Poe hé anderhalf uurwrote:Lolwut?wrote:Nu mogen jullie een keer reizen ipv wijwrote:Jammer dat het zo ver is.. Toch even kijken of het gaat lukken, wil hier wel graag bij zijn.Prefix & Density
Ik reis bijna altijd 1,5 uur of langer. Laatst toevallig niet met Qountdown, maar verder zowat altijd.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nou ben met het OV zo een hele ochtend kwijt..
XXL Raw vorige keer was ik om half 1 thuis ofzo
Dat is wel heel lang ja. Ik ben 1 keer naar de Matrixx geweest en was die ochtend erna volgens mij rond 11 uur thuis, meestal na een feest trouwens (op The Qontinent en Q-Base na dan).wrote:Nou ben met het OV zo een hele ochtend kwijt..
Je hoeft niet overal duidelijk te maken dat je niet van raw, maar wel van melodie'tjes houd.wrote:Niks voor mij dit
Last edited by Nando on , edited 1 time in total.
Thuiskomen is voor ons een stuk makkelijker dan voor anderen ja. Maar we reizen toch ook wel behoorlijke afstanden, niet perse minder dan anderen, maarja je moet wat over hebben voor een goed feest.wrote: Dat is wel heel lang ja. Ik ben 1 keer naar de Matrixx geweest en was die ochtend erna volgens mij rond 11 uur thuis, meestal na een feest trouwens (op The Qontinent en Q-Base na dan).
Ik probeer hier niets duidelijk te maken?Ik meld alleen dat dit niets voor mij iswrote:Je hoeft niet over duidelijk te maken dat je niet van raw, maar wel van melodie'tjes houd.wrote:Niks voor mij dit
Dus maak je dat duidelijk..wrote:Ik probeer hier niets duidelijk te maken?Ik meld alleen dat dit niets voor mij iswrote:Je hoeft niet over duidelijk te maken dat je niet van raw, maar wel van melodie'tjes houd.wrote:Niks voor mij dit
wrote: Dus maak je dat duidelijk..
Wat wil je hier nou mee bereiken ?
Bijna een thuiswedstrijd voor mij!
Heb er zin in.
Heb er zin in.
Man man, je zou geld toe moeten krijgen voor het bezoeken van dit feest..
wat een kak (raw) muziek :')
Niks.wrote:wrote: Dus maak je dat duidelijk..
Wat wil je hier nou mee bereiken ?
wrote:Man man, je zou geld toe moeten krijgen voor het bezoeken van dit feest..
-
D
jij zou hier gewoo niet moeten posten als je zo'n reactie plaatst, vervuil je alleen maar zo'n topic mee.wrote:Man man, je zou geld toe moeten krijgen voor het bezoeken van dit feest..
man oh man wat heb ik hier zin in zeg!!
-
RHardtraxx Newbie
- 15 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
aanwezig, 10 min rijden 
pff. ik had me nooit aan moeten melden voor die studie, de betere lijnups verdwijnen uit m'n zicht 
Wist niet dat dit in Hengelo was
Half uurtje met de trein en die line-up is
Ff de kameraden wakker maken dus
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
De 25e dit en 6 dagen later alweer Superbash met Noisecontrollers & Alpha2.. Gaat de goeie kant op hier in Enschede en omgeving 
Heb hier ook echt ontzettende zin in! Gigantisch veel ECHT GOEIE dj mixes geluisterd al deze week! Wordt nog verdomd moeilijk om een keuze te maken!
Zit nog te twijfelen, wie haalt mij over?

ikwrote:Zit nog te twijfelen, wie haalt mij over?
Doe je bestwrote:ikwrote:Zit nog te twijfelen, wie haalt mij over?
Steff, met ons mee op de fiets die kant op 
Hmm...een keer een HS feestje is misschien ook niet gek...