat lieve feestbeestje, aka ik :yay:

Jaaah! Nu ook eindelijk aan de hardtraxx zie ik :D

Wat zullen we er een feest van maken!
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had al een jaar een account, alleen niets gepost haha ^^ Jaaa dat wordt me toch een feestje! :yay:
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
Ik had al een jaar een account, alleen niets gepost haha ^^ Jaaa dat wordt me toch een feestje! :yay:

Schandalig zeg, dat je er al een jaar niks mee gedaan hebt :mad:.
Maar nu je er weer opzit, is het je vergeven!
Bericht Geplaatst op 16 feb 2012 23:17 
 
Hardtraxxer

Morgen ook maar eens kaartjes halen voor Pete een andere kameraad en mezelf :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten