Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 21:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

peultjes schreef:
Morgen ook maar eens kaartjes halen voor Pete een andere kameraad en mezelf :)

:list: :list: :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren kaartjes gehaald. Dit word een vet verjaardagsfeestje dus :thumbsup: :corn: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 12:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Echt ontzettend veel zin in!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 12:36 
 
Hardtraxxer

Pete schreef:
peultjes schreef:
Morgen ook maar eens kaartjes halen voor Pete een andere kameraad en mezelf :)

:list: :list: :list: :list:

Sorry schat maar ik heb verzaakt(A) Zal het vandaag dan maar doen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht toch maar aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wellicht toch maar aanwezig! ^^

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmmz gelukkig is dit weekend zo snel voorbij. En dan nog maar een paar dagen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable
22.00 - 23.30 uur 2-Motion
23.30 - 01.00 uur Tartaros
01.00 - 02.00 uur Alphaverb
02.00 - 03.30 uur Thera vs Geck-o
03.30 - 04.30 uur Catatonic Overload
04.30 - 05.30 uur Prefix & Density
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 01:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice, ziet er erg lekker uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density afsluiten :worship: Dat wordt sowieso geniaal. Weet nu al dat ik de dag erna niet meer fatsoenlijk kan lopen. Ik, Tom en David zijn er wat later, waarschijnlijk rond kwart voor 12. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 13:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bijzonder veel zin in!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Bijzonder veel zin in!!!!!!!!!!!!

Maak er nu maar iets moois van ;) dit word de kans voor HS om zich tegenover mij te bewijzen in feestvorm, dus doe je best xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga hem missen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door fantastische ontwikkelingen aanwezig! :D

Gaat super vet worden! :yay:

Nu nog ff kijken voor vervoer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word 'm niet meer, moet werken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

aanwezig maar dan wel pas vanaf 23:00 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 16:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Prefix & Density afsluiten :worship: Dat wordt sowieso geniaal.

Dan zullen wij die verwachtingen maar eens waarmaken dan hé! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran

Prefix schreef:
Nando schreef:
Prefix & Density afsluiten :worship: Dat wordt sowieso geniaal.

Dan zullen wij die verwachtingen maar eens waarmaken dan hé! :cool:

bij jullie komt in dat geval het zeker wel goed :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

zag op PF dat Co2 misschien een Delete track gaat draaien laat maar komen :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik krijg toch steeds meer twijfels om te gaan, want ik word gewoon steeds meer bang voor de afloop van dit feestje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Ik krijg toch steeds meer twijfels om te gaan, want ik word gewoon steeds meer bang voor de afloop van dit feestje :$

Als alle paaps uniten kunnen we alles aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran

trein word geen probleem.. 06:06 pak ik de trein naar deventer terug! dus half uurtje in de kou heb ik geen moeite mee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon met de fiets :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 18:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Of gewoon met de fiets :cool:

Zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxxer

Forbidden Phobia schreef:
zag op PF dat Co2 misschien een Delete track gaat draaien laat maar komen :worship: :worship:

Dat zal wel genieten zijn, ik zou echt een moord doen voor envoirement :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten