Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Henk-Jan schreef:
Nando schreef:
Jammer dat het zo ver is.. Toch even kijken of het gaat lukken, wil hier wel graag bij zijn. :) Prefix & Density :yay:

Nu mogen jullie een keer reizen ipv wij :P

Lolwut? xd Ik reis bijna altijd 1,5 uur of langer. Laatst toevallig niet met Qountdown, maar verder zowat altijd. :P

Poe hé anderhalf uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha :P Jij langer dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ben met het OV zo een hele ochtend kwijt..
XXL Raw vorige keer was ik om half 1 thuis ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Niks voor mij dit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nou ben met het OV zo een hele ochtend kwijt..
XXL Raw vorige keer was ik om half 1 thuis ofzo :P

Dat is wel heel lang ja. Ik ben 1 keer naar de Matrixx geweest en was die ochtend erna volgens mij rond 11 uur thuis, meestal na een feest trouwens (op The Qontinent en Q-Base na dan).

roberttt schreef:
Niks voor mij dit ^^

Je hoeft niet overal duidelijk te maken dat je niet van raw, maar wel van melodie'tjes houd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dat is wel heel lang ja. Ik ben 1 keer naar de Matrixx geweest en was die ochtend erna volgens mij rond 11 uur thuis, meestal na een feest trouwens (op The Qontinent en Q-Base na dan).

Thuiskomen is voor ons een stuk makkelijker dan voor anderen ja. Maar we reizen toch ook wel behoorlijke afstanden, niet perse minder dan anderen, maarja je moet wat over hebben voor een goed feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
roberttt schreef:
Niks voor mij dit ^^

Je hoeft niet over duidelijk te maken dat je niet van raw, maar wel van melodie'tjes houd.


Ik probeer hier niets duidelijk te maken?Ik meld alleen dat dit niets voor mij is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
roberttt schreef:
Niks voor mij dit ^^

Je hoeft niet over duidelijk te maken dat je niet van raw, maar wel van melodie'tjes houd.


Ik probeer hier niets duidelijk te maken?Ik meld alleen dat dit niets voor mij is :lol:

Dus maak je dat duidelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Dus maak je dat duidelijk..



Wat wil je hier nou mee bereiken ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bijna een thuiswedstrijd voor mij! :D
Heb er zin in. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man man, je zou geld toe moeten krijgen voor het bezoeken van dit feest..

wat een kak (raw) muziek :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
Dus maak je dat duidelijk..



Wat wil je hier nou mee bereiken ? xd

Niks. xd Alleen dat het niet nodig is om overal neer te zetten dat je raw niet leuk vind. :P


Squirrie schreef:
Man man, je zou geld toe moeten krijgen voor het bezoeken van dit feest..

wat een kak (raw) muziek :')

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 12:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg veel zin in !! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:41 
 

Squirrie schreef:
Man man, je zou geld toe moeten krijgen voor het bezoeken van dit feest..

wat een kak (raw) muziek :')

jij zou hier gewoo niet moeten posten als je zo'n reactie plaatst, vervuil je alleen maar zo'n topic mee.


man oh man wat heb ik hier zin in zeg!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:03 
 
Hardtraxx Newbie

aanwezig, 10 min rijden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 00:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pff. ik had me nooit aan moeten melden voor die studie, de betere lijnups verdwijnen uit m'n zicht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist niet dat dit in Hengelo was :woot: Half uurtje met de trein en die line-up is :love: Ff de kameraden wakker maken dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 12:44 
 
Hardtraxxer

De 25e dit en 6 dagen later alweer Superbash met Noisecontrollers & Alpha2.. Gaat de goeie kant op hier in Enschede en omgeving ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 12:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Heb hier ook echt ontzettende zin in! Gigantisch veel ECHT GOEIE dj mixes geluisterd al deze week! Wordt nog verdomd moeilijk om een keuze te maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nog te twijfelen, wie haalt mij over?

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Zit nog te twijfelen, wie haalt mij over?

xd

ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Steffnov schreef:
Zit nog te twijfelen, wie haalt mij over?

xd

ik

Doe je best
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 18:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steff, met ons mee op de fiets die kant op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm...een keer een HS feestje is misschien ook niet gek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kies je niet het verkeerde feestje uit denk ik ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten