Mag ik hopen dan 
Zal minstens de helft niet herkennen, is vast geen probleem toch?
Tuurlijk nietwrote:Mag ik hopen dan
Als je met Mau mee gaat ontmoeten wij elkaar vanzelfsprekend!wrote:Mag ik hopen dan
dit hele feest betekend doodgaanwrote:Aanwezig met Pete en Peultjes!
Prefix & Density word doodgaan
Godver, wat baal ik dat ik er niet bij kan zijnwrote:Aanwezig met Pete en Peultjes!
Nicewrote:mijnnnnnnnnnnn verjaardagsfeestje gaat dit worden![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dus nu over zaterdagwrote:Godver, wat baal ik dat ik er niet bij kan zijnwrote:Aanwezig met Pete en Peultjes!
En ik ga helaas niet meer. Was carnaval vergeten namelijkwrote:Aanwezig met Pete en Peultjes!
Jonge, fuck carnaval.. Dit is toch veel vetter!wrote: En ik ga helaas niet meer. Was carnaval vergeten namelijk
Stiekem ben ik heel blij om dit te horenwrote:En ik ga helaas niet meer. Was carnaval vergeten namelijkwrote:Aanwezig met Pete en Peultjes!
En ons een minder leuk feestje gunnen, sociaal hoorwrote:Stiekem ben ik heel blij om dit te horenwrote:En ik ga helaas niet meer. Was carnaval vergeten namelijkwrote:Aanwezig met Pete en Peultjes!
Prefix & Density word doodgaanNu hopen dat Pete en Peultjes ook niet meer gaan zodat ik niet zo jaloers ben
![]()
wrote: Stiekem ben ik heel blij om dit te horenNu hopen dat Pete en Peultjes ook niet meer gaan zodat ik niet zo jaloers ben
![]()
Jou gun ik al het geluk van de wereld op dat feestje, maar mijn vrienden moeten mij niet jaloers maken door naar een feestje te gaan zonder mijwrote: En ons een minder leuk feestje gunnen, sociaal hoor
Naar carnaval bedoel je? Ik denk Pete/ Janus/ Uwi/ Mart/ Rick/ Cas of zo??? Geen idee wie er allemaal mee willen gaan.wrote:wrote: Stiekem ben ik heel blij om dit te horenNu hopen dat Pete en Peultjes ook niet meer gaan zodat ik niet zo jaloers ben
![]()
, Met wie ga jij allemaal dan?
Ja wat anderswrote:Naar carnaval bedoel je? Ik denk Pete/ Janus/ Uwi/ Mart/ Rick/ Cas of zo??? Geen idee wie er allemaal mee willen gaan.
Wij gaan Cas rustig aan laten doen, en zelf lekker bier drinkenwrote:Ja wat anderswrote:Naar carnaval bedoel je? Ik denk Pete/ Janus/ Uwi/ Mart/ Rick/ Cas of zo??? Geen idee wie er allemaal mee willen gaan., Owh lekker dronken worden met Cas?