Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2024 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Loft Goes Hard - The Last Pre-Party (Classics edition)
Datum: 16-11-2024
Tijd: 13:00 - 21:00
Locatie: Loft Arnhem
Leeftijd: 18+
Prijs: Gratis entree

Line-up:
Low-E & Alter Egosz
Jones
Deenis
Dark Chemistry
Charon
Resonance
Twice
Nightingale
SEOS
Aftertoucher
Hosted by: MC Omen

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2024 07:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Loft!

In 2016 hier gedraaid met de boys van BIT (Back in Time), was ook een classics feestje...
Wel gezellige toko en leuk om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2024 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Loft!

In 2016 hier gedraaid met de boys van BIT (Back in Time), was ook een classics feestje...
Wel gezellige toko en leuk om te zien!


Wil je nu een sticker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2024 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Harmen1 schreef:
Silvio Aquila schreef:
Loft!

In 2016 hier gedraaid met de boys van BIT (Back in Time), was ook een classics feestje...
Wel gezellige toko en leuk om te zien!


Wil je nu een sticker?


Luktie? Waar komt dat domme gebash vandaan? Paashaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2024 16:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Harmen1 schreef:
Silvio Aquila schreef:
Loft!

In 2016 hier gedraaid met de boys van BIT (Back in Time), was ook een classics feestje...
Wel gezellige toko en leuk om te zien!


Wil je nu een sticker?


Luktie? Waar komt dat domme gebash vandaan? Paashaas.


Idd, erg domme en onnodige opmerking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2024 01:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Harmen1 schreef:
Silvio Aquila schreef:
Loft!

In 2016 hier gedraaid met de boys van BIT (Back in Time), was ook een classics feestje...
Wel gezellige toko en leuk om te zien!


Wil je nu een sticker?


Luktie? Waar komt dat domme gebash vandaan? Paashaas.


Schelden met paashaas is leuk, groenekikker
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blear schreef:
Harmen1 schreef:
Silvio Aquila schreef:
Loft!

In 2016 hier gedraaid met de boys van BIT (Back in Time), was ook een classics feestje...
Wel gezellige toko en leuk om te zien!


Luktie? Waar komt dat domme gebash vandaan? Paashaas.


Schelden met paashaas is leuk, groenekikker


Top comeback. Paashaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2024 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesbdj schreef:
Locatie: Loft Arnhem

Line-up:
TBC
TBC
TBC
TBC
TBC
TBC
TBC

Kunt het feest beter houden in een ziekenhuis.. met al die tuberculose patiënten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2024 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2024 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha tering
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2024 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2024 09:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste artiesten zijn inmiddels bekend gemaakt:

Jones
Deenis
Resonance
Nightingale
SEOS
Aftertoucher

Zin in! :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 08:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met de volgende artiesten net aangekondigd, is de line-up compleet:

• Low-E & Alter Egosz
• Dark Chemistry
• Charon
• Twice
• MC Omen

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima line-up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 00:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beter kun je Qlimax niet beginnen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 09:00 
 
Hardtraxx Elite

Vitality schreef:
Beter kun je Qlimax niet beginnen!!

Zeker wel
Paar warme klok in de trein opweg naar loft
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2024 23:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

13:00 - 14:00 Twice
14:00 - 15:00 Charon & Aftertoucher
15:00 - 16:00 Resonance
16:00 - 17:00 Deenis
17:00 - 18:00 Jones
18:00 - 19:00 Dark Chemistry
19:00 - 20:00 Low-E & Alter Egosz
20:00 - 21:00 SEOS & Nightingale

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 22:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2024 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben trouwens nog wel benieuw of wesdj er zin in heeft
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten